Vanwege 1 aansluiting die TS niet werkend krijgt moet ie maar gelijk 'n hele nieuwe pc kopen?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:22 schreef PatsyStone het volgende:
Open er een topic over...
Sorry, flauw. Wat kut voor je TS! Ik denk dat je moederbord naar de gallemiezen is en dat je een nieuwe pc moet halen bij de computerboer...
Joh! Kan dat echt alleen puur door alleen HD films te gaan streamen via de pc?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:32 schreef Devlinsect het volgende:
Een PC aansluiten op je TV.![]()
Zonde van je HDTV. Strax gaat ie kapot
Ik ben er nu al een hele poos mee bezig, en op het begin was ik echt hoopvol. Ik dacht: genoeg dingen te proberen, dus uiteindelijk werkt het welquote:Op maandag 21 juli 2008 11:22 schreef PatsyStone het volgende:
Open er een topic over...
Sorry, flauw. Wat kut voor je TS! Ik denk dat je moederbord naar de gallemiezen is en dat je een nieuwe pc moet halen bij de computerboer...
Snap ik. Ik zat je te jennen man. Het is toch zeker KLB!quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Logitik het volgende:
[..]Dit topic is puur uit frustratie, en omdat ik mijn verhaal eventjes kwijt wil
Bij een ouderwetse TV kan het geen kwaad, maar bij een LCD tv kan het dode pixels veroorzaken.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:41 schreef BobbyB het volgende:
Wat is er nu ineens weer mis met je PC aansluiten op een TV?
Echt? How comequote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Bij een ouderwetse TV kan het geen kwaad, maar bij een LCD tv kan het dode pixels veroorzaken.
Daarnaast is het illegaal.
Hier wist ik beide niet vanquote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Bij een ouderwetse TV kan het geen kwaad, maar bij een LCD tv kan het dode pixels veroorzaken.
Haha, noob.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:29 schreef Beauregard het volgende:
Je mag helemaal geen PC op een TV aansluiten.
Lekker beargumenteerd. Leg eens uit waarom het waar is?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:34 schreef Peder het volgende:
Uit je S/Pdif komt een AC-3 stream...
Heb je wel je S/Pdif poort als standaard geluid - uitvoer - apparaat ingesteld?
Ja, duidelijk. Want als ik de software en driver installeer van de onboard geluidskaart, staat deze tussen de lijst. Deze selecteer ik dan.
Heb je wel een AC-3 compatible (lees: Dolby digital) versterker...?
Logitech Z5500
zo ja, ook de pc op een S/Pdif ingang aangesloten en deze als bron geselecteerd?
Daar heb ik helemaal niet aan gedacht. net gekeken, en je hebt gelijk!!![]()
Nu de software van de onboard geluidskaart opnieuw installeren..
Sluit eens een analoog kabeltje van je pc naar je versterker aan...?
Heb je dan wel geluid..? (Wel even de audio uitgang veranderen naar analoog - uit)
jij bent overleden in 1893,dus opdonderen je graf in zou ik zeggenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:58 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dit is ongelofelijk!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:34 schreef Peder het volgende:
Uit je S/Pdif komt een AC-3 stream...
Heb je wel je S/Pdif poort als standaard geluid - uitvoer - apparaat ingesteld?
Heb je wel een AC-3 compatible (lees: Dolby digital) versterker...?
zo ja, ook de pc op een S/Pdif ingang aangesloten en deze als bron geselecteerd?
Sluit eens een analoog kabeltje van je pc naar je versterker aan...?
Heb je dan wel geluid..? (Wel even de audio uitgang veranderen naar analoog - uit)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |