Mijn vader zei altijd: "Zoon, eiwitten zijn goed voor je"quote:
Een ei en een dranken mix en je wordt heel erg oud,quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "Zoon, eiwitten zijn goed voor je"
Deze levensles wil ik haar graag bijbrengen.
hehe, sorry. Omdat je het zo goed oppakt zal ik je topic verder niet meer verpesten.quote:
Thanksquote:Op maandag 21 juli 2008 16:26 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
hehe, sorry. Omdat je het zo goed oppakt zal ik je topic verder niet meer verpesten.
Ohja: Project Gotham vind ik erg leuk op de boxMisschien heb je er wat aan.
M.a.w. je moest je vader vroeger pijpen ?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Mijn vader zei altijd: "Zoon, eiwitten zijn goed voor je"
Deze levensles wil ik haar graag bijbrengen.
Weer een juweeltje wat je hebt geopend.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:32 schreef Teunebeun het volgende:
Reageer maar topic is toch al goed verpest
Het mocht wel, maar mijn zus kon het beter zei die.. anyway dit is waaaay offtopic, hoe zat het met die msn?quote:Op maandag 21 juli 2008 16:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
M.a.w. je moest je vader vroeger pijpen ?
Volgens mij ben je maagd. Wat een spatjesquote:Op maandag 21 juli 2008 16:34 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Het mocht wel, maar mijn zus kon het beter zei die.. anyway dit is waaaay offtopic, hoe zat het met die msn?
edit: Hai annie, hou jij mijn ODOL ff vast?
Maagd? Zal ik die 10 inch unbuffed ff in je poepert schuiven, maugoowhlquote:Op maandag 21 juli 2008 16:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volgens mij ben je maagd. Wat een spatjes
Leuk dat je het vraagt, maar geen tijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:34 schreef Fritztiaan het volgende:
edit: Hai annie, hou jij mijn ODOL ff vast?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |