Mijn creative zen werkt niet met iTunes? hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Creative Zen![]()
[ afbeelding ]
Je kunt met die speler KIEZEN![]()
Of Itunes, Of Creative software, of gewoon aansluiten via usb en dat het een exteren schijf is voor de drag & drop fans.
Beetje Appels en peren he? Een gehackte speler vergelijken met een standaard apparaat.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:36 schreef flaykd het volgende:
[..]
iPod Touch + Jailbreak kan zóveel meer
quote:
ALS het mislukt, kun je hem gewoon opnieuw restoren hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:29 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Beetje Appels en peren he? Een gehackte speler vergelijken met een standaard apparaat.
Als je beide apparaten bekijkt puur op hoe ze uit de fabriek komen, dan is het Samsung > Ipod. Klaar, geen discussie over mogelijk.
Verder ga je voorbij aan het feit dat ALS het mislukt, je apparaatje helemaal niet zóveel meer kan![]()
Het feit dat je je iPod moet hacken om er tevreden mee te zijn zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef flaykd het volgende:
[..]
ALS het mislukt, kun je hem gewoon opnieuw restoren hoor
Oh.. vandaar dat er in koeienletters wordt gewaarschuwd dat het op je eigen risico is, en dat het apparaatje onherstelbaar beschadigd kan raken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:53 schreef flaykd het volgende:
[..]
ALS het mislukt, kun je hem gewoon opnieuw restoren hoor
Hahaha, ik moest lachenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:00 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik vroeg me al af waarom mijn Ipod zn zwarte pak aan wilde doen......
Dit kan ook allemaal met een ipod touch. Daarnaast hoef je niet te wachten tot ze je wifi activeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:16 schreef Fritztiaan het volgende:
Samsung P2![]()
Software die je daar bij krijgt is geweldig. Mocht je formaten tegenkomen die je P2 niet ondersteund, niet getreurd![]()
De software converteert het allemaal voor je. Ik was er eerst wat sceptisch over, dus uiteraard ff uitgeprobeerd. Divx, Xvid, Flac, Ape ALLES werd netjes geconverteerd![]()
Daarnaast breidt Samsung het apparaat telkens uit dmv firmware, die je middels de geweldige software binnenhaalt. Eerst was het een alleen een mediaspeler. Nu heb je radio, rekenmachine en games. Binnenkort komt er nieuwe firmware waarmee wifi wordt geactiveerd.
Verder heb je allemaal leuke themes om je apparaatje te customizen. Gebruiksgemak is erg groot. Zeer uitgebreide equalizer + effects. Nette basboosts.
Last but not least.. Het ziet er allemaal geweldig uit. Alsof het rechtstreeks uit OSX komt (maar dan beter)
Van die WiFi klopt geen ene reetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:59 schreef KingWithoutACrown het volgende:
[..]
Dit kan ook allemaal met een ipod touch. Daarnaast hoef je niet te wachten tot ze je wifi activeren.Weet je trouwens wel zeker dat dat zo is, het lijkt mij erg vreemd dat zoiets niet vanaf het begin is geactiveerd.
Dus als ik het goed begrijp is een iPod NOG STEEDS geen 'mass storage' USB-apparaat?!! Dus gewoon een verwisselbare schijf in je Windows explorer waar je bestanden naartoe kan kopiëren? Elke okkiebokkie USB stick of MP3-player heeft datquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:03 schreef Sjibble het volgende:
Sowieso software nodig hebben om nummers op een mp3 te zetten
Er bestaan zat alternatieven voor Itunes. Zoek voor de lol eens op Yamipod.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
ipod.... mijn grootste miskoop in de afgelopen paar jaar.
Dat iTunes..... man man man. Anders zorgt Apple eens voor gebruiksvriendelijk software. Ik wil gewoon simpel MP3tjes erop kunnen zetten door te slepen en deze ook te verwijderen door te slepen. Voordat ik eindelijk eens mijn MP3 lijst op peil had was ik 2 uur verder.
Nadat ik mijn pc geformateerd had was het helemaal een drama. Waren de lijsten weg uit iTunes en herkende ie mijn iPod lijst niet meer bij de synchronisatie. Na 2 uur kutten heb ik het opgegeven en ligt ie in de hoek. Weg geld. Heb me maar zo'n goedkope aangeschaft met USB. Voor 2 tientjes
dat dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:12 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Creative Zen![]()
[ afbeelding ]
Je kunt met die speler KIEZEN![]()
Of Itunes, Of Creative software, of gewoon aansluiten via usb en dat het een exteren schijf is voor de drag & drop fans.
Omdat zoiets via de firmware gaat. Dat is overigens heel het principe van die P2. Het langzaamaan uitbreiden van de functionaliteit dmv firmware updates. De mogelijkheden zijn in principe eindeloos wat betreft multimedia.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:59 schreef KingWithoutACrown het volgende:
[..]
Dit kan ook allemaal met een ipod touch. Daarnaast hoef je niet te wachten tot ze je wifi activeren.Weet je trouwens wel zeker dat dat zo is, het lijkt mij erg vreemd dat zoiets niet vanaf het begin is geactiveerd.
Als je niks interessants hebt toe te voegen, dan maak je je tekst toch maar cursief. Dan lijkt het nog watquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:40 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Van die WiFi klopt geen ene reetIk weet niet waar hij het vandaan haalt.
waar staat dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:01 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Oh.. vandaar dat er in koeienletters wordt gewaarschuwd dat het op je eigen risico is, en dat het apparaatje onherstelbaar beschadigd kan raken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |