Had je je beter van te voren kunnen bedenken, volgens mij worden enquetes e.d. niet lang open gehouden op Fok!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:26 schreef mvanderlist het volgende:
Alvast bedankt! Dit onderzoek is een herkansing van het eerste jaar, als ik dit niet haal ga ik niet over naar mijn 3de jaar! Dus jullie antwoorden zijn van groot belang!
Daarom krijg je bij het registreren ook de gebruiksvoorwaarden en de FAQ voor je neus. Goed lezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:42 schreef mvanderlist het volgende:
ja hoor, ik stel alleen een paar vragen omdat het moeilijk is om in contact te komen met deze mensen. ik ken fok niet eens en weet gewoon slecht hoe het werkt. sorry hoor
Hoehhh, TS is een chickquote:Op maandag 21 juli 2008 09:41 schreef HuHu het volgende:
Leuke Hyves heb je trouwens: http://mvanderlist.hyves.nl/
Niet. Gelukkig kan dat niet, anders gingen al die labiele mensen die *spontaan* topics openen ze ook weer *spontaan* verwijderen en dan hebben wij niets meer om te lachen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef mvanderlist het volgende:
hoe haal i keen topic eraf dan?
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:45 schreef Martijn_77 het volgende:Deze actie doet mij nog meer twijfelen aan het nut van de kunstacademie basisschool
Dingen posten onder je eigen naam valt anders ook nog helemaal niet mee, blijkt wel weer!quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef mvanderlist het volgende:
dingen posten onder een onbekende naam is wel makkelijker, dat klopt
Welkom op het internet.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:53 schreef mvanderlist het volgende:
... dingen posten onder een onbekende naam is wel makkelijker, dat klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |