quote:
Als je goed leest, T, dan zie je dat ik helemaal niet aan het trollen ben. Dat doe ik trouwens nooit. Het is altijd gemeend wat ik schrijf, of tenminste iets wat tot nadenken kan aanzetten.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat nou lekker, LXIV, dat trollen?
En ook bedankt namens mevrouw LXIV.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
![]()
Pwnend, jij bent me er zo eentje van 'Een vrouw; pik erin en verder hup de keuken in'
Succes op ikzoekeenrelatie.nl want met zo'n (respectloze?) instelling zul je niet meer krijgen dan wat er bij de Wallen achter de ramen staat
Jij drinkt ook wijn, en leeft ook met ongestelde vrouwen mee zeker?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overigens is mij thuis gewoon altijd geleerd zittend te plassen omdat onze moeder het niet anders wilde hebben dus ja, dan hou je dat gewoon vanzelf aan.
Euhm nee, maar snap ook niet wat dat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jij drinkt ook wijn, en leeft ook met ongestelde vrouwen mee zeker?
als jij nu eens hier op zou klikken?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euhm nee, maar snap ook niet wat dat er mee te maken heeft.Hup eens een eind weg, wil je?
En dan? Heb jij dan je zin? Dan heb jij niemand meer om tegen in te gaan en is FOK! weer een kwaliteitsuser armer.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:39 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij nu eens hier op zou klikken?
dat dan weer welquote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? Heb jij dan je zin? Dan heb jij niemand meer om tegen in te gaan en is FOK! weer een kwaliteitsuser armer.
Dat zeg je nou wel, maar dat is ook zoquote:Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan? Heb jij dan je zin? Dan heb jij niemand meer om tegen in te gaan en is FOK! weer een kwaliteitsuser armer.
Whehe jij pakt geen pisbak maar een hokjequote:Op maandag 21 juli 2008 21:52 schreef A_Soul1980 het volgende:
De volgende keer als ik ga plassen laat ik de deur open. Mensen moeten toch wel kunnen zien dat ik een echte man ben!
Dat dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Whehe jij pakt geen pisbak maar een hokje
Zeg, jij bent KLB-mod toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:09 schreef Juup© het volgende:
Heb jij echt niets beters te doen dan van die waardeloze topics te openen?
Dan ben je ook een sukkel. Maar als je dan gaat zitten probeer je niet eens meer raak te pissen, maar gedraag je je maar als een wijf.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Nou, als ik na een avond stevig zuipen een knallende kater heb, ga ik ook wel even zitten, eigenlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef DurQ het volgende:
ik plas altijd zittend als ik moet poepen
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Mannen die persé staand willen plassen hebben vast een klein piemeltje, dat niet naar beneden gebogen kan worden om zittend te kunnen plassen.
vreemde theorieën worden er hier op los gelatenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:01 schreef Greys het volgende:
Mannen die persé staand willen plassen hebben vast een klein piemeltje, dat niet naar beneden gebogen kan worden om zittend te kunnen plassen.
Die van mij plast zittend, de held!![]()
Gewoon als je wakker wordt, raam openzetten en daaruit pissen. Als je op een flat woont is het helemaal goed.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:52 schreef A_Soul1980 het volgende:
De volgende keer als ik ga plassen laat ik de deur open. Mensen moeten toch wel kunnen zien dat ik een echte man ben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |