abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60260568
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 05:34 schreef foqqer het volgende:

[..]

Iemand die het snapt!
Iemand die er geen klote van snapt, Geen stijl moet zijn bek is een keer houden als ze zelf kritiek krijgen ipv gelijk te gaan huilen enzovoorts.
pi_60260649
Uit de volkskrant vanochtend:
quote:
GeenStijl: Volkskrant is nodeloos kwetsend

Van onze verslaggever Wilco Dekker
gepubliceerd op 21 juli 2008 19:47, bijgewerkt op 21 juli 2008 21:02

AMSTERDAM - Het weblog is gekwetst door een artikel dat de ‘GeenStijlgeneratie’ hekelde, en dient een klacht in tegen de Volkskrant.

Het weblog GeenStijl is kwaad op de Volkskrant vanwege een artikel afgelopen zaterdag over de bedreigingen van politici. Het stuk, met de kop ‘GeenStijlgeneratie bedreigt erop los’, is volgens oprichter en hoofdredacteur Dominique Weesie ‘tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend’. Dat is de slogan die GeenStijl zelf voert.

Het artikel in de Volkskrant is gebaseerd op een stuk in de Korpskrant van de politie Haaglanden, dat verhaalt over het groeiende aantal dreigementen dat ministers en Kamerleden ontvangen.

Volgens Weesie wordt in de Korpskrant nergens verwezen naar GeenStijl en wordt de merknaam dus misbruikt. Het weblog zegt daarom een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek. GeenStijl erkent deze ‘journalistieke waakhond’ overigens niet en omschreef de instantie maandag op de eigen site als ‘een clubje windbuilen zonder gezag, laat staan ruggengraat’, een ‘wassen neus’ en een ‘clubje vingerplanten’.

Adjunct-hoofdredacteur Arie Elshout van de Volkskrant zegt zich af te vragen of de stap van GeenStijl serieus is of een grap. ‘Als het echt de bedoeling is een klacht bij de Raad van Journalistiek in te dienen dan zien we dat met interesse tegemoet.

‘Inhoudelijk gaan we er nu niet op in. We hebben het recht om dit te schrijven. Als het serieus is, is het wel grappig om te zien hoe lichtgeraakt ze zijn bij een club die graag anderen mag kwetsen en weinig respect heeft voor reputaties. Als ze werkelijk naar de raad stappen, zou je bijna gaan denken dat ze hard op weg zijn zich te laten inkapselen door het establishment. Dat kan toch niet hun bedoeling zijn.’
pi_60261076
quote:
Inhoudelijk gaan we er nu niet op in. We hebben het recht om dit te schrijven. Als het serieus is, is het wel grappig om te zien hoe lichtgeraakt ze zijn bij een club die graag anderen mag kwetsen en weinig respect heeft voor reputaties. Als ze werkelijk naar de raad stappen, zou je bijna gaan denken dat ze hard op weg zijn zich te laten inkapselen door het establishment. Dat kan toch niet hun bedoeling
Juist
pi_60263112
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:12 schreef rednajt het volgende:

[..]

Juist
Hej, je hebt dezelfde mening als een huilebalk.
Stoer hoor.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:22:33 #105
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60263881
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Lijkt me dus gewoon een grap van die gasten, aangezien ze zelf al vaak zijn aangesproken met exact diezelfde bewoordingen.
dat staat nb boven in hun site
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:21:07 #106
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60265355
Wat een loser, die adjunct-hoofdredacteur. Hij snapt er echt helemaal niets van.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_60265625
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:21 schreef TC03 het volgende:
Wat een loser, die adjunct-hoofdredacteur. Hij snapt er echt helemaal niets van.
Het is juist de perfecte reactie. Hij laat zich niet uitlokken tot een overtrokken reactie, maar weet er wel op te reageren. Hier kan Geenstijl niets mee, terwijl ze dat wel hoopten.
pi_60267662
Ik lees zelf de Volkskrant, maar Geenstijl heeft gewoon gelijk. Journalisten moeten hun werk doen en niet allerlei dingen erbij verzinnen. Maar goed, Geenstijl moet natuurlijk niet janken en het is natuurlijk een grap van ze, dus niks te zien hier, move along
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:03:57 #109
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_60269721
Het zal me allemaal een zorg Weesie
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 15:07:15 #110
53267 TC03
pi_60269787
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:31 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Het is juist de perfecte reactie. Hij laat zich niet uitlokken tot een overtrokken reactie, maar weet er wel op te reageren. Hier kan Geenstijl niets mee, terwijl ze dat wel hoopten.
Hij gaat voorbij aan de ernst van de zaak, kent geen greintje zelfkritiek en kleineert GeenStijl onnodig terwijl ze een solide punt hebben. Triest. Zeker voor een zogenaamde kwalitwitskrant.
pi_60271516
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:45 schreef yootje het volgende:
Ik lees zelf de Volkskrant, maar Geenstijl heeft gewoon gelijk. Journalisten moeten hun werk doen en niet allerlei dingen erbij verzinnen. Maar goed, Geenstijl moet natuurlijk niet janken en het is natuurlijk een grap van ze, dus niks te zien hier, move along
Volgens mij ben jij nooit op geenstijl.nl geweest ofzo, want als er 1 medium is die allerlei flauwekul erbij verzint om maar populistisch over te komen zijn het die mongolen van geenstijl wel. Allemaal populistische shit wat je op die site leest.
pi_60271970
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 16:09 schreef rednajt het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij nooit op geenstijl.nl geweest ofzo, want als er 1 medium is die allerlei flauwekul erbij verzint om maar populistisch over te komen zijn het die mongolen van geenstijl wel. Allemaal populistische shit wat je op die site leest.
"Zij waren eerst!"
pi_60272425
TS snapt geenstijl niet
pi_60276684
Helaas kan ik niet meer reageren bij Geenstijl
pi_60276742
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:45 schreef yootje het volgende:
Ik lees allebei, zowel de Volkskrant als GeenStijl, mag dat ook? Mensen zouden eens op moeten houden GeenStijl in een bepaald hokje te plaatsen. Nee, ik stem niet op Geert Wilders (en hij is ook de laatste op wie ik zou stemmen), en ja, ik ben een vaste bezoeker van GeenStijl...
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:25:49 #116
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_60277295
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:30 schreef Hephaistos. het volgende:
Die stotterende krullebol is trouwens wel een enorme debiel. Grote bek op het internet, maar op TV blijft niks meer van hem over
Wat is eigenlijk de GS-bijnaam van die gast?
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_60277701
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:42 schreef zatoichi het volgende:

GeenStijl: Volkskrant is nodeloos kwetsend

Van onze verslaggever Wilco Dekker
gepubliceerd op 21 juli 2008 19:47, bijgewerkt op 21 juli 2008 21:02

AMSTERDAM - Het weblog is gekwetst door een artikel dat de ‘GeenStijlgeneratie’ hekelde, en dient een klacht in tegen de Volkskrant.

Het weblog GeenStijl is kwaad op de Volkskrant vanwege een artikel afgelopen zaterdag over de bedreigingen van politici. Het stuk, met de kop ‘GeenStijlgeneratie bedreigt erop los’, is volgens oprichter en hoofdredacteur Dominique Weesie ‘tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend’. Dat is de slogan die GeenStijl zelf voert.

Het artikel in de Volkskrant is gebaseerd op een stuk in de Korpskrant van de politie Haaglanden, dat verhaalt over het groeiende aantal dreigementen dat ministers en Kamerleden ontvangen.

Volgens Weesie wordt in de Korpskrant nergens verwezen naar GeenStijl en wordt de merknaam dus misbruikt. Het weblog zegt daarom een klacht in te dienen bij de Raad voor de Journalistiek. GeenStijl erkent deze ‘journalistieke waakhond’ overigens niet en omschreef de instantie maandag op de eigen site als ‘een clubje windbuilen zonder gezag, laat staan ruggengraat’, een ‘wassen neus’ en een ‘clubje vingerplanten’.

Adjunct-hoofdredacteur Arie Elshout van de Volkskrant zegt zich af te vragen of de stap van GeenStijl serieus is of een grap. ‘Als het echt de bedoeling is een klacht bij de Raad van Journalistiek in te dienen dan zien we dat met interesse tegemoet.

‘Inhoudelijk gaan we er nu niet op in. We hebben het recht om dit te schrijven. Als het serieus is, is het wel grappig om te zien hoe lichtgeraakt ze zijn bij een club die graag anderen mag kwetsen en weinig respect heeft voor reputaties. Als ze werkelijk naar de raad stappen, zou je bijna gaan denken dat ze hard op weg zijn zich te laten inkapselen door het establishment. Dat kan toch niet hun bedoeling zijn.’
Haha, wat een zwaktebod.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:50:08 #118
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60277862
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:44 schreef TC03 het volgende:
Ik snap dit topic totaal niet. GeenStijl heeft een heel goed punt. De manier waarop zij zonder enige onderbouwing het boetekleed toegeduwd krijgen voor bedreigingen van politici is gewoon van een lachwekkend niveau, zeker voor een 'kwaliteitskrant' als de Volkskrant.

Ik snap dan ook niet hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die vinden dat GeenStijl geen gelijk heeft in deze kwestie. Het enige kritiekpunt wat je kan hebben is dat GS eerst de RvJ niet erkende, maar er nu ineens wel daar haar beklag gaat doet. Enigszins hypocriet.

Derhalve is dit dan ook een kansloos topic.
Wat nog veel kanslozer is, is dat jij altijd zo spastisch GS verdedigt. .
Alsof GS ooit aan objectieve onderbouwing doet .
-
  dinsdag 22 juli 2008 @ 20:53:43 #119
53267 TC03
pi_60277952
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:50 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat nog veel kanslozer is, is dat jij altijd zo spastisch GS verdedigt. .
Alsof GS ooit aan objectieve onderbouwing doet .
'Altijd zo spastisch'. Ik verdedig GeenStijl nooit, en al helemaal niet op Fok.

En overigens ook weer een knap staaltje vergelijken. Echt, waarom heeft elke Fokker daar zo'n moeite mee. Het is geeneens meer appels met peren vergelijken, eerder appels met meloenen ofzo. Jouw argument is dus dat omdat een 'haatzaaiende' weblog als GeenStijl niet consequent aan objectieve onderbouwing doet, de Volkskrant dit ook niet hoeft te doen? Geldt er nu ineens dezelfde etiquette voor een kwaliteitskrant als voor een willekeurige weblog?

Volkskrant: serieuze krant.
GeenStijl: (over het algemeen) satirisch non-nieuws.

Zie je het verschil? En snap je dat die verschillende reputaties ook op verschillende wijze hoog gehouden moeten worden?
pi_60280930
Wees blij dat ze daar zitten met zijn alle en niet hier.
Vond jij het ook zo lekker toen ik in je bek scheet, er poep op je buik lag en dat je moeder binnen kwam?
pi_60428799
quote:
GeenStijl verjaagd van strand

Eersel - Een filmploeg van GeenStijl is dinsdag hardhandig van het E3-strand bij Eersel gezet

GeenStijl kwam maandag met het verhaal dat met een webcam van het recreatiepark beelden waren gemaakt van een topless vrouw. Ze plaatsten de foto op internet.

Dinsdag ging een filmploeg naar het E3-strand met een uitvergrote foto van die vrouw, om andere vrouwen ermee te confronteren. Daar moest de de directie van het strand niets van hebben. Rutger en zijn filmploeg werden de poort uit gemept.

"Ze zijn een aantal keer gevorderd om te stoppen met filmen. Toen ze daar niet naar luisterden heb ik hen van het terrein verwijderd. Ik ben niet gediend van die riooljournalistiek”, zegt directeur Paul Wouters in het Eindhovens Dagblad.

Wouters gaat volgens de krant woensdag aangifte bij de politie doen tegen de inbraak in zijn computersysteem. Volgens hem zijn de beelden van de blote borsten gemaakt door iemand die de webcam had gehacked. Normaal zou er niet op mensen worden ingezoomd.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_strand__.html?p=4,1

Wat een stelletje smeerlappen die gasten van geenstijl.nl
  dinsdag 29 juli 2008 @ 21:52:30 #122
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_60429388
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 20:43 schreef Emimich het volgende:

[..]

Haha, wat een zwaktebod.
...want?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:05:45 #123
214371 SuspendedAnimation
Schudden voor gebruik
pi_60429771
Heaumeaux.
  dinsdag 29 juli 2008 @ 22:19:21 #124
28033 Pek
je moet wat
pi_60430144
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef rednajt het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)_strand__.html?p=4,1

Wat een stelletje smeerlappen die gasten van geenstijl.nl
Nee, die Wouters is lekker bezig
quote:
Volgens hem zijn de beelden van de blote borsten gemaakt door iemand die de webcam had gehacked
Tuuuurlijk joh
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_60433531
Ik vond Rutger wel erg makkelijk weggaan bij dat E3strand...
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')