quote:Op maandag 21 juli 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
Dat ze ergens tegen zijn vind ik niet zo erg, maar dat ze het altijd zo overduidelijk moeten laten merken.
Stel je opent een topic over dat je een liedje hoorde op Radio 538 en daar de titel bent vergeten. Minstens 80% van de reacties zijn "Radio 538"
Of van die figuren die standaard tegen commerciële muziek / hollywood films aan lopen schoppen. Is toch ergerlijk? Ieder z'n ding natuurlijk, maar ik ga ook niet in ieder topic mijn afkeer tegen iets kenbaar maken.
Nee, alleen op Fok.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:55 schreef Zenon het volgende:
Iedereen is het er toch over eens dat hyves kut is
Wat is er kut aan hyves dan? Ik vond het uiterst tof om weer eens een aantal oude collega's en klasgenoten terug te zien en op die manier weer eens gezellig af te spreken. Voor de duidelijkheid; toen ik op school zat had nog niemand een mobiel of e-mail adres waardoor je makkelijk contact met elkaar kon houden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:55 schreef Zenon het volgende:
Iedereen is het er toch over eens dat hyves kut is
Oja, da's waar. Alles wat door de grote meute leuk gevonden wordt, daar zijn al die autistische alto's natuurlijk tegen zijn, want autisten houden niet zo van delen.quote:
De 'populaire' mensen vinden dan tenminste nog stijlvolle dingen tof met z'n allenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:09 schreef DurQ het volgende:
Eens met TS. Iedereen praat mekaar hier na, en vindt daarom popolaire dingen kut. Alleen doen ze dat om ook populair gevonden te worden....dus eigenlijk zijn ze zelf dan kut.....
Narcisme ftw!quote:Op maandag 21 juli 2008 21:18 schreef FLG het volgende:
[..]
De 'populaire' mensen vinden dan tenminste nog stijlvolle dingen tof met z'n allen
ach ik gebruik toevallig geen Hyves bijvoorbeeld.....maar om dat nou gelijk stijlvol te noemen gaat me wel wat verquote:Op maandag 21 juli 2008 21:18 schreef FLG het volgende:
[..]
De 'populaire' mensen vinden dan tenminste nog stijlvolle dingen tof met z'n allen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |