quote:Op maandag 21 juli 2008 13:23 schreef Cageon het volgende:
[..]
T ging ook meer om t idee.
ZEG DAN DAT DIE Mooi is![]()
![]()
![]()
![]()
* Cageon gaat nog ff wat features in bouwen.lapnr. + Zojuist gereden ronde tijd lapnr + Vorige rondetijd + verschil met zojuist gereden rondetijd lapnr + snelste rondetijd +verschil met zojuist gereden rondetijd
![]()
$399.99 = 250 eurootjesquote:Op maandag 21 juli 2008 20:47 schreef Rib-i het volgende:
Schaf gelijk een camera aan
[ afbeelding ]
333 Euro @ ibood
Of een complete set
[ afbeelding ]
$399.99 @ www.actionvideocams.com
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer je erkenning zoekt
Deze is ook wel tof, tjek de intro tekstquote:Op maandag 21 juli 2008 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
$399.99 = 250 eurootjesbest interessant
Een bocht nemen lijkt me al spannendquote:Op maandag 21 juli 2008 21:17 schreef koffiekoekje het volgende:
Noodstop lijkt me trouwens geen aanrader met die uno
kwaliteit is niet alles geloof ikquote:Op maandag 21 juli 2008 21:19 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Deze is ook wel tof, tjek de intro tekst
No Camcorder ? No Problem !
If you really want a helmet cam, and you don't have a camcorder, this one is for you.
[ afbeelding ]
* Includes 2 GB SD Memory Card Upgrade
* Captures 640X480 Video @ 30 fps
* Splash and Shock Resistant
* Includes TV and PC Connection Cables
* Includes All Mounting Hardware
* Uses 2 AA Batteries(not included)
Only $129.99
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wanneer je erkenning zoekt
klopt jah, kost daarentegen omgerekend 90 euroquote:Op maandag 21 juli 2008 21:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
kwaliteit is niet alles geloof ikalhoewel der een verbeterde versie schijnt te zijn, of dat deze is
als er eentje moet komen is het die ene inc. bullet cam, imho.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
klopt jah, kost daarentegen omgerekend 90 euro
De verbeterde versie kost 149 euro
Of gelijk goedquote:Op maandag 21 juli 2008 22:16 schreef Cageon het volgende:
[..]
als er eentje moet komen is het die ene inc. bullet cam, imho.
idd duur, das het me niet waard, tenzij mensen gaan sponsorenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Of gelijk goed
http://www.dogcamsport.co.uk/dual-bike-camera-kit.htm
Wat is dat spul duur
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef Rib-i het volgende:
Laat het leger je sponsoren, kies voor een career @ the army [ afbeelding ]
* Rib-i gaat weer eens pitten![]()
Been there done that.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:53 schreef Rib-i het volgende:
Laat het leger je sponsoren, kies voor een career @ the army [ afbeelding ]
* Rib-i gaat weer eens pitten![]()
goed planquote:
Oxtar motorlaarzenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zoek trouwens nog motorlaarzen en een rugprotector. tips?
Beetje gesleutelt en nu al naar de fysio?quote:
Hier bij de automaterialenzaak hebben ze mooie nep carbon laarzen voor 60 euro.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:17 schreef Den_Haag het volgende:
Zoek trouwens nog motorlaarzen en een rugprotector. tips?
Die foto is wel euh, witquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
Mijn god, wat stap ik weer enthousiast af!![]()
![]()
[ afbeelding ]
En nu snel naar de fysio hollen.![]()
Nee, ik hen gezien hoe goed Stoner zijn best probeerde te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt zeker alleen maar de uitslag in de krant of een samenvatting gezien.
deze kwaliteit foto's zijn we niet gewend van WBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Het beoogde High key effect is niet echt goed uit de verf gekomenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Tell him KoffiekoekjuH.quote:
BBC gast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Nee, ik hen gezien hoe goed Stoner zijn best probeerde te doenAls een huilie commentaar gaf
maar nog wel vriendjes kon zijn op het podium
als een boer met kiespijn
[/live]
Hij stond nog op de handbediening met een oude instelling.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:51 schreef bvvt het volgende:
deze kwaliteit foto's zijn we niet gewend van WB
De voorbeeldfoto is veel geshopt, mijn foto is alleen verkleind en kadertje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Het beoogde High key effect is niet echt goed uit de verf gekomen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De voorbeeldfoto is veel geshopt, mijn foto is alleen verkleind en kadertje.
Via F12 --> batch.![]()
Pics van je fysioquote:Was nog net op tijd bij de fysio.
Dampend van de motor.![]()
Als ik een vrouw was soppend.![]()
Ik kwam enthousiast thuis, en precies dat moment wilde ik pakken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:21 schreef koffiekoekje het volgende:![]()
Volgende keer andere locatie, en helm en handschoenen uit beeld latenOf als je dan toch perse de aandacht van de spiegels wil halen, aldere spiegels/demonteren
Mijn kont was nog warm.quote:Pics van je fysioof hadden de emoties met de rit ernaartoe te maken
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
quote:
En geen beeldvullende interviews tijdens de racequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
heb het al eerder gezegd, BBC is beter
beter commentaar mét humor, beter geluid
geen reclames
rtl/eurosport
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:00 schreef koffiekoekje het volgende:
Het beoogde High key effect is niet echt goed uit de verf gekomen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tell him KoffiekoekjuH.![]()
Hij stond nog op de handbediening met een oude instelling.![]()
Heb ook wel een normale foto vlak daarna.
Maar deze is spannender.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De voorbeeldfoto is veel geshopt, mijn foto is alleen verkleind en kadertje.
Via F12 --> batch.![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]![]()
Volgende keer andere locatie, en helm en handschoenen uit beeld latenOf als je dan toch perse de aandacht van de spiegels wil halen, aldere spiegels/demonteren
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik kwam enthousiast thuis, en precies dat moment wilde ik pakken.![]()
Voor een goede high key zou ik verder alleen de tegels links nog oplichten of uitsnijden.
Wellicht het contrast nog een stopje terugbrengen voor iets meer detail in de helm.
Via RAW kan ik immer +/- 2 stops nacorrigeren.![]()
Spiegels ga ik vanaaf uitzoeken.![]()
alleen als er wat gebeurd, ff kort in de pitsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
En geen beeldvullende interviews tijdens de race
quote:
Nu even zomerreces afwachten en kijken wat Pedrosa & Lorenzo nog klaar kunnen makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
alleen als er wat gebeurd, ff kort in de pitsEngelse spreekwoordelijkheden zijn ook altijd OK
Ze kunnen iig al een gipswandje plaatsenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nu even zomerreces afwachten en kijken wat Pedrosa & Lorenzo nog klaar kunnen maken
Beter.quote:
Ik wordt lui, had vandaag mijn nieuwe bankpasje binnen met foto er op.quote:High key en low key
De (onvertaalbare) termen "high key" en "low key"worden gebruikt voor foto's met een sterk dominerende tint - licht (high key) of donker (low key).
Een high key foto bestaat hoofdzakelijk uit wit en lichtgrijze schakeringen, terwijl een low key foto voornamelijk uit zwart en donkere tinten is opgebouwd.
http://www.schrijvenmetlicht.nl/highkeyuitleg.html
Foto's op bankpasjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter.![]()
![]()
Klein excuus:
[..]
Ik wordt lui, had vandaag mijn nieuwe bankpasje binnen met foto er op.
Vorige week geen zin om het aan te leveren bestand in dat formaat met 300 Dpi op peil te brengen qua contrast en verscherping. Het resultaat is er ook naar. Ziet er bijna uit als een krantenfoto.
Dat moet je ook niet overlaten aan De Postbank.![]()
![]()
Euj 't gaat hier ff om een motorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:56 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beter.![]()
![]()
Klein excuus:
[..]
Ik wordt lui, had vandaag mijn nieuwe bankpasje binnen met foto er op.
Vorige week geen zin om het aan te leveren bestand in dat formaat met 300 Dpi op peil te brengen qua contrast en verscherping. Het resultaat is er ook naar. Ziet er bijna uit als een krantenfoto.
Dat moet je ook niet overlaten aan De Postbank.![]()
![]()
Twee kapotte bankpasjes, dus gelijk maar beide met een piccie heH.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Corsaro is naakt, zo geil als boter, en loopt met grote passen door deze wereld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Euj 't gaat hier ff om een motorNiet om een of ander donders geil mokkel wat naakt door een droomwereld loopt te paraderen
[ Bericht 2% gewijzigd door Worldbeater op 22-07-2008 22:14:41 ]
Door ruksel gaan de pinautomaten stuk mag niet van de bankquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Twee kapotte bankpasjes, dus gelijk maar beide met een piccie heH.
Eentje was er al van begin dit jaar, nieuwe gezamelijke rekening.
Dinnetje foto van mij, ik van haar.
Jij geen foto van -XX- op je pas.![]()
[ afbeelding ]Zie ik daar een rolletje peppermunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De Corsaro is naakt, zo geil als boter, en loopt met grote passen door deze wereld.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Twee kapotte bankpasjes, dus gelijk maar beide met een piccie heH.
Eentje was er al van begin dit jaar, nieuwe gezamelijke rekening.
Dinnetje foto van mij, ik van haar.
Jij geen foto van -XX- op je pas.![]()
[ afbeelding ]ehhh, wat doe jij met een foto van -XX- klaar voor het grijpen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
De Corsaro is naakt, zo geil als boter, en loopt met grote passen door deze wereld.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
erg sterkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Door ruksel gaan de pinautomaten stuk mag niet van de bank![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:17 schreef ikookhier het volgende:
Door ruksel gaan de pinautomaten stuk mag niet van de bank![]()
Goed onthouden!quote:
Nou, moest wel even de andere compjuter opstarten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:19 schreef bvvt het volgende:
ehhh, wat doe jij met een foto van -XX- klaar voor het grijpen????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eigen pasjes.2 stuks letterlijk versleten.
Pasje linksboven zit met drie plakbandjes aan elkaar.![]()
Beeb rechtsboven is irl onscherp en streperig.
En rechts beneden is juist koel ipv warm.![]()
![]()
De lamp doet ook nog wat.![]()
als ik het goed herinner wel ja, schandelijk he, dat ze zo'n hork uit kiest.quote:
quote:
Er is dus nog hoop mannen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:43 schreef Cageon het volgende:
als ik het goed herinner wel ja, schandelijk he, dat ze zo'n hork uit kiest.
Oh nee, dan is er toch geen hoop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij hebt volgens mij gewoon een hoog knuffelgehalte.quote:net als mijn vriendin![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Er is dus nog hoop mannen.![]()
[..]
Oh nee, dan is er toch geen hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:[..]
Jij hebt volgens mij gewoon een hoog knuffelgehalte.
Dat heb ik vaker gehoord![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:01 schreef Rib-i het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel.quote:
Dat heb ik vaker gehoord
Je hebt een vage week. En die week begon vorige week vrijdag.quote:![]()
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
Je hebt een vage week. En die week begon vorige week vrijdag.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]oudere vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:[..]
Vertel.![]()
![]()
http://www.gamesheep.com/game/da-bomb-pong/index.php?act=PlayNowquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:25 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ja,het is weer zo ver
Hulpdiensten zijn ingeschakeld en sta klaar met mn crisiskaart
Zal wel in de smaak vallen bij mn vrienden van de explosiveopruimingsdienstquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://www.gamesheep.com/game/da-bomb-pong/index.php?act=PlayNow
Kan je spelen tijdens het wachten
Heb je ook een Hires hier van zo ziet et er uit als een spinnetjequote:Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef Roderick2085 het volgende:
Er zitten hier vast wel slimme mensen... kan iemand mij dit symbool verklaren? Ding zoals linksonder ga ik ervan uit dat het een stopcontact is, maar wat is dat andere
Dacht eerst aan een lichtschakelaar, maar dan zitten er wel erg veel?
[ afbeelding ]
En nee, is niet voor mijM'n zusje zit samen met d'r vriend naar dit appartement te kijken
Crimineelquote:
Ja, maar dan zijn het ook spinnen met 1, 2 of 4 potenquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:43 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Heb je ook een Hires hier van zo ziet et er uit als een spinnetjeWat raar dat ze aangeven waar de spinnen zich begeven in huis
Zit er een chemische dumpplaats naast het huisquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn het ook spinnen met 1, 2 of 4 poten
Momenteel nog niet, maar je weet nooit, word pas maart 2009 opgeleverd dus kan nog van alles gebeurenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:01 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Zit er een chemische dumpplaats naast het huisDat is niet goed hoor
Die andere is een kruis schakelaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef Roderick2085 het volgende:
Er zitten hier vast wel slimme mensen... kan iemand mij dit symbool verklaren? Ding zoals linksonder ga ik ervan uit dat het een stopcontact is, maar wat is dat andere
[ afbeelding ]
En nee, is niet voor mijM'n zusje zit samen met d'r vriend naar dit appartement te kijken
quote:Kruisschakelaar
Deze schakelaar heeft vier contacten (P, Q, X en Y) waarbij hetzij de verbindingen PX en QY, hetzij PY en QX worden gemaakt. Wordt in combinatie met twee wisselschakelaars gebruikt om een lamp met drie of meer schakelaars te kunnen bedienen. Is ook geschikt om een gelijkspanning om te polen.
Krijg je toch slappe nippels vanquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef Geerd het volgende:
En weer fanmail, wat aardig toch dat ze me steeds weer een kaartje sturen![]()
na correctie 117 waar 100 = 79,-
(auto)
We gaan natuurlijk ook weer een hele mooie brief terug sturen natuurlijk blijven toch je vrienden
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef Geerd het volgende:
(auto)
We gaan natuurlijk ook weer een hele mooie brief terug sturen natuurlijk blijven toch je vrienden
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef Geerd het volgende:
(auto)
stevige prijzen tegenwordigquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:37 schreef Geerd het volgende:
(auto)
groeps korting zou idd handig zijnquote:
quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Die andere is een kruis schakelaar
[..]
Ding zit in de 2 slaapkamers en in de keukenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Goed, het zijn dus lichtschakelaarsAllerlei verschillende
Nu alleen nog uitzoeken wat die bolletjes met steeltje naar de muur toe zijn zoals linksboven
http://www.ideoma.nl/bibliotheken.htmquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
Waren we inmiddels achter, nu die andere nog![]()
[..]
Ding zit in de 2 slaapkamers en in de keuken
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.ideoma.nl/bibliotheken.htm
Onderaan staat ie ergens
Heeft iets met Hydrauliek, pneumatiek te maken. Kraantjes voor de verwarming ofzo
Nope, konden we op school wel, is ook een paar keer voor projecten gedaan, maar ik heb me daar nooit mee bemoeitquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:00 schreef Cageon het volgende:
roderick, jij bekend met het maken van je eigen PCB
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
http://www.ideoma.nl/bibliotheken.htm
Onderaan staat ie ergens
Heeft iets met Hydrauliek, pneumatiek te maken. Kraantjes voor de verwarming ofzo
Eagle heb ik al en thuis heb ik niet zo'n machine.quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tnx
[..]
Nope, konden we op school wel, is ook een paar keer voor projecten gedaan, maar ik heb me daar nooit mee bemoeit
Wel eens gespeeld met het programma om die dingen te tekenen, daarna moest je ze op speciaal? doorzichtig plastic ofzo printen, met die dingen kon je ze dan (laten) etsen in zo'n machine...
heb zelfs nog een 'handleiding' hoe die machine werkt
Das alles wat ik nog weetKan wel eens zoeken of ik de naam van het progje nog kan vinden als je wil
Volgens mij gebruikte we Eagle
fout, moet een Kruisschakelaar zijn.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Volgens deze site zou het een niet bedrade leiding moeten zijn
Er is een regelmatige busdienst tussen de oud historische steden Pythagorio en Heraion.quote:Op woensdag 23 juli 2008 23:42 schreef Den_Haag het volgende:vertrek vrijdag voor een weekje vakantie naar Samos, Griekenland.
Ga kijken wat daar aan Griekse Schones rond looptquote:Op donderdag 24 juli 2008 08:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Er is een regelmatige busdienst tussen de oud historische steden Pythagorio en Heraion.
Beter pak je een motorfiets.![]()
Neem dan niet de zoete witte Samoswijn, gemaakt van muskaatdruiven in, deze is wereldberoemd, maar icm het Griekse wegdek niet ideaal bij het terugrijden naar het hotel.
Eerste keer samen met de nieuwe liefde op vakantie???![]()
Of heb je een date met de kinesitherapeut.![]()
Ok, succes dan maarquote:Op donderdag 24 juli 2008 00:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
Eagle heb ik al en thuis heb ik niet zo'n machine.
Maar het kan door middel van toner op zo'n stuk doorzichtig papier te af te drukken met een inkt/laser printer en dat dan op je PCB board leggen -> met de strijkbout ff warm maken zodat de toner overgaat, papier+PCB op elkaar in wat water leggen en het papier eraf trekken, de toner moet dan blijven zitten.
Maar het spul voor het "etsen" zodat de koper die weg kan eraf gaat heb geen idee hoe ik daar aan moet komen
Maar ik wou eigenlijk advies/hulp van iemand die dat al is gedaan heeft. Pech gehad dus.
Het ging inmiddels om het dingetje helemaal linksbovenquote:Op donderdag 24 juli 2008 07:58 schreef bvvt het volgende:
[..]
fout, moet een Kruisschakelaar zijn.
ookwel bekend als hotel schakelaar
Asfalt is wel glad op Samosquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ga kijken wat daar aan Griekse Schones rond loopt
Bus???????![]()
Scooter of motor
Dan ben je dus niet van de toeristische routes gegaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Asfalt is wel glad op Samos[..]
Maar beter ga je idd een scooter of motor hurenHeb ik toen niet gedaan omdat ik samen met m'n vader en zusje daar was, maar als ik allees was geweest had ik het duidelijk gedaan
Het was meer van, overdag bij het zwembad, 's avonds op terrasje.. en dan vervolgens met de taxi terug naar het hotel omdat ze te lui waren om 20 min te lopenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet van de toeristische routes gegaan.Kutvakantie.
![]()
![]()
Mocht je zonder pappa wel het hotel uit, of gelijk de bus in?![]()
Safe and sound.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:59 schreef Roderick2085 het volgende:
Het was meer van, overdag bij het zwembad, 's avonds op terrasje.. en dan vervolgens met de taxi terug naar het hotel omdat ze te lui waren om 20 min te lopen
Grootste voordeel was dat ik bijna niks hoefde te betalentevens ook de enige reden waarom ik meeging
Ideaal trainingsmoment.quote:
Kruisje = sluitknop van een vensterquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ]
Synoniem voor "niet natte bal"quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kruisje = sluitknop van een venster
/helpdesk BWT [ afbeelding ]
Net gesport, viel me erg meequote:Op donderdag 24 juli 2008 19:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ideaal trainingsmoment.![]()
Dus zo komt Cageon aan de uitdrukking hork.![]()
Moet zo sporten.![]()
Of wordt het de koffie met wat lekkers.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:18 schreef Rib-i het volgende:
Net gesport, viel me erg meetijdens het fietsen kan je goed roken
Vooral als je een turbo aansteker zoals deze hebt:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ruk! Heb dringend geld nodigiemand een Corsaro kopen?
¤10,- gebodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:40 schreef Worldbeater het volgende:
Ruk! Heb dringend geld nodigiemand een Corsaro kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The hill climb?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
waar is de meetingpointen wordt het wel een beetje weer zondag
Weet je het niet zeker?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:46 schreef ikookhier het volgende:
Na een dag van afwezigheid ben ik er weervraag me af ......
Goedemorgen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:21 schreef ikookhier het volgende:
Misschien kunnen we van plaats ruilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Misschien kunnen we van plaats ruilen.![]()
Iedereen eet lekker thuis heH.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
Weet je zeker dat je luiers wil verschonen![]()
En een ritje op de corsaroquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je luiers wil verschonen![]()
Voor de zekerheid de swap op jouw locatie plaats laten vindenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
En een ritje op de corsarolijkt mij geen moeilijke keuze
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Voor de zekerheid de swap op jouw locatie plaats laten vinden
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Voor de zekerheid de swap op jouw locatie plaats laten vinden
Voor erbij neem ik aanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Er was onlangs gelegenheid voor een ritje op de Corsaro.![]()
Ik ga vanmiddag langs Hans van Wijk om te vragen hoeveel ik bij moet betalen voor een nieuwe Busa.
Muziek heeft wel wat weg van Air.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Er was onlangs gelegenheid voor een ritje op de Corsaro.![]()
quote:Ik ga vanmiddag langs Hans van Wijk om te vragen hoeveel ik bij moet betalen voor een nieuwe Busa.
Corsaro levert de grootste rijsensatie.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:54 schreef ikookhier het volgende:
Voor erbij neem ik aananders ben je knettergek
![]()
Watte.quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Corsaro levert de grootste rijsensatie.
Busa gaat langer mee, en bied meer windbescherming.
[..]
Watte.![]()
Air klinkt net zo ongemotiveerdquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[..]
Watte.![]()
Een zeecontainer ook, maar die koop je toch ook nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Een zeecontainer ook, maar die koop je toch ook niet
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Rijdt ook vast lekkel.quote:
quote:MAXIMUM VERMOGEN 145 kW (197 pk)/9.800 t.p.m. (207) pk met SRAD)
MAXIMUM KOPPEL 155 Nm/7.000 t.p.m.
Ik heb nu een Italiaanse, mooi verfje, maar van karton.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:09 schreef koffiekoekje het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rijdt ook vast lekkel. [ afbeelding ]
[..]
[..]
Ik heb nu een Italiaanse, mooi verfje, maar van karton.
Dus hij kan ieder moment zinken.![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:13 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis van spinvis![]()
![]()
Al die nummers van hem klinken zo
Amy Winehouse is ongemotiveerd.quote:
Mooi he.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 14:13 schreef Snelwagen het volgende:
Tis van spinvis![]()
![]()
Al die nummers van hem klinken zo
Bruist van het leven.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:33 schreef koffiekoekje het volgende:
Ligt eraan hoe je het bekijktvoor drank en drugs is ze best te motiveren
Aldus WB, bijna 5 uur laterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat weten, wel eens een Corsaro of Busa gereden?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Amy Winehouse is ongemotiveerd.![]()
Die reacties bij Air zijn ook leuk om te lezen.![]()
[..]
Mooi he.
hummm....quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is nog wel een stukje zoutlozer.![]()
![]()
![]()
Snel wegspoelen die handel.
After work, ene nummertje ging nog wel, meer nummers achter de koffiequote:
It was me, sucking more air.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:59 schreef koffiekoekje het volgende:
hummm....Je was niet uitgelogd, en toen
Was het je exWas het Nick
De nieuwe aanwinst
Die vrouw van WB's bankpasje
Wie zal het zeggen? ....
En toch heeft het dezelfde soundquote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:25 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
After work, ene nummertje ging nog wel, meer nummers achter de koffieniet.
![]()
![]()
[..]
It was me, sucking more air.![]()
Dat vinden alleen oppervlakkige luisteraars.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:29 schreef koffiekoekje het volgende:
En toch heeft het dezelfde sound(los gezien van de tekst, als die er al is)
Je naam staat in de reacties.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie net toevallig mijn Trident van vorig jaar. Mooi ding.![]()
Voor die 1500 euro toen.![]()
![]()
Ben ondertussen van verdieping gewisseld, maar heb een andere compie gevonden.![]()
![]()
![]()
Ik ook, moet alleen maandag nog een project afrondenquote:
Achterlicht heeft wel wat weg van de Marauder, de chopper.quote:
IFquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ook, moet alleen maandag nog een project afronden![]()
IF
'Woensdag'
Weather
'sunny'
/me
'@ Zandvoort'
Else
'Beat Paulusma'
Dat goat nog wel he, goat nog wel.quote:
Het is een kwestie van wennenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Achterlicht heeft wel wat weg van de Marauder, de chopper.![]()
Maar design en alles op de koop toe genomen, ding heeft irl een lompe tank, en is veel te laag.
Qua chassis komt het een beetje over als model 1990.
Beterquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:12 schreef bvvt het volgende:
[..]
IF
'woensdag'
weather
'anything'
/me
@ dongen
'party vieren'
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
Woensdag na de circuitdag nog maar eens over denken.
Wanneer.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:heb nog op tijd op die Corsaro kunnen rijden
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
heb nog op tijd op die Corsaro kunnen rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was me het avontuurtje wel weer![]()
Kuipdelen zitten ook weer stevig vast.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 18:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je naam staat in de reacties.
WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie net toevallig mijn Trident van vorig jaar. Mooi ding.![]()
[ afbeelding ]
Voor die 1500 euro toen.![]()
![]()
Ben ondertussen van verdieping gewisseld, maar heb een andere compie gevonden.![]()
![]()
![]()
Toch maar Triumphie binnen halen.quote:Morgen vallen er meerdere regen- en onweersbuien, afgewisseld met wat zon.
Plaatselijk komt het tot veel regen, hagel en windstoten. Maar in Zeeland blijft het naar verwachting droog. Het wordt 23 tot 27 graden.
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Beter
Als je een Shrek look-a-like wil laten komen, ik heb nog ruimte in de agenda
Iemand moet het doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
FOk! Around The Clock with IOH.![]()
EN ik zit maar te wachten op the swap.![]()
This story is to be continued ..![]()
Je moet er nodig eens uit, van de burgerpaden af.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:52 schreef ikookhier het volgende:
Iemand moet het doen![]()
Hopelijk gaat er niks geswapt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van grote onbetrouwbare jongens onder me, ben maar een klein meisje.[/-XX-]quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote onbetrouwbare jongens onder me, ben maar een klein meisje.[/-XX-]
Dat is meer iets voor testosteronbommetjes![/Faithy/knuffel~greppelslet/muurbloempje]
Mijn broer heeft een KTM950SM en ik blijf voor altijd ER6 rijden.[/Koffiekoekje]
Brute naked, wel even mijn garage bellen om wat aan te passen.[/OPM]
De Corsaro heeft meer koppel en bij een lager toerental.[/WB]
Volgende week weer sleutelen aan de Yamaha.[/Den_Haag]
Die volle wangen doen aan mijn buurvrouw denken.[/Rib-i]
Matig ontwerp en computertekening. [/Snelwagen]
Hmm, wil ik wel ruilen met de ZXR400.[/Bazziek]
Net zo betrouwbaar als een Italiaan.[/Cageon]
Leuk voor 3 km woon~werk.[/BVVT~BWT]
Dat gaat me te snel.[/Roderick1234]
Fok (aan) alle Amerikanen!! [/WP]
Lurk. [/IOH]
Moet dat niet WP zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote onbetrouwbare jongens onder me, ben maar een klein meisje.[/-XX-]
Dat is meer iets voor testosteronbommetjes![/Faithy/knuffel~greppelslet/muurbloempje]
Mijn broer heeft een KTM950SM en ik blijf voor altijd ER6 rijden.[/Koffiekoekje]
tr00quote:De Corsaro heeft meer koppel en bij een lager toerental.[/WB]
quote:Leuk voor 3 km woon~werk.[/BVVT~BWT]
Lurk. [/IOH]
[..]
Lurk. [/IOH]
[..]
Lurk. [/IOH]
Op welk punt kwamen de 10rmeisjes binnenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lurk. [/IOH]
Wattequote:
Ah, ken je die nog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben heulemaal alleen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:59 schreef ikookhier het volgende:
Op welk punt kwamen de 10rmeisjes binnen![]()
![]()
Nou ja..........
Jouw ogen en de haren van Maksterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ben heulemaal alleen.![]()
Nou ja..........![]()
quote:Wie van jullie was ook alweer zwanger, Makster of Worldbeater![]()
![]()
Ik wilde foto's maken voor de verkoop, nu is de motor nat en hebben de stukjes plakband losgelatenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:57 schreef ikookhier het volgende:
Ziet er hier nog prima uitmotor staat al weer wat weekjes stil :S dacht vanavond een rondje te doen
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wilde foto's maken voor de verkoop, nu is de motor nat en hebben de stukjes plakband losgelaten
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik wilde foto's maken voor de verkoop, nu is de motor nat en hebben de stukjes plakband losgelaten
hallo zeg - hoezoo een kind van z'n vader...........quote:
Je bent idd niet de enige die em op maxter vind lijkenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 16:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
hallo zeg - hoezoo een kind van z'n vader...........
look-a-like
Lollerquote:Op zaterdag 26 juli 2008 12:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Lurk. [/IOH]
Doe je huiswerk eens wat beterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:52 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Loller![]()
Wel true btw, computertekening
. Render heet dat
. Maarja renderen kan ook met de hand, maar deze is gewoon gemaakt met een renderprogramma aan de hand van een 3d model....
Als je een schetsje gaat uitwerken met markers en pastel heet dat ook gewoon renderen....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Doe je huiswerk eens wat beter![]()
Renderen is niets meer dan het omzetten/vertalen van gegevens[/wijsneus]
Overigens staan er ook echte foto's op eerder genoemde site
Kweetsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:14 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als je een schetsje gaat uitwerken met markers en pastel heet dat ook gewoon renderen....
En als je vanuit een 3d model een render maakt ben je idd niets anders aan het doen dan een leuk plaatje aan het creeëren door het omzetten van gegevens
O teefgevecht [/render]quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:27 schreef Geerd het volgende:
Oehw bitchfight.
Nouja iedereen kan het....quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kweetsiedereen kan het
zo'n overrated woord
dat is mooi, kun je mij een keer leren tekenenquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja iedereen kan het....![]()
Kzou willen dat ik goed kon renderen, daar gaat nog flink wat tijd inzitten hoor. Maar ben met het computer renderen ook niet echt bezig. Heb maxwell wel geinstalled, maar daar moet je wel aardige kennis mee hebben wil je daar wat leuks mee maken. Wel 1 van de beste renderprogramma's volgens mij.... Zie die gallery maar eens, vray is ook wel leuk....
Na de vakantie ga ik wel redelijk veel les krijgen op tablet tekenen, das veel leuker
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:45 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is mooi, kun je mij een keer leren tekenen
Goed spulquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Nouja iedereen kan het....![]()
Kzou willen dat ik goed kon renderen, daar gaat nog flink wat tijd inzitten hoor. Maar ben met het computer renderen ook niet echt bezig. Heb maxwell wel geinstalled, maar daar moet je wel aardige kennis mee hebben wil je daar wat leuks mee maken. Wel 1 van de beste renderprogramma's volgens mij.... Zie die gallery maar eens, vray is ook wel leuk....
Na de vakantie ga ik wel redelijk veel les krijgen op tablet tekenen, das veel leuker
he rechte lijnen kan ik prima hoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Pak een bic pen en tekenen als een malle, leer eerst maar eens een rechte lijn te zetten.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:29 schreef ikookhier het volgende:
Even een rechte lijnen Wacom test/Nerd
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb thuis geen wacom hoor, kan op school wel een intuos3 pakken.... Maar heb dr eigenlijk nog nooit echt serieus mee gespeeld
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Ik ben net weer binnen, vanavond lekker buiten gezeten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:42 schreef bvvt het volgende:
lekker - onweer
komt er een beetje uit zetten
water licht en veel geluid - heeel veel geluid
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Khoop 2de helft van aankomend schooljaar in oostenrijk te studeren voor een halfjaar, daar staat een lokaal vol van deze jongens....
[ afbeelding ]
* Rib-i zit dagelijks tussen 3D ontwerpers/ontwikkelaarsquote:Op zaterdag 26 juli 2008 22:52 schreef Snelwagen het volgende:
Mja om goed met een wacom overweg te kunnen zul je toch eerst wel goed met pen en papier overweg moeten kunnen, tuurlijk het is wat vergevingsgezinder maar toch. Je moet nogsteeds in mooi perspectief kunnen tekenen, en je moet schaduw/reflecties ook realistisch kunnen tekenen.
hmmm,quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen, vanavond lekker buiten gezeten.
Geen druppel gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk blijft het morgen droog in die contreien.![]()
Zag ondermeer je woonplaats op de route voorbijkomen.
Moet afslag Oss hebben. 10.00 daar aanwezig.:]
Dat is vroeg manquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben net weer binnen, vanavond lekker buiten gezeten.
Geen druppel gezien!![]()
![]()
![]()
![]()
Hopelijk blijft het morgen droog in die contreien.![]()
Zag ondermeer je woonplaats op de route voorbijkomen.
Moet afslag Oss hebben. 10.00 daar aanwezig.:]
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:53 schreef Cageon het volgende:
Kijk mijn teken skills, met l33t muis.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 juli 2008 00:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i zit dagelijks tussen 3D ontwerpers/ontwikkelaars
Schaduw en reflecties zijn een stuk makkelijker op de PC
vakantie gangerquote:Op zondag 27 juli 2008 13:28 schreef stinkie het volgende:
Gister terug gekomen uit Frankrijk. Daar ritje gemaakt met auto op een of andere berg die ook in de tour gebrukt word. Puike route voor de Alp. BE weet vast wel hoe dta ding heet.
Nog wat gemist? Den_haag alweer rijdende? Rib al een nieuwe stoomboot?
en dat in die warmtequote:Op zondag 27 juli 2008 18:11 schreef ikookhier het volgende:
Fietsers en bejaardenalsof die dijkjes magneten zijn
![]()
Jammer dat dat volk net zo denkt over motursquote:Op zondag 27 juli 2008 18:11 schreef ikookhier het volgende:
Fietsers en bejaardenalsof die dijkjes magneten zijn
![]()
Pure jaloeziequote:Op zondag 27 juli 2008 19:20 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Jammer dat dat volk net zo denkt over motursNiet dat ze dat mogen
Jah das ook vrij logisch. Met dit weer moet je ook niks doen, klote weer eerste klas.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:51 schreef bvvt het volgende:
[..]
en dat in die warmte
ze lijken wel met een zonnesteek rond te fietsen
je zou maar 2 dagen verhuizen achter de rug hebbenquote:Op zondag 27 juli 2008 19:31 schreef Snelwagen het volgende:
Met dit weer moet je ook niks doen
Daar zijn verhuismeets voorquote:Op zondag 27 juli 2008 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
je zou maar 2 dagen verhuizen achter de rug hebben
Ik ga er maar niet aan denken want dan begin ik al te zwetenquote:Op zondag 27 juli 2008 20:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
je zou maar 2 dagen verhuizen achter de rug hebben
Gaat snel genoeg somsquote:Op zondag 27 juli 2008 19:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Pure jaloeziedie karretjes van hun gaan maar 30
hehehe ja iddquote:Op zondag 27 juli 2008 21:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk boetevrij rijden[/Geerd]
dan mogen we er van uit gaan dat die niet langs een flitspaal komt, hij kent ze immers allemaal.quote:Op zondag 27 juli 2008 21:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het nog wel verstandig om Geerd een route te laten maken?
Dat zou wel ernstig wezenquote:
Flitspaalroutequote:Op zondag 27 juli 2008 21:30 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Is het nog wel verstandig om Geerd een route te laten maken?
Mooie Daytona in het middenquote:Op zondag 27 juli 2008 22:42 schreef Worldbeater het volgende:
Vandaag meer dan 9 uur op de Trophy gezeten.Inkoppertje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice tour langs de dijkjes rond BWT en OPM.![]()
Later meer.![]()
Goede fotoquote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef ikookhier het volgende:
Heb net nog een avond rondje gedaanheerlijk rustig
[ afbeelding ]
wat een kut foto zeg.quote:Op zondag 27 juli 2008 22:48 schreef ikookhier het volgende:
Heb net nog een avond rondje gedaanheerlijk rustig
[ afbeelding ]
ondanks dat ie zo hard roept van niet.......quote:Op maandag 28 juli 2008 00:45 schreef Geerd het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)-past-Wie-helpt.html
koekblikker in aankomst.
ja hoi, we plakken wat carbon op de hypermotard, dan zijn we bling!quote:Op maandag 28 juli 2008 08:49 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer? Een odol in de ochtend ...
[ afbeelding ]
Ze moeten ook het hoofd boven water houden.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:58 schreef Cageon het volgende:
ja hoi, we plakken wat carbon op de hypermotard, dan zijn we bling!
quote:Op maandag 28 juli 2008 09:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze moeten ook het hoofd boven water houden.![]()
Ik las dat Bimota zelfs een tijdje scooters uit Taiwan importeerde en daar hun stickers op plakte.
Stickertuning.![]()
Maar hier hebben ze vast wel wat meer gedaan.![]()
Alleen ik ga voor de DB7.![]()
[ afbeelding ]Doe mij de RC8 maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
De handling van de RC8 met het brute vermogen van de 1098 motor= best of both worlds.quote:
Heb je al is op 1 van beiden gereden?quote:Op maandag 28 juli 2008 09:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De handling van de RC8 met het brute vermogen van de 1098 motor= best of both worlds.
En subjectief gezien bevalt het design mij beter.
Objectief gezien is het gewicht ook nog eens lager.![]()
Motoren moeten binnen staan als het nat is.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, kreng niet willen starten vanmorgen. Denk (hopelijk) natte bougies door die hoosbuien vannacht.
Wel goede accu, kostte me een kwartier om het ding leeg te starten
Nee, maar lees de testen van de RC8 met een andere bril.quote:
quote:Op maandag 28 juli 2008 11:47 schreef Worldbeater het volgende:
Nee, maar lees de testen van de RC8 met een andere bril.
Welleke pics goeilijke IOH?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:02 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Krijgen we vanavond de rest van de foto's ?
Van gisterenquote:Op maandag 28 juli 2008 13:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Welleke pics goeilijke IOH?
Hebbe jij swaps?![]()
... is een vogel in de hand /schnelwoaguhquote:Op maandag 28 juli 2008 08:49 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer? Een odol in de ochtend ...
[ afbeelding ]
Zeiltje kopen bij de Lidl of Aldi, heb ik ook gedaanquote:Op maandag 28 juli 2008 10:02 schreef stinkie het volgende:
Verdomme, kreng niet willen starten vanmorgen. Denk (hopelijk) natte bougies door die hoosbuien vannacht.
Wel goede accu, kostte me een kwartier om het ding leeg te starten
Tot gisteravond stond ie onder het kleed onder het afdakquote:Op maandag 28 juli 2008 16:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zeiltje kopen bij de Lidl of Aldi, heb ik ook gedaan
Niet dat de motor dan wel start/ervaringsdeskundige
File.quote:Op maandag 28 juli 2008 16:28 schreef stinkie het volgende:
Tot gisteravond stond ie onder het kleed onder het afdak
Goede keusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |