Ha ha klinkt als een weinig competente medewerker... Ik denk dat jij echt verstand van zaken hebt. Dat is het 1e wat ik denk als ik je post leesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom ga je er vanuit dat iemand dat überhaupt wil??? Over niks doen gesproken.... Er zijn op dit moment minstens 2x teveel managers in Nederland. Ze zijn vooral bezig elkaar bezig te houden. Ik kan de winsten van elk willekeurig groot Nederlands verschrikkelijk verhogen door gewoon de helft van de managers er uit te flikkeren!
Managers
Je staat aan de lopende band? Dude, wat jij omschrijft is niet Nederlands.. Waar woon en werk je?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:39 schreef Pidgeon het volgende:
Ik lach me echt helemaal kapot om die reacties hier![]()
![]()
Als ik me niet lekker voel blijf ik gewoon lekker in mijn nest liggen en kan mijn werk de tyfus krijgen![]()
![]()
Wat een hippies en moraalridders hier![]()
![]()
Als een baas te weinig inkomsten heeft flikkert hij ook zijn personeel moeiteloos buiten, dan doet hij echt geen moeite voor je, dus waarom andersom moeite doen voor een baas?![]()
![]()
Gewoon lekker gebruik maken van de ziektewet als je dat nodig acht, je leeft maar 1 keer![]()
Maarre succes met jullie carrieres![]()
, collega's, bazen en leven
![]()
Mensen die bezig zijn met hun carriere, how sad![]()
![]()
Ik kots ook op de Nederlandse mentaliteit en instelling.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:16 schreef draaijer het volgende:
[..]
Je staat aan de lopende band? Dude, wat jij omschrijft is niet Nederlands.. Waar woon en werk je?
Weinig ambitieus dus.. ha ha hoe zie jij je toekomst?Ben je alleen? Met een partner? Heb je een hobby?
Wat is volgens jou dan de Nederlandse mentaliteit en instelling?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:48 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Ik kots ook op de Nederlandse mentaliteit en instelling.
Ik ben niet alleen, heb al 8 jaar een vaste relatie en woon samen. Heb hobby's genoeg en studeer aan de open universiteit. Neemt niet weg dat ik wel kots op het overdreven carriere gedoe etc..
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:48 schreef Pidgeon het volgende:
[..]
Ik kots ook op de Nederlandse mentaliteit en instelling.
Ik ben niet alleen, heb al 8 jaar een vaste relatie en woon samen. Heb hobby's genoeg en studeer aan de open universiteit. Neemt niet weg dat ik wel kots op het overdreven carriere gedoe etc..
Wat doe je dan? Wat zijn andere mogelijkheden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
![]()
Nou, in mijn werk valt er nogal carriere te maken zeg.
Nu ben ik nog straatmaker. Andere mogelijkheid is uitvoerder maar dat ben ik bij mijn vorige baas geweest en dat beviel niet, en opzichter zou eventueel nog kunnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:17 schreef draaijer het volgende:
[..]
Wat doe je dan? Wat zijn andere mogelijkheden?
Ow, er zit dus muziek inquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:35 schreef cheqy het volgende:
[..]
Nu ben ik nog straatmaker. Andere mogelijkheid is uitvoerder maar dat ben ik bij mijn vorige baas geweest en dat beviel niet, en opzichter zou eventueel nog kunnen.
Ik hoop tzt de opleiding makelaardij te voltooien, kan ik toch nog carriere maken.![]()
Dank je. Ambities zijn de laatste jaren pas gekomen, iets te laat naar mijn zin, maar ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:59 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ow, er zit dus muziek inNice way... Het gaat om ambitie en wat je er voor over hebt.. Dus good luck.. Ik geloof dat bijna alles mogelijk is..
Nooit te laat.. Te laat is als je met pensioen bentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dank je. Ambities zijn de laatste jaren pas gekomen, iets te laat naar mijn zin, maar ja.
Gemiddeld 3 jaar, kan iets meer zijn. Het wereldje heeft mij altijd al geboeid maar heb niet eerder de gelegenheid gehad om er wat mee te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Nooit te laat.. Te laat is als je met pensioen bent![]()
Makelaars opleiding is toch goed te doen. Duurt dat niet 2 of 3 jaar? Lijkt me overigens een hele leuke baan. Je verkoopt emotie.. Zo komt het bij mij over.. Vind ik erg cool
Want dat valt of staat met of mensen komen opdagen als ze ziek zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 20:52 schreef draaijer het volgende:
[..]
Een beetje management functie zal je niet gaan vervullen.. Jij bent niet iemand die het maximale uit zijn mensen kan halen...
Dat inderdaad. Als je echt ziek bent, prima. Maar een verkoudheidjequote:Op maandag 21 juli 2008 20:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die thuis blijven als ze verkouden zijn. Ook jou percentage is kul. Maar zelfs met je percentage van 50% is het nog altijd meer dan 0% !!
Ik heb een hekel aan die sukkels die de kantjes er af lopen... Prutsers zijn het... ZO !
En, luchtte het op?quote:Op zondag 31 augustus 2008 09:38 schreef Denden het volgende:
Speciaal maar ff een accountje aangemaakt hiervoor.
Knip
Mvg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |