misschien wel handig als iemand suf is of dronkenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
Buitenshuis doe ik het wel. Binnenshuis moet ik de badkamer schoonmaken. En ik, net zoals elke andere man, spetter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef HostiMeister het volgende:
waarom gaan zo veel mensen zittend plassen?? Hebben zij een vermoeiende manier van staan? zijn deze individuen lui? kunnen deze 'personen' niet mikken? waarom vraag ik jullie? Staand plassen is een van de grootste en mooiste dingen die god ons als man gegeven heeft waarom weigeren jullie dit geweldig gift niet te gebruiken?
Ikquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?quote:
Grote wc potquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:31 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dan kom je toch heul met je pielemuis tegen de potrand aan, of dan spetter je toch direct onder/voor je?
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef tropicalgirl het volgende:
waar mensen zich allemaal niet druk om kunnen maken zeg.
ik denk altijd maar weer ,zolang het maar in de pot terecht komt en niet ernaast is er niks aan de hand ,of je nou staat of zit
Vooral als je bijvoorbeeld zo'n 3 uren in de auto hebt gezeten, moet zeiken als een dolle stier en er uiteindelijk wanneer het zo ver is en je zeikstraal met 2 BAR d'r uit knalt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En bij de typische Nederlandse plee pot, dus met plankje, komt er ALTIJD iets naast.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef Tuvai.net het volgende:
Wie de neuk gaat als kerel zijnde nou zittend kletteren?
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn:
- echte mannen (waarom staan als ik kan zitten)
- houden rekening met de vrouwen, want mannen die staand plassen "spetteren"* en schudden daarna alles nog eens lekker uiten wie maakt dat schoon?
Mannen die zittend plassen.
* Check je wc-deur/muur
Behalve als ie te vroeg terug trekt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Jouw vriend kan hem gewoon staand erinhangen zonder te spetteren.
Nee, maar nu ook weer wel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Behalve als ie te vroeg terug trekt.
Of bedoelde je dat niet.
En daarom is hij tegen zittende mannen, kan-ie niet naar hun leuter gluren.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
waarom bespioneer jij plassende mannen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |