* m3nster is nog nooit met CDP naar de film geweest...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och je moet CDP gewoon vragen, hij gaat vast we mee.
Als hij al met mij meeging, dan heeft iedereen kans.
Ik heb al die troep een jaar geleden der al afgegooidquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:34 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had je nog op mijn msnmuts, mijn g msn hehe. Maar je zat idd niet meer op msn he
.
maar jij woont dan weer veel dichter bij Pathé munt, dan ik, en bij ons in Schubbenkutterveen hebben we een afgeleefde bios van 25 jaar oudquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och je moet CDP gewoon vragen, hij gaat vast we mee.
Tja, maar jij bent een hater....dussssquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:01 schreef m3nster het volgende:
[..]
* m3nster is nog nooit met CDP naar de film geweest...
Inderdaad. Weer zo'n hype, omdat een overleden acteur in een film zit. Ik ben het zo zatquote:
Wakker wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent een hater....dussss
Pron-boerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij woont dan weer veel dichter bij Pathé munt, dan ik, en bij ons in Schubbenkutterveen hebben we een afgeleefde bios van 25 jaar oud![]()
dus moet ik af en toe maar wat van internet lenen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bij ons in Schubbenkutterveen hebben we een afgeleefde bios van 25 jaar oud![]()
dus moet ik af en toe maar wat van internet lenen
Onzin...het is een hype omdat Christian Bale in leder rond loopt....wat nou overleden...tsk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Inderdaad. Weer zo'n hype, omdat een overleden acteur in een film zit. Ik ben het zo zat
*lol*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:11 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, maar jij bent een hater....dussssVerkeerde persoon aangevallen.
De hoofdpersoon staat niet eens op de filmposter! Ik krijg helemaal kotsneigingen zelfs voordat ik de film nog gezien heb ook.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:13 schreef Semisane het volgende:
[..]
Onzin...het is een hype omdat Christian Bale in leder rond loopt....wat nou overleden...tsk.![]()
Misschien een hint naar jezelf toe, van ga em dan ook gewoon niet kijken, wacht tot hij op Film1 is ofso..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
De hoofdpersoon staat niet eens op de filmposter! Ik krijg helemaal kotsneigingen zelfs voordat ik de film nog gezien heb ook.
Jij bent best gezellig en tof enzo! Doe eens niet zo onzeker?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef Semisane het volgende:
Ligt eraan waar..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Sex hebben in de munt is ook kansloos....veel te rumoerig daar
Do tell?quote:
Ieuwquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh ik had vorig jaar dat een gozer de rij achter me gewoon na de film ongegeneerd z'n broek van z'n enkels ophaalde en z'n ghetto-fabulous vriendinnetje nog even dr mondhoeken schoonmaakte
Too. Damn. Funny.
Geef mij maar een droge homo, nat kunnen ze altijd nog wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:32 schreef Vlarp het volgende:
Zo.. de opnames zitten er op
Gisteren natte maandag maar geskipt, al die natte homo's is ook niks
Nat poesje niets voor jou? Of komt G. niet buiten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef m3nster het volgende:
Geef mij maar een droge homo, nat kunnen ze altijd nog worden
G. komt amper binnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nat poesje niets voor jou? Of komt G. niet buiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |