quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Ondertussen zelf een Hyves hebben met minder dan 100 vrienden.
Ik heb wel vrienden, maar die hoef ik niet constant berichten te sturen om te laten weten dat ik ze nog wel aardig vindt. Ook wil ik geen hyves omdat het er alleen maar om draait om zoveel mogelijk onbekende mensen als "vrienden" te maken zodat je met je verneukte guido hoofd kan opscheppen bij je vrienden hoeveel vrienden jij op hyves hebt.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:03 schreef HutteFlutte het volgende:
Mits user echt geen hyves heeft, heeft user geen vrienden. Bijna heel NL zit op hyves.
En niet zeiken dat het niet 'zo is'. Want waarom gebruikt iedereen MSN en niet ICQ. 'Omdat iedereen MSN heeft!'.
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen. Er is overigens niks mis met Hyves, degene hier die 't afzeiken doen dat waarschijnlijk zielig en alleen vanuit hun muffe zolderkamertje.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Hier op FOK! wel heel erg Hyves haten.
En ts doet dat wel dus heeft hij een pimp status omdat hij 10 vrienden en 400 onbekenden op hyves als vrienden heeftquote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen.
Cool man, en waarom zou ik mijn collega's op hyves willen hebben? Zodat ik naast dat ik ze ook kan bellen/e-mailen/msn'en/een kaart sturen(quote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef HutteFlutte het volgende:
Oude klasgenoten, Collega's, Vrienden, Kennisen kom je al gauw over de 100 heen hoor.
228 vrienden gek!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:31 schreef makkie88 het volgende:
ik hyve tegenwoordig ook:)
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ach, ik heb inderdaad iets minder dan 100 vrienden. Maar ik voeg dan ook niet klakkeloos mensen toe die ik toevallig een keer op straat heb zien lopen. Er is overigens niks mis met Hyves, degene hier die 't afzeiken doen dat waarschijnlijk zielig en alleen vanuit hun muffe zolderkamertje.
100 vrienden op Hyvesquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
Hier op FOK! wel heel erg Hyves haten.
Hmmm delicious trollbait.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef HutteFlutte het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |