Succes met het zoeken naar een andere opleiding, Merel.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:29 schreef mvanderlist het volgende:
Alvast bedankt! Dit onderzoek is een herkansing van het eerste jaar, als ik dit niet haal ga ik niet over naar mijn 3de jaar! Dus jullie antwoorden zijn van groot belang!
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:38 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Succes met het zoeken naar een andere opleiding, Merel.
En je weet het, kop op!
Ben je wel eens op een kunstacademie geweest? Ik wel, toevallig, en ik ben het niet erg met je eens.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef RSie het volgende:
de vrije gedachtes vam een kunstenaar worden door leraren in een bepaalde richting geduwd en op die wijze wordt het vrije denken meer een gekanaliseerde iets waarbij je gebonden wordt aan opgelegde meningen.
nope! om bovengenoemde redenen!!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ben je wel eens op een kunstacademie geweest? Ik wel, toevallig, en ik ben het niet erg met je eens.
Waar baseer je die stelling dan op? Ik ben van mening dat jouw reactie echt NIETS met een kunstacademie te maken heeft namelijk.quote:
dat mag, daar is het een mening voor!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar baseer je die stelling dan op? Ik ben van mening dat jouw reactie echt NIETS met een kunstacademie te maken heeft namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |