ja, ben ik met je eensquote:Op woensdag 23 juli 2008 06:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, maar die is gewoon netjes.
Vergeleken met deze:
[ afbeelding ]
Die verkrachten ook een beetje het shirt, veelste groot man.
Wil ze ook nog beide hebben.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:11 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, ben ik met je eens
toch beide shirts maar aangeschaft
ongeloveloos dat ze geen normaal schema hebben gehad... hoger springen, sneller sprinten, meer duelkracht, sneller herstel. Even wat voordeeltjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 06:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die krachttrainingen kunnen een Vincken ook nog wel helpen, word'ie misschien fysiek wat sterker.
Pardo had hier ook wel baat bij gehad denk ik...
Minder blessuregevoelig.. Tenminste, dat lijkt mij wel als je fysiek sterker bentquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:50 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ongeloveloos dat ze geen normaal schema hebben gehad... hoger springen, sneller sprinten, meer duelkracht, sneller herstel. Even wat voordeeltjes
yeah ook dat nog. Sterkere knieen en enkels, echt ontzettend amateuristisch dit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:56 schreef Keltie het volgende:
[..]
Minder blessuregevoelig.. Tenminste, dat lijkt mij wel als je fysiek sterker bent
valt mee, troll user had het over dat we op de laatste dag wel iemand van 36 zullen aantrekkenquote:
Agh, als het Maldini is hoor je mij niet klagenquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
valt mee, troll user had het over dat we op de laatste dag wel iemand van 36 zullen aantrekken
quote:Manteiga maakt een zeer goede indruk op de selectie van Feyenoord tijdens het trainingskamp in Oostenrijk, meldt VI. Peter Bosz legde aan het blad uit waarom de middenvelder zo goed is.
"Manteiga is een complete middenvelder, multifunctioneel, iemand die zowel controlerend als aanvallend kan spelen en met het loopvermogen om van zestien tot zestien te pendelen", aldus de beleidsbepaler.
De middenvelder die in juli een contract voor drie seizoenen in de Kuip signeerde, liet eerder zijn nut voor een elftal zien. Vorig jaar toen de Stadionclub de jongeling onderbracht bij Gama in Brazilie, bewees de talentvolle voetballer zijn waarde.
"Gama stond met nul punten uit zes wedstrijden onderaan. Toen Manteiga kwam wonnen ze vervolgens drie keer op rij", benadrukte Bosz de kwaliteiten van het talent. "Dat zegt iets. Manteiga is een ruwe diamant, zoals Kermit Erasmus dat ook is. Dit zijn jongens voor de toekomst."
Moet het nog steeds bestellen. Te lui voor...quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb je het fotoboek al Happel? Staan wel mooie platen in. Wel bijzonder dat (omgeving) Den Bosch een van de weinigen groepen zijn met de Molukkers, Limburg en nog een geloof ik van buiten regio Rijnmond. En dan staan er nog een aantal niet op.
quote:Feyenoord is met 26 spelers op trainingskamp in Oostenrijk. De groep herbergt naast routine ook veel talent. Feyenoord.nl zal de komende dagen enkele van de jonge en veelal onbekende jeugdige spelers voorstellen. In deel 3: de 18-jarige Kermit Erasmus, die bij zijn entree op het trainingsveld veel bekijks trok met zijn deels geblondeerde haar.
Kermit Erasmus doet deze dagen vele indrukken op. Nadat hij 4 juli op Nederlandse bodem landde, verscheen hij een dag later bij de eerste training van Feyenoord. Wat hij daar zag, ging zijn voorstellingsvermogen te boven. ‘Ongelooflijk hoeveel supporters daar waren. Een paar seconden heb ik alleen maar om me heen gekeken. Alsof het niet waar was.’ Oefenwedstrijden in de regio volgden, waar Erasmus tegen amateur-teams voor duizenden toeschouwers speelde. ‘Ik wist dat ik naar een grote club ging, maar hier stond ik van te kijken.’
En dan was er ook nog de helikoptervlucht tijdens de Jubileumdag. Erasmus: ‘Een heel bijzondere ervaring. Allereerst omdat ik nog nooit in een helikopter had gezeten. Toen we boven De Kuip kwamen, keek ik m’n ogen uit. Ik begreep dat het door het slechte weer minder druk was die dag, maar voor mij was het druk genoeg om te zien hoe populair de club is.’
Erasmus viel de laatste weken niet alleen op door zijn verschijning, maar ook door de vele kansen die hij creëerde en, in heel wat gevallen, miste. Tegelijkertijd presenteerde hij zich als onzelfzuchtig, altijd kijkend naar medespelers die er beter voorstonden. ‘Als het mij in een wedstrijd niet gegeven is om te scoren, wil ik in elk geval anderen in staat hebben gesteld om een doelpunt te maken. Ik ben niet egoïstisch, dat niet zit in me.’
Kermit Erasmus beleeft zware weken. De trainingen zijn pittig, geeft hij aan. En het niveau is hoog. ‘Je moet meer moeite doen om de bal te krijgen, ik moet veel harder werken dan in Zuid-Afrika. En de spelers denken altijd een stap vooruit.’ Bovendien moet hij nog wennen aan het leven in Nederland. ‘Ik ben alleen hierheen gekomen en mis mijn familie’, zegt hij. ‘Maar ik weet tegelijkertijd dat ik het ook voor hen doe. Ik wil slagen als profvoetballer. Het leven is hier heel goed, maar wel erg rustig. In Oostenrijk helemaal, maar ook Rotterdam is stiller dan ik gewend ben.’
Dit seizoen zal vooral in het teken staan van de aanpassing. Eramsus hoopt zo veel mogelijk te spelen. Het liefst bij het eerste uiteraard, maar net zo graag bij het tweede. ‘Het spelen van wedstrijden maakt me beter. En daarnaast train ik met grote spelers als Van Bronckhorst, Makaay en Tomasson. Het zou mooi zijn als ik bij de eerste achttien zit. Ik zal hard werken en verder geduldig blijven voor mijn kans. De rest volgt dan hopelijk vanzelf. Aan mijn inzet zal het niet liggen.’
Pas 37x gepost ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:56 schreef D.zire het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_niet_rekenen.html
quote:De selectie van Feyenoord zal bij terugkeer uit Oostenrijk een geheel gerenoveerde kleedkamer in De Kuip aantreffen. Woensdag werd de laatste hand gelegd aan de inrichting ervan. Meest opvallend was de installatie van de kleedkamerstoelen met bijbehorende lockers. Alle spelers krijgen een eigen stoel, met bijbehorende kastjes ernaast, erboven en eronder, waar kleding en schoenen in opgeborgen kunnen worden. Alle onderdelen zijn in rood-zwarte Feyenoord-kleuren. Later deze week zullen in de kleedkamer ook nog diverse uitingen van de campagne ‘Dat is Feyenoord!’ worden opgehangen, waardoor het Feyenoord-gevoel nog verder versterkt wordt.
Tot aan het trainingskamp in Oostenrijk maakte de selectie nog voornamelijk gebruik van de gastenkleedkamer in De Kuip. Na afloop van het trainingskamp kunnen spelers en technische staf volledig gebruik maken van de eigen kleedkamer.
quote:Diego Biseswar heeft geen contract verdiend bij Sheffield United. De aanvaller van Feyenoord was op proef bij de Engelse club maar wist de technische staf van de ploeg uit het Championship niet te overtuigen van zijn kwaliteiten. Biseswar mag vertrekken uit De Kuip.
Feyenoord heeft Dwight Tiendalli, Karim Saidi, Danny Buijs, Serginho Greene, Nicky Hofs en Sherif Ekramy in de etalage gezet. Technisch directeur Peter Bosz hoopt nog deze week een of meerdere spelers te verkopen.
Tof boekkie hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet het nog steeds bestellen. Te lui voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |