Ik heb XP, en dat staat er niet tussenquote:Op zaterdag 19 juli 2008 15:23 schreef Marc H het volgende:
Rechtsklik op het speakertje in je taakbalk, kies afspeelapparaten, kies daar SPDIF. Stel in als primair. klaar.
Zoals ik al zei, het beeld werkt. Hoe denk je dat ik dat voor elkaar heb gekregen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Full HD door een coax kabeltje?
Kun je niet beter een hdmi kabel kopen?
Lullige vraag misschien, maar weet je wel zeker dat je moederbord SPDIF OUT levert en dat je je kabeltje niet aan een SPDIF IN hebt hangen? Geef eens het precieze typenummer van dat moederbord.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:02 schreef Logitik het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het beeld werkt. Hoe denk je dat ik dat voor elkaar heb gekregen?
HDMI > DVI kabeltje er tussen. Nu het geluid nog
Hij zit zeker in de outquote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:09 schreef Riparius het volgende:
[..]
Lullige vraag misschien, maar weet je wel zeker dat je moederbord SPDIF OUT levert en dat je je kabeltje niet aan een SPDIF IN hebt hangen? Geef eens het precieze typenummer van dat moederbord.
Het gaat alleen de audio.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 16:00 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Full HD door een coax kabeltje?
Kun je niet beter een hdmi kabel kopen?
Nee, het gaat toch om het vakje Digitale uitvoer uitschakelen in je eerste plaatje? Maar dat vinkje staat al uit dus zou het moeten werken. Probeer het eens met het afspelen van een (gekochte) DVD op je computer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:01 schreef Logitik het volgende:
kan ik niet gewoon tot de conclusie komen dat het softwarematig niet wordt ondersteund?
Met powerdvd 8 krijk met een orginele dvd ook geen geluid, terwijl het in de opties van dit programma SDPIF is geselecteerd..quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, het gaat toch om het vakje Digitale uitvoer uitschakelen in je eerste plaatje? Maar dat vinkje staat al uit dus zou het moeten werken. Probeer het eens met het afspelen van een (gekochte) DVD op je computer.
Waarom gooi je die doos dan ook weg?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:09 schreef Logitik het volgende:
BIOS geflashed, en dit lost het probleem ook niet op
Ik wil graag ondersteuning van Asus, maar hiervoor heb ik het serienummer nodig van mijn moederbord. Deze staat op de doos, en de doos heb ik niet meer!
geen ondersteuning dus, lekker dan!
Laatste keer dat ik ook ooit maar een Asus neem!
Verdomme, het komt er nu gewoon op neer dat het niet gaat werken (en ik 80 euro + 20 euro voor de kabels heb betaald)
Asus![]()
![]()
![]()
Waarom zou je een doos bewarenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:20 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Waarom gooi je die doos dan ook weg?
Vanwege het serienummer.... of haal dan iig het serienummer eraf..quote:Op maandag 21 juli 2008 11:21 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Waarom zou je een doos bewarenAls ik alle dozen moet gaan bewaren kan ik een garagebox gaan huren
Een serienummer hoort op het product te staan, niet op de doos. Dat is gewoon achterlijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vanwege het serienummer.... of haal dan iig het serienummer eraf..
Maar goed, daar schiet TS nu niets mee op. Geluidkaartje kopen?
Ik heb sinds enkele maanden een Audigy 4. Andere geluidskaarten met een SPDIF aanlsuiting zijn allemaal van mindere kwaliteit (of ik betaal er 100 euro of meer voor). Ik wil graag nog wat geld overhouden voor de vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 11:23 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vanwege het serienummer.... of haal dan iig het serienummer eraf..
Maar goed, daar schiet TS nu niets mee op. Mss een geluidkaartje kopen dan maar
Ik weet er niks van. Heb nooit problemen gehad met Audigy 4. Maar ik zou wel je onboard sound uitschakelen in het BIOS.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:31 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb sinds enkele maanden een Audigy 4. Andere geluidskaarten met een SPDIF aanlsuiting zijn allemaal van mindere kwaliteit (of ik betaal er 100 euro of meer voor). Ik wil graag nog wat geld overhouden voor de vakantie![]()
Ik heb me laten vertellen dat er conflicten zijn met Audigy kaarten icm met andere geluidsapparatuur? Weet iemand hier meer over?
Jaa, dit is de oplossing! Stom hé, van mij?!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:03 schreef MailGozer het volgende:
Op de console van je z5500 het knopje input al geprobeerd? (optical/coax)
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:51 schreef Logitik het volgende:
[..]
Jaa, dit is de oplossing! Stom hé, van mij?!Iemand gaf me deze tip ook in een ander topic
![]()
Echt dom van mezelf, helemaal niet aan gedacht joh
Maar het werkt nu dusIedereen superbedankt voor jullie hulp, uiteindelijk was het gewoon een dom foutje van mij
Op de console bij effects is nog wat in te stellen, en niet te vergeten in je 'start -programmas-creative' daar 'console' kiezen, kan je ook nog wat instellingen doen. (Of is dat van de kaart?) afijn hier werkt het en wat werkt ga ik niet proberen te verbeteren.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:51 schreef Logitik het volgende:
Alleen.. nu het werkt.. hoort de geluidskwaliteit zo matig te zijn?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:56 schreef Logitik het volgende:
[..]
k heb me in ieder geval geen moment verveeld afgelopen weekend
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]Dat geloof ik meteen!
Ik zat nog te denken in het begin, zal ik hem zeggen dat ie op het input knopje moet drukken? Maar toen dacht ik, nah, zo dom is ie niet. Zat ik er toch even naast![]()
Welke speler gebruik je voor je HD-content? In Media Player Classic moet je ergens in de ffdshow codec instellen dat je je audio direct over spdif wil sturen ofzo. Ik zal thuis eens kijken hoe ik het ingesteld heb. Ik heb DTS bij de meeste mkv'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |