Wat stom.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had een keer mijn iPod touch te koop staan. Belt er zo'n vrouw, die wil hem wel kopen, voor haar zoon, want die wilde een iPod touch omdat hij zijn examen had gehaald. Ik vond het zo zielig voor die arme knul, ik zag het al helemaal voor me. Examen gehaald, en dan krijgt hij zo'n tweedehands bekraste iPod. Ik heb haar afgescheept met dat mijn vader het niet goed vond, en ik heb hem nu nog steeds.
Hahaha wat triest, TS vind zichzelf bovengemiddeld.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:44 schreef voetballeh het volgende:
[..]
eentje die de gemiddelde fokker niet kan betalen
Nou ik doe er met moeite afstand van maar wil je eventueel wel tegemoet komen. Voorwaarde is wel dat we er dan ook direct uit zijn. Voor 500,- mag je hem meenemen. Wel snel zijn want er zijn meer kapers op de kust en ik geef niet elke dag zoveel korting dus!quote:
Dat kan ook goed in combinatie met "wat is je minimale prijs?"quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Oh, ik dacht dat je wilde klagen over onze minister-president.
Tja, Balkie is ook een Nederlander he.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:57 schreef Zenon het volgende:
[..]
Dat kan ook goed in combinatie met "wat is je minimale prijs?"
Ik ga em morgen wel ff bellen maar ik verwacht geen wonderen.......quote:stuur m je num door men num 0477916*** dan kunnen we over de prijs klappe karim
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef TheThirdMark het volgende:
Moet je gewoon ¤2000 bóven je vraagprijs gaan zitten
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Te koop; Fiat Panda. bouwjaar 1993. Vraagprijs; 2500,-
mp40 tog?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef GieJay het volgende:
En wat heeft MultiPlayer hier mee te maken?
Ik moet binnenkort een auto verkopen en daar zie ik al tegenop, van die mensen... Uit principe verkoop ik 'm alleen aan een liefhebberquote:Op maandag 21 juli 2008 17:18 schreef RobDrop het volgende:
Wees blij DAT je een mail krijgt, meestal krijg je AliHassan die belt, das lastiger afschepen.....
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had een keer mijn iPod touch te koop staan. Belt er zo'n vrouw, die wil hem wel kopen, voor haar zoon, want die wilde een iPod touch omdat hij zijn examen had gehaald. Ik vond het zo zielig voor die arme knul, ik zag het al helemaal voor me. Examen gehaald, en dan krijgt hij zo'n tweedehands bekraste iPod. Ik heb haar afgescheept met dat mijn vader het niet goed vond, en ik heb hem nu nog steeds.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |