abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 21:38:56 #101
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60585383
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 20:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil ook erg graag iets als een ketting die ik dan vast kan maken aan m'n microdermal
lijkt me zo tof

vervang je die 'opzetstukjes' zelf, scrub_nurse?
zekers iedere outfit n andere kleur he
pi_60585689
Vandaag mn tongpiercing laten zetten bij SkinArt in utrecht. Tegen alle verwachtingen in was het ergens nog best vervelend , (ik in de veronderstelling dat het helemaal geen pijn doet) het was een vervelend prikje te vergelijken met een verdoving bij de tandarts). Nu zit hij er dus al sinds 13:00 in en het is nu bijna 22:00 (lees: 9 uur al) en nog helemaal geen zwelling!? Vind het allemaal maar een beetje raar en weet niet of ik hem nu nog wel kan verwachten. Iemand die daar een antwoord op kan geven of ben ik één van die gelukkigen die zonder zwelling zit/blijft.

Ik ben er iig heel blij mee en kan eigenlijk iedereen wel aanraden om naar SkinArt te gaan, want zoals Ray zelf al zei; Zolang je naar me luistert en niet eigenwijs doet dan ben ik wel aardig.

Maar over de zwelling... Iemand een antwoord voor mij?
pi_60585975
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 21:38 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

zekers iedere outfit n andere kleur he
hoe doe je dat?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60592770
-Charlie: Ik heb hem afgelopen vrijdag laten zetten en ook bij bleef de zwelling uit. Zondag was mijn tong wel iets dikker als normaal maar ook niet zo erg als het staafje lang is zeg maar. Gisteren begon de boel alweer rap te slinken dus ook ik heb niet echt last van een zwelling.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 07:17:11 #105
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60592904
er zijn wel meer mensen die weinig last van zwelling hebben hoor. t lastige daaraan is dat die lange staaf je eerder gaat irriteren..

gewoon ik draai m los en peuter er n nieuwe in je hebt bij allover ook n klem die je kan gebruiken om zelf je opzetjes te kunnen wisselen.
pi_60593833
Dankjullie voor de informatie! Hij is inderdaad nu ietsje dikker (denk ik) maar iig wel ietsje stijfer dus de S is een beetje lastig nu. Gelukkig hoef ik zaterdag pas te werken dus komt dat allemaal wel goed.
Ik denk dat ik het staafje zelf nog even niet verwissel. Dat laat ik lekker lui door de piercer doen.
Hopen dat er voor lowlands een nieuw korter staafje in mag. Na hoe lang mocht het bij jullie?
Het staafje wat ik nu heb is namelijk gruwelijk irritant want met kauwen heb ik hem steeds tussen
mijn tanden zitten als ik mijn eten wat beter tussen mn kiezen wil duwen. Enige tips daarvoor?
(Ik eet namelijk al wel vanaf het zetten vast voedsel, vloeibaar ga ik niet aan beginnen)
  woensdag 6 augustus 2008 @ 09:41:54 #107
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60594152
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:23 schreef _charlie het volgende:
Dankjullie voor de informatie! Hij is inderdaad nu ietsje dikker (denk ik) maar iig wel ietsje stijfer dus de S is een beetje lastig nu. Gelukkig hoef ik zaterdag pas te werken dus komt dat allemaal wel goed.
Ik denk dat ik het staafje zelf nog even niet verwissel. Dat laat ik lekker lui door de piercer doen.
Hopen dat er voor lowlands een nieuw korter staafje in mag. Na hoe lang mocht het bij jullie?
Het staafje wat ik nu heb is namelijk gruwelijk irritant want met kauwen heb ik hem steeds tussen
mijn tanden zitten als ik mijn eten wat beter tussen mn kiezen wil duwen. Enige tips daarvoor?
(Ik eet namelijk al wel vanaf het zetten vast voedsel, vloeibaar ga ik niet aan beginnen)
bij mij duurde dat 2 weken volgens mij, ik weet niet of tegenwoordig deze periode ingekort is, ik heb m in 98 al laten zetten
  woensdag 6 augustus 2008 @ 14:51:06 #108
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_60601202
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 09:41 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

bij mij duurde dat 2 weken volgens mij, ik weet niet of tegenwoordig deze periode ingekort is, ik heb m in 98 al laten zetten
Bij mij (2006 ) was het ook 2 weken. En volgens mij is de zwelling de eerste dag altijd wat minder? Tenminste, dat was bij mij ook het geval. Dag daarna werd hij pas dikker en kreeg ik spierpijn in mijn tong.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 17:03:36 #109
92409 Twinky
Little star.
pi_60604154
Ik mocht hem na 10 dagen wisselen maar dat was te snel, beter nog even wachten. En met het kauwen moet je even een nieuwe techniek aanleren, ipv je tong kantelen: = ii gewoon naar links of rechts, horizontaal schuiven = =
moeilijk uit te leggen zonder handgebaren erbij.
pi_60604517
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 17:03 schreef Twinky het volgende:
Ik mocht hem na 10 dagen wisselen maar dat was te snel, beter nog even wachten. En met het kauwen moet je even een nieuwe techniek aanleren, ipv je tong kantelen: = ii gewoon naar links of rechts, horizontaal schuiven = =
moeilijk uit te leggen zonder handgebaren erbij.
Ik denk dat ik wel snap wat je bedoelt hoor! Zo probeerde ik inderdaad al te eten.

Vandaag nog steeds geen zwelling en ik kan welliswaar weer helemaal gewoon eten!
Alleen vanochtend een beetje spierpijn en de S ging moeilijk maar rond 14:00 trok dat weer
weg. So far so good zal ik maar zeggen!

En ik ben er echt voor mijn gevoel helemaal aan gewend en er super blij mee!
pi_60606038
Ik mag hem ook na 2 weken wisselen. Heb vandaag al wat verschillende kleuren balletjes ingeslagen. Ik hoop zo dat het dan wel lukt om het balletje eraf te draaien. De onderkant van mijn tong blijft ietwat gevoelig en misschien ben ik ook wel een beetje een watje. Heb vandaag voor het eerst weer lekker kunnen eten zonder moeite. Alleen wordt nu dat staafje te lang.
Ik was trouwens vandaag in een shopje en de verkoper zei dat ik op moest passen dat ze er een goede maat piercing in zouden zetten. Omdat er vaak te lange piercings ingezet worden. Wat hebben jullie er nu in, na het wisselen. 14, 16, 18 mm?
pi_60607040
Bij mij zit die er nog pas sinds gistren in dus wisselen heb ik nog niet gedaan.
De piercer zei tegen mij dat ik in 10 dagen terug moest komen om een nieuw
staafje te krijgen. Maar als het niet anders kon mocht ik er ook 9 dagen van maken.

Nou heb ik geen zin om op Lowlands te zitten met een veel te lang staafje dus ik
ga gewoon op de 8e dag terug in de hoop dat hij het dan toch wel wilt doen.
Anders helaas...
  woensdag 6 augustus 2008 @ 20:48:20 #113
92409 Twinky
Little star.
pi_60608953
ik zou maar wachten hoor, bij mij is het wisselen echt verkeerd gegaan omdat de bolletjes aan twee kanten de tunnel afsloten en daardoor he vocht niet wegging en mijn tong dus alle maar dikker werd
pi_60609814
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 01:50 schreef hydraulix het volgende:
Ging vandaag zelf mijn septum stretchen van 2mm naar 2.4 (10 gauge retainer). Opzich een redelijk subtiele stap, maar het sieraad die ik van mijn vriendin gekregen heb zag er beduidend dikker uit dan mijn 2mm retainer dus ik vraag mij echt af of het om een 2.4mm sieraad gaat Hij ging er met moeite in en het was best pijnlijk... Mijn neus is nu nog steeds gevoelig.
En die retainer bleek inderdaad om een 8 gauge (3.2mm) retainer te gaan dan een 10 Vriendin ging al haar doosjes/zakjes van piercingsieraden opruimen en daar vond ze het oorspronkelijke zakje van die retainer... Geen wonder dat het een pijnlijke ervaring was met stretchen

[ Bericht 0% gewijzigd door hydraulix op 06-08-2008 21:46:26 ]
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:27:01 #115
92409 Twinky
Little star.
pi_60611721
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:22 schreef hydraulix het volgende:

[..]

En die retainer bleek inderdaad om een 8 gauge (3.2mm) retainer te gaan dan een 10 Vriendin ging al haar doosjes/zakjes van piercingsieraden opruimen en daar vond ze het oorspronkelijke zakje van die retainer... Geen wonder dat het een pijnlijke ervaring was met stretchen
google ad:
quote:
#
bouten moeren en de rest
grootste assortiment van Nederland Nu met extra korting. Profiteer!
www.klushandel.nl

maar auw
pi_60618530
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 19:26 schreef _charlie het volgende:
Nou heb ik geen zin om op Lowlands te zitten met een veel te lang staafje dus ik
ga gewoon op de 8e dag terug in de hoop dat hij het dan toch wel wilt doen.
Anders helaas...
Persoonlijk zou ik gewoon de 10 dagen of langer aanhouden. Het wordt niet voor niets geadviseerd. (meestal zelfs 14 dagen) Sraks blijf je net als Twinky last houden en ben je een langere tijd aan het aanklooien. Maar he, dat is mijn mening.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:37:17 #117
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60618991
daar ben ik het geheel mee eens
pi_60622463
Ik denk dat het dan na lowlands gaat worden. Liever wat langer dr in dan dat ik er problemen mee krijg.
Daar zit ik niet echt op te wachten.

Nou heb ik (weer, sorry) een vraagje. Ik poets altijd heel netjes mn tong, nu ik dat ding er in heb zitten helemaal. Ik heb dus vanochtend terwijl ik dat deed ontdekt dat er een kuiltje vormt onder mijn
piercing. Na het internet te hebben doorspit word het mij nou niet echt duidelijk, heeft iedereen dat?
En zo ja trekt het weer weg of blijft het?

En nog ééntje. Ik lees overal dat listerine puur ontzettend slecht is en je daar niet mee mag spoelen.
Nu spoel ik het niet puur (Behalve als ik vind dat mijn mond écht smerig aanvoelt en dan maar een klein beetje) maar meng ik het wel met water. Waarmee hebben jullie gespoeld?
pi_60622521
ik heb gewoon gespoeld met listerine, puur uit de fles
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 11:33:35 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60622543
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:30 schreef _charlie het volgende:
Ik denk dat het dan na lowlands gaat worden. Liever wat langer dr in dan dat ik er problemen mee krijg.
Daar zit ik niet echt op te wachten.

Nou heb ik (weer, sorry) een vraagje. Ik poets altijd heel netjes mn tong, nu ik dat ding er in heb zitten helemaal. Ik heb dus vanochtend terwijl ik dat deed ontdekt dat er een kuiltje vormt onder mijn
piercing. Na het internet te hebben doorspit word het mij nou niet echt duidelijk, heeft iedereen dat?
En zo ja trekt het weer weg of blijft het?

En nog ééntje. Ik lees overal dat listerine puur ontzettend slecht is en je daar niet mee mag spoelen.
Nu spoel ik het niet puur (Behalve als ik vind dat mijn mond écht smerig aanvoelt en dan maar een klein beetje) maar meng ik het wel met water. Waarmee hebben jullie gespoeld?
Kratertje hebben meerdere mensen wel in het begin, inclusief mezelf. Trekt weer weg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_60622622
Fijn om te horen! Dankje.
Hij zit er nu net 2 dagen in dacht ik zo en nog steeds kan ik normaal eten, geen zwelling alleen nu wel
een beetje dat kuilvorming maar als dat ook weg trekt ben ik één van de gelukkigen die nergens last
van had! Op de spierpijn na natuurlijk.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 12:28:31 #122
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60623872
ik heb ook wel vaker een deukje in mn tong, vooral na t slapen als je de hele tijd je mond dicht hebt gehad. gaat vanzelf weg.

ik heb gewoon met pure listerine gespoeld, na ieder drinken/eten en sigaret (toen rookte ik nog volledig) nooit problemen mee gehad
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 16:45:39 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60631588
zo.
2e en 3e microdermal laten zetten net.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:50:20 #124
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60631669
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
zo.
2e en 3e microdermal laten zetten net.
cool!
pi_60631677
foto foto foto
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60631704
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:45 schreef ChipsZak. het volgende:
zo.
2e en 3e microdermal laten zetten net.
vet Foto?

Er zit hier een rood ontstoken bultje naast mn neuspiercing, t gaat maar niet weg
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 augustus 2008 @ 17:15:06 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60632224
Zit nu nog een pleister op, kan sowieso pas morgen dus!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 18:15:38 #128
92409 Twinky
Little star.
pi_60633370
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 16:51 schreef SickBitch het volgende:

[..]

vet Foto?

Er zit hier een rood ontstoken bultje naast mn neuspiercing, t gaat maar niet weg
betadine?
pi_60638020
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 18:15 schreef Twinky het volgende:

[..]

betadine?
ja dat is eerder wel gelukt maar nu werkt het niet zo geloof ik chloorhexidine schijnt goed te zijn, iemand ervaring mee?
maar misschien ben ik te ongeduldig, eerdere keren is het weer weggegaan uiteindelijk
pi_60638523
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 11:30 schreef _charlie het volgende:

Nou heb ik (weer, sorry) een vraagje. Ik poets altijd heel netjes mn tong, nu ik dat ding er in heb zitten helemaal. Ik heb dus vanochtend terwijl ik dat deed ontdekt dat er een kuiltje vormt onder mijn
piercing. Na het internet te hebben doorspit word het mij nou niet echt duidelijk, heeft iedereen dat?
En zo ja trekt het weer weg of blijft het?

Heb ik ook. Straks met korter staafje en ander balletje trekt het wel weer weg.

En nog ééntje. Ik lees overal dat listerine puur ontzettend slecht is en je daar niet mee mag spoelen.
Nu spoel ik het niet puur (Behalve als ik vind dat mijn mond écht smerig aanvoelt en dan maar een klein beetje) maar meng ik het wel met water. Waarmee hebben jullie gespoeld?
Ik mocht van de piercer helemaal niet met listerine spoelen, maar alleen met water. Nou volgens mij heeft dat 0,0 effect. Vriendin van me spoelde ook met listerine dus ik doe dat ook. Eerst aangelengd met wat water, nu gewoon puur. Zo raar dat alle piercers weer wat anders zeggen. Dat ze even op één lijn gaan zitten ofzo, maakt het voor ons ook makkelijker advies op te volgen.
pi_60638628
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 17:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Zit nu nog een pleister op, kan sowieso pas morgen dus!
Ben benieuwd.
*wacht ongeduldig op foto morgen, want wil waarschijnlijk zelf ook maar durft nog niet helemaal*
pi_60638726
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:10 schreef Doria het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
*wacht ongeduldig op foto morgen, want wil waarschijnlijk zelf ook maar durft nog niet helemaal*
doet geen pijn doen

kreeg avndaagw eer wat complimentjes over mn microdermals zo leuk dat het nu nog echt upcoming is
  donderdag 7 augustus 2008 @ 23:13:57 #133
92409 Twinky
Little star.
pi_60640300
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 22:07 schreef Doria het volgende:

[..]

Ik mocht van de piercer helemaal niet met listerine spoelen, maar alleen met water. Nou volgens mij heeft dat 0,0 effect. Vriendin van me spoelde ook met listerine dus ik doe dat ook. Eerst aangelengd met wat water, nu gewoon puur. Zo raar dat alle piercers weer wat anders zeggen. Dat ze even op één lijn gaan zitten ofzo, maakt het voor ons ook makkelijker advies op te volgen.
nou, listerine doodt dus ook de goede bacterien. Zelfde effect als sterilon op een piercing, maar zeker in je mond kan het dus beter gewoon met water...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:08:11 #134
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_60662721
Het oude vertrouwde zeezout is ook een optie. Meng een klein beetje zeezout in een flesje water en spoel daarmee na het eten. Veel meer kun je niet doen, het lichaam heeft in principe de kracht om zelf te herstellen.
Levenswerk: Berlijn Blog.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:28:35 #135
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60683473
Tzijn niet zulke goede foto's. Vind ook niet dat het helemaal mooi uitkomt op de foto's, vind het echte veel en veel mooier.
Maarja.
De 2 buitenste zijn dus de nieuwsten. De middelste heb ik al 3 week.


I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_60683597
Ziet er echt super uit!!!!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:42:04 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60683693
Dankjewel!

En idd; gewoon doen.

Ik vond het veel minder pijn doen dan mijn gewone piercings. (en dat zijn er 5. )
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:25:10 #138
92409 Twinky
Little star.
pi_60684514
o tof, die zitten netjes!
Ik speel stiekempjes met het idee om er één te nemen aan de onderkant van mijn linkerpols over een jaar, als ik klaar ben met therapie. Een beetje aan de zijkant, links naast de spieren/aderen zegmaar. Maar is maar een speelideetje en het is natuurlijk ook wel een beetje een beladen plek.

Nog even over mijn tongpiercingdrama: Ik heb er nu een 20mm staafje ingedaan, dat echt veel te lang is, maar met het idee dat mijn tong nu de ruimte heeft om dun te worden. Toch zie ik als ik mijn mond open doe met tong stil dat het bovenste bolletje in mijn tong/de krater gedrukt blijft, al zit ie nu met het lange staafje wel wat meer naar achter dus trekt ie wat minder in het gaatje. Nouja, even afwachten dus, maar ik denk dat ik morgen weer de 18 erin doe, want dit is erg vervelend
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:30:14 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60684590
Dattie er nog inzit (in dat krater ding) is wel normaal. .
Dat had ik ook. Is gewoon omdat je tong wel degelijk wat gezwollen e.d. is.
Gaat wel ovah.

Dankj btw.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:13:27 #140
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60685209
ik moet ook eens mooie fotos maken
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:19:18 #141
92409 Twinky
Little star.
pi_60685295
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Dattie er nog inzit (in dat krater ding) is wel normaal. .
Dat had ik ook. Is gewoon omdat je tong wel degelijk wat gezwollen e.d. is.
Gaat wel ovah.

Dankj btw.
ik heb 'm nou bijna 2 maanden! Dan mag ie toch een beetje normaal gaan doen
pi_60686571
Jij bent ook echt verdomd ongeduldig he
Maar ik zou niet continu blijven wisselen, maar ff afwachten tot je echt genoeg ruimte over hebt.
Als ie -zoals jij zegt- toch in die krater zit, waarom dan een kortere indoen, knelt ie alleen maar meer en kan ie weer gaan zwellen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:46:04 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60686635
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:19 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik heb 'm nou bijna 2 maanden! Dan mag ie toch een beetje normaal gaan doen
Ja, je hebt ´m 2 maanden. Maar in die tijd heb je er al meer mee geklooid en gewisseld dan iemand die ´m 2 jaar heeft!

Op zo´n manier kun je beter geen piercing nemen, je moet nou eenmaal geduldig zijn. En, soms werkt het nou eenmaal niet. Om die reden heb ik ook m´n tongpiercing er na een half jaar weer uitgehaald.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60691055
gisteren weer een poging gedaan om de disc van m'n micro dermal te wisselen.
nou, dat had ik beter bniet kunnen doen.

na de eerste poging had ik zoiets van stop maar, het doet echt veel te veel pijn.
maar de piercer wilde nog wel even proberen.

uiteindelijk was de boel helemaal opgezwollen en bloedde het.
en nu ziot er nog steeds een kleine zwelling, en is hij ontstoken..

iemand enig idee hoe ik hem het beste kan verzorgen, zodat die ontsteking weer weg gaat..? ik wil 'm er niet uit moeten laten halen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60691530
zeezoutoplossing? (ik blijf daarbij zweren) maar de hamvraag zit er wel een ander discje op?
pi_60692056
nee
m'n piercer zei ook eerlijk; ik ben de allereerste waarbij het dus écht niet lukt. het doet echt zó veel pijn, ik heb echt het gevoel datr hij hem er ieder moment uit kan trekken.
hij stelde al voor om hem er evt. uit te snijden en een nieuwe te plaatsen, onder verdoving, maar daar heb ik dus echt géén trek in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60693639
Ken ook iemand die hem er absoluut niet af kreeg, echt super veel verschillende lui hebben het geprobeerd. Uiteindelijk is ie eruit gesneden en nieuwe geplaatst.
Maar why verdoving??
pi_60694991
Goh.. Als ik dit allemaal zie en lees dan kriebelt het hier ook wel weer een beetje hoor..

Mijn tongpiercing zit er nu 7 jaar in (destijds 125 gulden voor betaald), maar zo nu en dan zou ik em er nu toch t liefst uithalen. Maar dat mag niet van t wijffie.

Ach, dat is ook voornamelijk in tijden van ontsteking.. Voor de rest ben ik me er haast niet meer van bewust dat ik em heb.
pi_60695315
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 23:07 schreef Empathologica het volgende:
Ken ook iemand die hem er absoluut niet af kreeg, echt super veel verschillende lui hebben het geprobeerd. Uiteindelijk is ie eruit gesneden en nieuwe geplaatst.
Maar why verdoving??

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60695334
hou je er een litteken aan over als hij eruit gesneden wordt?
en moet het dan niet gehecht worden ofzo?
of wordty er op die plek dan gewoon een nieuwe gezet..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60695494
Wat ik er van gehoord heb is dat je er niks van ziet.
Piercers mogen niet hechten voor zover ik weet en ook niet verdoven (met een spuitje, that is). Wordt gewoon inimini sneetje gemaakt en een nieuwe ingezet.
Natuurlijk houdt je er altijd een inimini littekentje van over, heb verschillende foto's gezien is net een litteken van bv een kapot gekrabte puist ofzo
pi_60695503
ik wil dat heul niet, ik wil dat deze ok is
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60695571
Vraag me af waarom ze die dingen niet van te voren checken of ie wel losschroefbaar is
pi_60695726
mja
of dat ze 'm wel goed vastzetten, niet de verkeerde kant opdraaien ofzo
maarja, ondertussen is die van mij nog steeds lelijk ontstoken, auw
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60695746
heb 2 weken geleden ook een micro-dermal laten plaatsen. Ik krijg er erg veel positieve reakties op!! Zit nu toch te denken aan nummer 2 omdat hij vrij laag zit bij decolleté en nu perse laag gesneden truitjes moet dragen wil ik dat ie goed zichtbaar is.
Ik ben er wel super blij mee dat ik het heb gedaan en het deed helemaal geen pijn!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  zondag 10 augustus 2008 @ 10:16:03 #156
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60700135
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
mja
of dat ze 'm wel goed vastzetten, niet de verkeerde kant opdraaien ofzo
maarja, ondertussen is die van mij nog steeds lelijk ontstoken, auw
hoelang heb je m? ik zou lang genoeg wachten zodat ie ook echt vastgegroeid zit
hoe probeert ie m te draaien? gebruikt ie n tang?
ik gebruikte een klein klemmetje die ik opende en dan de 2 pootjes zette ik links en rechts op mn huid, daar waar de microdermalpootjes zitten en dan duwde ik heel hard, op die manier fixeerde ik m zodat je meer kracht kon zetten om m te draaien

ikzelf zou m nooit bij de piercer eruit laten halen, maar gewoon bij n dokter. Maar nu heb ik geluk dat ik op de ok werk en ik easy access heb tot n plastisch chirurg oid
pi_60701542
ik heb 'm al ff, volgens mij sinds mei.
ik vind het maar een risico volle plek om een ontsteking te hebben, ik ben erg blij met die piercing, maar als die ontsteking niet snel over gaat, ga ik maar naar de dokter..

hij gebruikte overigens een soort speciaal schaartje of tangetje ofzo
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60701610
getver, wat baal ik hier van zeg.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:00:54 #159
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60701866
ik zou m nu gewoon goed schoonhouden, met zeezout of unicurazeep (dat was mijn advies) er niet aan zitten met je vingers even de tijd geven. Gebruikte hij dat tangetje op de huid onder de disc? het kan namelijk zo zijn, net zolas de mijne, dat de microdermal iets te diep zit,daardoor is het zo dat wanneer je m vastpakt met het tangetje, je niet oder maar boven de schroefdraad vasthebt, en je hem dan dus niet kunt losschroeven omdat je m tegenhoudt. dan is de techniek die ik eerder noemde beter, nu zit de mijne heel goed vast en hoef ik dat klemmetje niet meer te gebruiken maar strek ik mn hals zodat de huid helemaal strak staat en de schroefdraad iets naar buiten komt. Mmm beetje lastig omschrijven maar ik hoop dat je me begrijpt?
pi_60701888
ja, snap het wel.
bet 'm nu met betadine, maargoed, ik vind het nogal een gevaarlijke plek om een ontsteking te hebben
en buiten dat, hij doet zeer zeg
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:03:52 #161
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60701912
waar zit ie eigenlijk?
pi_60702613
boven m'n borsten, zelde plek als memento mori
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_60702642
dit verhaal weerhoudt mij er dus van om er één te nemen .
uitsnijden, brrr...
Tap tap tap
pi_60702745
Even goed laten genezen en dan over paar maanden weer voorzichtig proberen, MissyMirjaM?
Maar wel stom dat die piercer doorgaat met proberen als jij het pijnlijk vindt :/
  zondag 10 augustus 2008 @ 12:50:44 #165
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60702777
ik zou m zoveel mogelijk aan de lucht laten, geen dicht truitje, geen pleister en het echt even n paar dagen aankijken, en schoonmaken. ik hoop dat dat voldoende is om m in ieder geval rustig te krijgen wacht dan een hele tijd voor je de disc weer gaat wisselen
pi_60705772
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 12:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja, snap het wel.
bet 'm nu met betadine, maargoed, ik vind het nogal een gevaarlijke plek om een ontsteking te hebben
en buiten dat, hij doet zeer zeg
Als ik het zo hoor zou ik toch eens bij een andere piercer een second opinion vragen..

De methode die ik heb gehoord bij ontstoken MD's is aan weerszijden een klein gaatje maken.
Dan voorzichtig wat "troep" eruit laten komen en daarna 2 dagen druppelen met betadine.
Daarna moet het lichaam het zelf overnemen..

Sowiezo succes dr mee
pi_60705850
Ik heb echt drang naar een nieuwe
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:30:36 #168
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60706959
en waar wil je die PF
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60706993
Nou ik had er drie bedacht die in m'n oor konden

en over de rest twijfel ik
  zondag 10 augustus 2008 @ 15:35:35 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60707195
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 15:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nou ik had er drie bedacht die in m'n oor konden

en over de rest twijfel ik
welke rest?
en ik had dr 5 in mijn oor, nu nog maar 2 gewone gaatjes....
maar me likes piercing en misschien wil ik als beloning uiteindelijk nog wel eentje...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_60712146
Ik ben mijn tunnel aan het laten dichtgroeien. Ik ben benieuwd, van 8 mm naar weer gewoon
  zondag 10 augustus 2008 @ 20:17:49 #172
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_60713981
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 19:04 schreef Ooi86 het volgende:
Ik ben mijn tunnel aan het laten dichtgroeien. Ik ben benieuwd, van 8 mm naar weer gewoon
Waarom laat je hem dicht groeien? Ben je 'm zat? Ik ben wel benieuwd hoe snel dat gaat en hoe het eruit gaat zien. Houd ons op de hoogte!
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_60734875
m'n microdermal is een stuk minder vurig, helaas niet minder pijnlijk.
het gekke is; als ik nu naar beneden kijk, kan ik zien waar de disc in de piercing zit zeg maar, kan zo de schroefdraad zien, die steekt nét aan uit
dat kon ik voorheen niet
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 11 augustus 2008 @ 16:10:26 #174
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60735421
dat lijkt me n goed teken dan is iets naar buiten gekomen, dan zit ie wrs net als bij mij n tikkie te diep en dan kun je die tang wel plaatsen maar dan gebeurt er niks
pi_60794284

met een punch


met een naald

ik bloedde niet zo erg geloof ik
pi_60806544
nee ik bloedde helemaal niet eigenlijk .....
ziet er wel heftig uit zo
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_60806749
je ziet bij de punch ook bijna geen bloed, ik bloedde wel maar niet zo erg geloof ik. ik lag dus weet hjet eigenlijk ook niet
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:23:58 #178
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60819640
het is sowieso per persoon verschillend hoeveel je bloedt. De eerste keer dat mijn microdermal gezet was, geen druppel bloed te bekennen. De 2e x heb ik wel flink gebloed, toen vroeg de piercer of ik gedronken had de dag ervoor maar ja allerlei verschillende factoren,
* andere piercer
* op dezelfde plek als 3 weken eerder,dus wrs littekenweefsel
* volgens mij had hij n heel andere techniek want hij deed me veeeel meer pijn
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 10:43:00 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60820031
Ik bloedde bij mn eerste ook nauwelijks.
Mn 2e en 3e werden tegelijk gezet, en de 2e bloedde ook niet zoveel, maar de 3e wel weer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 11:12:29 #180
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60820741
ja je hoeft maar net n haarvaatje te raken en hup! bloed
pi_60833411
Kleiner staafje laten plaatsten in mijn tong. Kan nu gelukkig weer normaal eten. Alleen het balletje verwisselen wil niet lukken. Ben nu al een half uur aan het klooien en vloeken. Frustratie! Afspraak gemaakt voor eind augustus (salaris gestort), dan ga ook ik aan de microdermal. Dus even die bloederige verhalen stoppen aub.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 19:52:27 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_60833623
Ik kwam er vandaag achter dat m'n navelpiercing nooit helemaal dicht gegaan is ! Zat met een oorbel te klooien omdat er een vuiltje in leek te zitten, zat ik er ineens doorheen! Maar, een normale piercing die ik nog heb liggen past niet meer.. en geen zin om het te moeten oprekken (want pijn). Maar wel vaag, hij is er al een jaar of 3 uit!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_60834464
Sorry maar ik word er echt gek van. Iedere malloot moet toch zo'n balletje kunnen wisselen. Iemand nog tips?
pi_60834722
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:24 schreef Doria het volgende:
Sorry maar ik word er echt gek van. Iedere malloot moet toch zo'n balletje kunnen wisselen. Iemand nog tips?
Dat is gewoon lastig. Je kunt het balletje misschien het makkelijkst even door iemand anders erop laten draaien. Mij lukte het de eerste keer ook niet. Maar oefening baart kunst
  donderdag 14 augustus 2008 @ 20:40:01 #185
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60834873
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 19:45 schreef Doria het volgende:
Kleiner staafje laten plaatsten in mijn tong. Kan nu gelukkig weer normaal eten. Alleen het balletje verwisselen wil niet lukken. Ben nu al een half uur aan het klooien en vloeken. Frustratie! Afspraak gemaakt voor eind augustus (salaris gestort), dan ga ook ik aan de microdermal. Dus even die bloederige verhalen stoppen aub.
krijg je m er niet af of krijg je m niet erop?
pi_60835034
Krijg hem er niet af. Wil er graag een plastic balletje op doen, maar het ding zit zo strak vastgedraaid. Vroeg de piercer nog of hij dat niet wilde doen, maar hij heeft niet geluisterd dus.
pi_60835283
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:46 schreef Doria het volgende:
Krijg hem er niet af. Wil er graag een plastic balletje op doen, maar het ding zit zo strak vastgedraaid. Vroeg de piercer nog of hij dat niet wilde doen, maar hij heeft niet geluisterd dus.
En met een theedoek beide balletjes vastpakken en dan draaien?
pi_60835639
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 20:55 schreef Siegfried het volgende:

[..]

En met een theedoek beide balletjes vastpakken en dan draaien?
Nee helaas . Doe morgen maar een nieuwe poging want zo gaat het niet werken. Misschien heb ik dan meer geluk.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 21:17:09 #189
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60835840
draai je de juiste kant op? dat deed ik nl de eerste keer fout je moet de bolletjes tegengesteld draaien en de bovenste tegen de klok in
pi_60844957
Haha ja daar zat ik ook al aan te denken, maar draai wel de goede kant op. Ach nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopelijk iets meer geluk.
pi_60845129
quote:
Op maandag 21 juli 2008 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
***Let op!***- Een piercingshop mag geen (plaatselijke) verdoving toedienen. Geen zalf en ook geen spuitje. Dit is bij de wet verboden.
Volgens mij ga je hier ff de `fout` in.... Ligt er maar even aan wat de piercer in kwestie voor papieren en diploma`s heeft. Er zijn piercers die dit wel mogen en er ook de benodigde papiern voor hebben.

Maar who needs a verdoving ? Verdovingen bij piercingen zijn zoooo sissy....
Ze zijn meestal zelfs echt wel overbodig en doen vaker nog meer pijn dan de piercing zetten zelf.
Heute war Gestern noch Morgen....
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 15 augustus 2008 @ 08:50:02 #192
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_60845779
Ja, ik heb de OP niet bedacht hoor.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:08:46 #193
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60846066
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 07:36 schreef King-Kurt het volgende:

[..]

Volgens mij ga je hier ff de `fout` in.... Ligt er maar even aan wat de piercer in kwestie voor papieren en diploma`s heeft. Er zijn piercers die dit wel mogen en er ook de benodigde papiern voor hebben.

Maar who needs a verdoving ? Verdovingen bij piercingen zijn zoooo sissy....
Ze zijn meestal zelfs echt wel overbodig en doen vaker nog meer pijn dan de piercing zetten zelf.
precies geen verdoving man! wie mooi wil zijn moet pijn lijden
pi_60846759
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 09:08 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

precies geen verdoving man! wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Ach what the hell is pijn ? Valt toch allemaal reuze meej....
Heute war Gestern noch Morgen....
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:48:17 #195
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_60847046
dat ook nog eens ja! mietjes haha
pi_60847445
Balletjes verwisselen:

Stukkie keukenpapier, op bovenste en onderste balletje, en beide in tegengestelde richting draaien. Lukt het de eerste keer niet, dan de 2e of desnoods 3e keer precies hetzelfde. Elke keer komt hij nl wel een stukje losser.
Keukenpapier is imo makkelijker omdat het dunner is dan een theedoek, en je kunt het ook stukkie kleiner maken als een hele theedoek...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 12:47:55 #197
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_60851560
conch lijkt eindelijk te genezen [had een raar plekje aan de achterkant]

heb een plugje in mn oor die er al een hele tijd zit maar ik krijg hem er dus niet meer uit
hij is smaller in het midden en ik denk dat mn oor daar gewoon die mm terug is gegroeid oid maar ik krijg op geen enkele manier dat stomme ding eruit
heb geprobeerd met zeep, onder e douche, ijsblokjes, uierzalf, ...

denk dat ik hem straks gewoon doorknip met een goeie kniptang oid
wel zonde, want het is opzich een leuk din [blauw met een zwarte ster erin] maar ik wil er gewoon wel weer eens iets anders in

met balletjes nooit grote problemen gehad trouwens [maar tong lijkt me ook lastiger]
wel het segmentje van mn lip is altijd een drama, maar die haal ik er gelukkig niet al te vaak uit
an urge to help mankind overcomes me
pi_60852479
Is ie double flared? Dat plugje
Heb gelukkig nog nooit gehad dat ik ze niet uitkreeg, in is altijd wel klote
pi_60852804
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 13:24 schreef Empathologica het volgende:
Is ie double flared? Dat plugje
Heb gelukkig nog nooit gehad dat ik ze niet uitkreeg, in is altijd wel klote
Ik heb dat ook een keer gehad. Paar weken geleden. Toen heb ik zo hard getrokken eraan, dat binnin tunnel is open gescheurd Nu al een paar weken niks erin, en over week of 3 begin ik maar weer met oprekken, want tis nu ongeveer 4mm.. (Was 10mm)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_60857448
Damn
Ik heb paar opalietplugjes met huuuge flare, krijg ze zelf niet kleiner en ik ga niet proppen of trekken, m'n oren zijn al klote genoeg Zou een goudsmid/juwelier het kunnen??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')