quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne, maar Qube wilde het ook posten, het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
Jawel. Juup (c) is moderator. Hij heeft een blauw kleurtje gewonnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heeft hij gewonnen, de winnaar is nog niet bekend toch?
* Kras.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Juup (c) is moderator. Hij heeft een blauw kleurtje gewonnen.
Wel erbij blijven he Sanders !
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je zelf te stom om te begrijpen, dat er een verborgen 2de moderator verkiezing was binnen de crew en dat de normale verkiezing nog steeds doorloopt. dat daar de 'beste' maar van mag winnen. Alleen 1 persoon heeft van de toren lopen blazen en dat is niet Chriz2k.
Wil je daar antwoord op ?quote:
Je eerste slotjequote:Op maandag 21 juli 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
InderdaadJuup heeft de verkiezing niet gewonnen. Juup werd troosteloos 3e.
Maar goed. Het is makkelijk om alles om te draaien. Er zitten hier nl. op FOK! van die halve zolen die elke quote en post opslaan en bewaren om het vervolgens ergens neer te zetten met een heel andere redenatie erachter. Normaal gesproken mag je op KLB geen topic openen over een persoon/mod of i.d. Maar nu doet Yvonne het en blijft het topic gewoon openNiet dat het mij interesseert, vind het wel leuk die mensen die zich druk maken over een iemand op het internet en die denken dat ze gruwelijk goed zijn in discussieren terwijl het enige wat ze doen is: Ik hoor je lekker niet lalalala-gedrag is
Ben eens benieuwd
Ze snappen nl. nog niet dat het mij niet boeit wanneer Chris mod zou worden. Ik heb nl. zelf op Chris gestemd. Ze moeten zich eens leren lezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?
Je doet namelijk alsof je alles weet
Schiet op he. Ik ben Zondag op vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:
Juup heeft KLODOLS niet gewonnen, die hebben we gewoon mod gemaakt ter vervanging van tonks, omdat hij ons een goeie lijkt. De winnaar van de verkiezingen maken we later deze week bekend.
Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?
Je doet namelijk alsof je alles weet
Boh ja. Dat was lachen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.
Toevallig op het eind even een groepje waardoor je nog bovenaan zou komenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je daar antwoord op ?
Volgens mij heb ik niemand aangezet om op me te stemmen hoorEn dan komen er toevallig een paar stemmen voor mij niet uit KLB en dan is het ineens vreemd. Volgens mij heeft Juup (c) zo 27 stemmen vergaard hoor.
En ik had het liefst gehad dat de KLB users het beslist hadden tussen mij en Chris ja. Want nu is er gestemd geworden door mensen die hier nooit komen. Ik ga toch ook niet op scholieren.com een account openen om daar de MOD van SEX te kiezen om er vervolgens nooit meer te komen (). scholieren.com
Dus. Tevreden ? Of komt er nu weer ineens zo'n superslimme opmerking overheen
Het komt blijkbaar niet in je op dat er mensen zijn die Yvonne niet belangrijk genoeg vinden om zo'n grondige analyse van te maken.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.
Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Toevallig op het eind even een groepje waardoor je nog bovenaan zou komenAls dat bij een ander gebeurd was lag je weer te janken over voortrekken, oneerlijk, gemeen, boohoo. Maar nee, nu is het bij Juup wel oneerlijk maar bij jou niet. Je laat je wel een beetje kennen, hoor.
omowngwionionhdwquiohdnquibfnsncosia, de users stemmen toch ook tussen jullieJuup is niet met KLODOLS gekozen
Jesus fucking Christ
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb honger
Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.
Maar je vind telkens wel weer wat nieuws heWat ga je nu weer zeggen **
** wacht rustig af
Heeft niets met belangrijk te maken, heeft met selectief lezen te maken.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Het komt blijkbaar niet in je op dat er mensen zijn die Yvonne niet belangrijk genoeg vinden om zo'n grondige analyse van te maken.
Door bijvoorbeeld 1 dag de tijd om te stemmen (24 uur). Dan haal je zo de mensen eruit die hier vaak komen en niet de eendagsvliegen. 1 week was gewoon veel te lang. Dat spreekt zich rond en dan krijg je van die bullshitredenaties bij een stem, puur omdat mensen op je stemmen omdat ze iets gehoord hebben (ja ook bij mij).quote:Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |