Stond er ook nog een gebruiksaanwijzing bij?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:31 schreef Scoobysnacks het volgende:
Oh ja, deze wilde ik jullie niet onthouden... WTF![]()
[ afbeelding ]
Levensredderquote:In most fires, it's the smoke that will get you, and a source of fresh air can be a life saver. So our inventor designed a way to snake a snorkel through the zigs and zags of your toilet, so you can breath sewer air instead of smoke. Here's our question... couldn't he have, just as easily, invented the Faucet Snorkel instead?
Stomme vraag natuurlijk. De afvoer van de gootsteen is een stuk kleiner, dus dat is lastig prutsen. En de lucht is precies hetzelfde, riool is riool.quote:Here's our question... couldn't he have, just as easily, invented the Faucet Snorkel instead?
Maar weet je, eigenlijk kun je toch beter maken dat je wegkomt uit dat gebouw in plaats van dat je het toilet inrent op zoek naar frisse rioollucht?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef Rosbief het volgende:
De Toilet Snorkel![]()
Zou eigenlijk bij de verplichte uitrusting van ieder toilet moeten horen.
Een geweldig survival gereedschap bij brand of gasexplosies, doordat je met behulp van de snorkel nog naar zuurstof uit de riolering kan happen wordt je overlevingskans aanzienlijk vergroot. [ afbeelding ]
wat heb je met de rest van je reply gedaan?quote:
Ja waar is het?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat heb je met de rest van je reply gedaan?
Misschien kun je niet naar buiten?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef Scoobysnacks het volgende:
Maar weet je, eigenlijk kun je toch beter maken dat je wegkomt uit dat gebouw in plaats van dat je het toilet inrent op zoek naar frisse rioollucht?
"Henk Henk! Er is brand, snel naar buiten!"
"Nee gaan jullie maar, ik weet wat beters!"
Die hoek haalt de witte cobra niet. Dan zit het plafond vol.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:56 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Stomme vraag natuurlijk. De afvoer van de gootsteen is een stuk kleiner, dus dat is lastig prutsen. En de lucht is precies hetzelfde, riool is riool.
TS: misschien moet je zittend gaan plassen
Wat een klein pikkie heb je dan.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:59 schreef Scoobysnacks het volgende:
Die hoek haalt de witte cobra niet. Dan zit het plafond vol.
weggehaald, ik dacht dat ik een mooie toepassing had bedacht maar dat bleek dus al de officiele toepassing te zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
wat heb je met de rest van je reply gedaan?
En dan was het een oefening. Of teambuilding.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Rosbief het volgende:
Of dat je daar als brandweerman zo dat gebouw binnenstapt, de toiletten checkt en vervolgens de complete afdeling daar met een rietje uit het riool ziet zuigen.![]()
Ja we weten wel dat je nu mod bent, je moet niet gaan overdrijven. In de plaatjes zat een lijn, een opbouw, een climax. Dat jij dat niet begrijpt, tja. Cultuurbarbaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes topic
1 plaatje om aan te geven dat de opgebouwde druk vrijkomt is voldoende.
Het is een ongelovige, die niet in het bestaan van jouw witte cobra gelooft.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:02 schreef Scoobysnacks het volgende:
[..]
Iemand heeft de OP niet gelezen.
Ook goed, dicht danquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef Scoobysnacks het volgende:
Tja aangezien dit topique nu van al zijn glorie ontdaan is ga ik maar weer...De witte cobra is al onderweg, ik kom zo in beweging. Ik lees wel nog mee vanf de PSP heur, dus geen beledigingen aan het adres van de big white snake anders type ik heel langzaam iets heel ergs terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |