Dan laat haar het Breezertopic maar niet lezenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:13 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik gellof niet dat de ze verschil ziet tussen geilen op < 16 en op < 12
Wie denk je dat al die breezerpics post? Binnenkort staan allequote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan laat haar het Breezertopic maar niet lezen
met jouw username moet je wel een pedo zijn hoor!quote:
Ja, dat dusquote:
http://foknieuws.nl/95801quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb. Mag ik een samenvatting?
Dan zal ik me vanavond even inlezen.
In NL weet ik het niet, in de USA is het deze.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Re het volgende:
hoe heette die ene pedojager ook alweer die later zelf daarvoor is veroordeeld?
tvp dus
Ah OK. En heeft ze ook de ballen om mee te posten? (Aangezien ze gezien de TT blijkbaar lurkt.) En zo ja, heeft ze dan inmiddels al een ban te pakken wegen het aanklagen van FOK!quote:
Dat was een Belg.......quote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Re het volgende:
hoe heette die ene pedojager ook alweer die later zelf daarvoor is veroordeeld?
tvp dus
Belgie:quote:Op maandag 21 juli 2008 15:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
In NL weet ik het niet, in de USA is het deze.
Succes met je strafbladquote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Ze klaagt FOK! niet aan maar mij. Nouja, ze heeft aangifte gedaan zegt ze. Dat is wat anders dan aanklagen.
Ik heb mijn oom Desi al gebeld vanochtendquote:Op maandag 21 juli 2008 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Succes met je strafblad
En dan ook nog eens Surinaams. Ik voorzie een WW hier.
jij "werkt "voor FOK!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:08 schreef SunChaser het volgende:
Ze klaagt FOK! niet aan maar mij. Nouja, ze heeft aangifte gedaan zegt ze. Dat is wat anders dan aanklagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |