hehe same here!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:32 schreef Fritztiaan het volgende:
edit: Hey... ik zie nu pas (na 3 jaar) dat jij Devlinsect heet, ipv Devilinsect wat ik altijd dacht![]()
Beste Harry,quote:Op maandag 21 juli 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS het mansletje,
Bij deze kaas eten ze die larven ook nog levend op, zo heb ik gezien bij Nat. Geographic.
Ook moeten de mensen hun ogen beschermen want deze larvjes kunnen springen, en als ze springen dan springen ze veelal richting de ogen. (en ik ben nog serieus ook nog)
Groetjes,
Harry het garnaaltje
Ja, want je wilt die maden niet in je ogen hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:51 schreef Devlinsect het volgende:
begrijp ik daar uit dat je de kaas moet eten met een veiligheidsbril?
Sicilianen.quote:Wie eet er GVD die kaas dan?
De echte koffie-freaks, want dit levert de lekkerste koffie die er schijnt te bestaan.quote:Of drinkt überhaupt koffie van een boon wat uit een anus van een dier komt
En als men dat eens wist voordat men beschuit met muisjes ging eten. Kleurstof komt vaak van de bladluizen..quote:Op maandag 21 juli 2008 15:40 schreef wannabeme het volgende:
Ach als je alles wist...
Zo las ik een keer in de Quest dat er in rode kleurstof gemalen luizeneitjes verwerkt zitten
Muisjes op je beschuitje? Hm ik denk dat ik dan toch liever kaas hebquote:Op maandag 21 juli 2008 15:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En als men dat eens wist voordat men beschuit met muisjes ging eten. Kleurstof komt vaak van de bladluizen..
Sinds ik in Vietnam slangenwijn heb gedronken, ben ik sowieso niet meer zo bang voor voedselquote:Op maandag 21 juli 2008 12:28 schreef lurf_doctor het volgende:
Nou Sjaak, ik denk dat je het wel overleefd, officieel mag die Siciliaanse kaas namelijk niet verkocht worden (voldoet niet aan EU richtlijnen) en je moet echt moeite doen wil je nog zo'n kaas scoren.
Oh, in dat geval ben jij wel klaar voor een koerdische specialiteitquote:Op maandag 21 juli 2008 16:07 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Sinds ik in Vietnam slangenwijn heb gedronken, ben ik sowieso niet meer zo bang voor voedsel(toelichting: neem een fles rijstwijn, stop daar enkele jaren een dode slang in en drink vervolgens de wijn op)
Gatverdegatverdammequote:Op maandag 21 juli 2008 16:07 schreef SjaakSjofel het volgende:
[..]
Sinds ik in Vietnam slangenwijn heb gedronken, ben ik sowieso niet meer zo bang voor voedsel(toelichting: neem een fles rijstwijn, stop daar enkele jaren een dode slang in en drink vervolgens de wijn op)
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:51 schreef Kanonskogel het volgende:
Ja en jij bent 1 grote rottende berg moleculen waar meer bacterien leven dan dat er mensen op aarde zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Flashwin het volgende:
Dus de ene collega van je heeft "toevallig" een weinig voorkomende bijzondere kaas gekregen en "toevallig" op dat zelfde moment zegt de andere collega van je dat hij een weinig voorkomende bijzondere koffie heeft gekregen. Toevallig.
Hier zal ik spoileren wat de TS werkelijk heeft meegemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
We eten met z'n allen een halve tot een hele kilo insecten.
Jummie.
Bronecht te goor
Jaquote:Op maandag 21 juli 2008 12:23 schreef SjaakSjofel het volgende:
Ik kom ook net terug uit Sicilië en heb daar een paar kazen gegeten waarvan ik niet weet hoe ze heten. Ga ik nu dood?
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef Flashwin het volgende:
Dus de ene collega van je heeft "toevallig" een weinig voorkomende bijzondere kaas gekregen en "toevallig" op dat zelfde moment zegt de andere collega van je dat hij een weinig voorkomende bijzondere koffie heeft gekregen. Toevallig.
Hier zal ik spoileren wat de TS werkelijk heeft meegemaakt:It takes one to know oneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgesproken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |