En jouw laatste zin in niet cliche?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef MASD het volgende:
TS, probeer eens niet zo cliche te posten en te accepteren dan anderen er een andere levenswijze op na houden. En ja, voetbal ,3fm/538 en hyves zíjn kut.
Klopt maar massaal tegen bepaalde dingen die populair zijn. Mij kan het niet eens schelen of ze dat zijn of niet, maar ik maak me er niet druk om. Ik vind de iPod al jaren een fijne MP3-speler (heb tussendoor ook andere merken geprobeerd) en ik maak me er niet druk om dat het een 'hype' is.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:29 schreef Nikmans het volgende:
Er zijn veel mensen op FOK! dus er is altijd wel iemand tegen 'iets'
Bash dan ook eens een keer metal of een Creative MP3spelerquote:Op maandag 21 juli 2008 19:34 schreef Nikmans het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk hoor, maar ik denk dat je het fout ziet TS. Bashen is iets dat erbij hoort en er zijn altijd wel mensen die 'iets' tegen hyves oid hebben, neem het niet zo serieus allemaal
Dus iemand kan het niet een keer écht kut vinden?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:32 schreef FLG het volgende:
[..]
En jouw laatste zin in niet cliche?
Overigens gaat het me niet om een andere levensstijl (al irriteren contactgestoorde mensen me wel een beetje) maar om de drang om altijd het tegenovergestelde te willen zijn/doen dan 'de rest'. Je eigen mening hebben wil niet zeggen dat je anti-alles wat populair is moet zijn.
Metal wordt genoeg gebashed, vooral de proleten die zich er helemaal mee identificerenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef FLG het volgende:
[..]
Bash dan ook eens een keer metal of een Creative MP3speler
Metal is muziek voor kansloze maagden en ze luisteren het op een Creative. zo. poeh.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:36 schreef FLG het volgende:
[..]
Bash dan ook eens een keer metal of een Creative MP3speler
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Metal is muziek voor kansloze maagden en ze luisteren het op een Creative. zo. poeh.
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:46 schreef MASD het volgende:
[..]
Metal is muziek voor kansloze maagden en ze luisteren het op een Creative. zo. poeh.
Vrij naïef gedacht.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef Juup© het volgende:
Een ieder heeft zijn/haar eigen voorkeuren. Gelukkig maar anders zou het een saaie eenheidsworst zijn. Alhoewel, als iedereen hetzelfde leuk zou vinden dan zou er ook niet geklaagd worden![]()
Hmm maar dan kan Klaagbaak ook wel opgedoekt worden, en dat is niet de bedoeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |