Wat had je dan verwacht? Dat ze een flink partijtje gingen staan knokken??quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:46 schreef nachtdier2 het volgende:
Ik vond Rutger wel erg makkelijk weggaan bij dat E3strand...
Rutger komt binnenkort bij jou op bezoek vernam ik op de wandelgangen.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef rednajt het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_strand__.html?p=4,1
Wat een stelletje smeerlappen die gasten van geenstijl.nl
la maar komen.....ik verbouw heel zijn boeltjequote:Op woensdag 30 juli 2008 08:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Rutger komt binnenkort bij jou op bezoek vernam ik op de wandelgangen.
geen stijl om dat zo te roepen hier...quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:56 schreef Inverted_World het volgende:
Op dat strand vond ik meer dan terecht. Die eigenaar daarvan is echt een mongool.
Je had de patatgeneratie, de X-generatie, en nu hebben ze de huidige generatie de GeenStijlgeneratie genoemd, Boefuckinghoo. Ze moeten niet zo onnodig moeilijk doen, al hebben ze nu wel weer extra aandacht. W00t! Tof voor de adverteerdersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij gaat voorbij aan de ernst van de zaak, kent geen greintje zelfkritiek en kleineert GeenStijl onnodig terwijl ze een solide punt hebben. Triest. Zeker voor een zogenaamde kwalitwitskrant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |