quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef Jovatov het volgende:
Ik zit thuis ook gewoon op de pot.
Hoef je ook niet te mikken, alleen naar beneden te douwen
hahahahahahahaha die is echt fatoequote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef 2609 het volgende:
wtf man dat doe je toch nietdan ben je echt een wijf volgens mijn
Wat is er in godsnaam vernederend aan zittend plassen?quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn echt überfags. Onvoorstelbaar dat ze zover onder de plak zijn geraakt dat ze hiertoe bereid zijn. Rijd jezelf dan met 180 tegen een betonnen muur zou ik zeggen. Dat is minder vernederend en je voelt er niks van.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Mannen die zittend plassen zijn echt überfags. Onvoorstelbaar dat ze zover onder de plak zijn geraakt dat ze hiertoe bereid zijn. Rijd jezelf dan met 180 tegen een betonnen muur zou ik zeggen. Dat is minder vernederend en je voelt er niks van.
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Geen idee.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat is er in godsnaam vernederend aan zittend plassen?
Er zijn ook topschutters hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Precies!!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mannen die staand pissen en de hele wc onderspetteren zijn daarentegen verdomd asociaal en ongelooflijk onaantrekkelijk.
Je kan de WC bril ook omhoog doenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Precies!!Kijk, dat je staand gaat pissen bij zo'n urinoir, okee, maar bij een normale pot ga je maar gewoon lekker zitten. Wel zo fris voor de volgende die op die plee moet gaan zitten.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef LXIV het volgende:
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'quote:Op maandag 21 juli 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon gaan zitten.quote:
Awww is jouw relatie op zo'n manier uit gegaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach T, jij bent vast zo'n vrouw die eerst een leuke HTS'er of HEAO'er aan de haak slaat, gaat samenwonen, trouwen et cetera, en vervolgens de arme man helemaal tam maakt, de afwas leert, en zelfs zo weet af te richten dat hij zittend 'op het potje gaat.'
Daarna ga je hem toch wel heel erg saai vinden, mannetje wordt waarschijnlijk vanzelf al minder potent, maar mag er sowieso niet meer op.
Vervolgens kom ga jij met een vriendin naar een popconcert en loopt daar een stoere biker, militair of zakenman tegen het lijf, springt bij hem achterop de brommert en laat je achter de Zeedijk door hem volblaffen. Zo gaat het iedere keer.
quote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Awww is jouw relatie op zo'n manier uit gegaan?Wil je er over praten?
Nee, ik ga dus niet zittend plassen. (of de afwas doen wat dat betreft)quote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Awww is jouw relatie op zo'n manier uit gegaan?Wil je er over praten?
Het moge duidelijk zijn dat ik tot de categorie der minnaars behoor.quote:vrouwen hebben dan weer een ander evolutief motief om even ontrouw te zijn. Stel dat ze een aantrekkelijke man op het oog hebben, maar deze niet ‘kunnen krijgen’ (aantrekkelijk betekent hier weer : waarvan ze vermoeden dat hij nageslacht zal voortbrengen dat in de wereld van morgen succesvol zal zijn). De man kan ofwel geen interesse hebben in een blijvende relatie (investeren in de opvoeding van een kind), maar een one night stand, dat kan er nog net af. Een andere reden zou kunnen zijn dat de man in kwestie niet bekend staat als erg toegewijd aan zijn veroveringen. Toch beschikt de man over andere kenmerken die tot een succesvol nageslacht kunnen leiden (bijvoorbeeld : fysiek sterk of intelligent). Een snelle wip met deze man en dan weer terug naar de toegewijde partner en ze slaan twee vliegen in één klap : ‘sterke genen’ van hun minnaar, mede grootgebracht door hun officiële partner die uiteraard in de illusie verkeert dat het zijn kind betreft.
Nee, die koopt een vaatwasser voor haar!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef LXIV het volgende:
En een man die dus werkelijk van zijn vrouw houdt gaat de afwas zeker niet doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |