En straks weer op je fietsje omdat je in het echt niet mag rijden. Janken om een computerspelletjequote:Op maandag 21 juli 2008 15:45 schreef Teunebeun het volgende:
Heb je eindelijk de Pagani zonda F bij elkaar gespaard... Lijkt het de grootste bagger auto te zijn.Geef mij maar de Ford GT.
![]()
Klacht: Pagani zonda F duurste wagen en is ook een baggerwagen
Subklacht: TS kan er niet mee omgaan
Is dat ook voor de XBOX360?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:48 schreef eQuaL het volgende:
Sjonge gast koop eens Racedriver Grid als je echt leuk wilt racen
Ik moet toch ergens mee oefenenquote:Op maandag 21 juli 2008 15:48 schreef Oldbie het volgende:
[..]
En straks weer op je fietsje omdat je in het echt niet mag rijden. Janken om een computerspelletje
Klacht: TS opent kuttopics
Subklacht: TS heeft een Urker naam (Teun![]()
![]()
)
Daar ben ik niet mee eens het is wel vermakelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:52 schreef Dennehy het volgende:
Wie speelt dat spel nu nog? Aftandse commercieële kutgame.
Niet!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:53 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee eens het is wel vermakelijk.
De Tour de France is alleen leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
Koop eens Pro Cycling Manager bij de Dynabite in Roermond !
Wat ik me al een tijdje zit af te vragen he, vriendelijke bosmeneer...quote:Op maandag 21 juli 2008 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
Koop eens Pro Cycling Manager bij de Dynabite in Roermond !
Eenschquote:Op maandag 21 juli 2008 15:48 schreef eQuaL het volgende:
Sjonge gast koop eens Racedriver Grid als je echt leuk wilt racen
Is ze dan zo mooiquote:Op maandag 21 juli 2008 16:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje zit af te vragen he, vriendelijke bosmeneer...
Dat vrouwtje uit jou AVAtor, is dat je zusje/zus/nichtje/nicht? Die zou ik zo graag met mijn piemel op haar wang willen smacken.
Das een vriendin van me. Gewoon voor de grap geschoten.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje zit af te vragen he, vriendelijke bosmeneer...
Dat vrouwtje uit jou AVAtor, is dat je zusje/zus/nichtje/nicht? Die zou ik zo graag met mijn piemel op haar wang willen smacken.
Nee ze vraagt er gewoon omquote:
Goeie zsjizle man. Doe mij eens een msn, ga ik haar voor de grap met mijn piemel smackenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Das een vriendin van me. Gewoon voor de grap geschoten.
pssst ze doet net alsof ze huilt
Whatever floats her boatquote:
Nee. Ze is net ziek geweest.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:22 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Goeie zsjizle man. Doe mij eens een msn, ga ik haar voor de grap met mijn piemel smacken![]()
Kan ze vast wel waarderen. Zo te zien is zij wel in voor leuke spelletjes met warm kloppend vlees.
Eindelijk een beetje ontopicquote:Op maandag 21 juli 2008 16:22 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Goeie zsjizle man. Doe mij eens een msn, ga ik haar voor de grap met mijn piemel smacken![]()
Kan ze vast wel waarderen. Zo te zien is zij wel in voor leuke spelletjes met warm kloppend vlees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |