O. Wat rot voor je ouders.quote:
'Gratis' voor wie?quote:klacht: Kabinet die de boeken nog niet gratis kunnen maken!
Scholen mogen niet meer vragen dan[s] ¤308,- ¤316,-quote:Op maandag 21 juli 2008 18:18 schreef HutteFlutte het volgende:
Voor VWO volgend jaar godverdomme 400 euro moeten dokken voor alle boeken(mijn ouders dan, maar toch).
klacht: Kabinet die de boeken nog niet gratis kunnen maken!
Besteld via vandijk.nlquote:Op maandag 21 juli 2008 18:36 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Scholen mogen niet meer vragen dan ¤308,-
Ze zijn al gratis?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:35 schreef kirsten. het volgende:
heulemaal niet. Ik ook, maar iedereen krijgt het in december terug. 317 euro dan oid.
zo opgelost.
nu mag er een slotje op![]()
Daar hebben ze vaak niet eens scholen, dus ook geen boeken nodigquote:Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
En hé, mijn ouders moet drie keer dat bedrag betalen met drie kinderen die naar de middelbare school gaan, hoor je hem zeiken? Nou dan! Kinderen in Afrika hebben goddomme niet eens schoolboeken!
Stop eens met om een slotje te vragenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:40 schreef kirsten. het volgende:
Ik kan even niet editten, dus zo dan maar;
nou slotje dus maar.
Groetjes!![]()
Myn ouders 500 voor vmbo-t/havo, vorig jaar.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:18 schreef HutteFlutte het volgende:
Voor VWO volgend jaar godverdomme 400 euro moeten dokken voor alle boeken(mijn ouders dan, maar toch).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |