ah, youtube, screen-recorder en een animation makerquote:Op maandag 21 juli 2008 21:47 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lekker bezig manDie tweede is inderdaad vet! Waar doe je dit mee trouwens?
Ik doelde ook op de animation maker eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 21:53 schreef murp het volgende:
[..]
ah, youtube, screen-recorder en een animation maker
die van Jascquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik doelde ook op de animation maker eigenlijkWelke gebruik je hiervoor?
Ah coolquote:Op maandag 21 juli 2008 21:16 schreef murp het volgende:
effe gemaakt voor de liefhebber [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ik maak er nog wel 1... programma's staan toch nog open
Om eerlijk te zijn, nu voor het eerst wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
ExactAl eens gedacht aan een avatar?
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:34 schreef cerror het volgende:
Ik heb de flatbeat single hier liggen.
Ik heb die ook nog ergens liggen, eens opzoeken binnenkort.quote:
Ik heb trouwens zo'n gevoel dat elfzesennogwattes iets van 9 was toen de single uitkwam.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb die ook nog ergens liggen, eens opzoeken binnenkort.
Ik heb 't middels VirtualDub gedaan: clip openen, range selecteren, opslaan als avi en er vervolgens met Animation Shop een gifje van gemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
Tvp [ afbeelding ]
murp/Cassius, zou 1 van jullie precies uit willen leggen hoe jullie ze maken?Via PM mag evt. ook.
Ooh oke, tyquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:12 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik heb 't middels VirtualDub gedaan: clip openen, range selecteren, opslaan als avi en er vervolgens met Animation Shop een gifje van gemaakt.
Dat zal ongeveer kloppen jaquote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zo'n gevoel dat elfzesennogwattes iets van 9 was toen de single uitkwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |