abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60238840
Schitterende overwinning van je !

Chapeau !

Met overmacht
U MAD?
pi_60238876
Mafkees.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
pi_60238883
Wat heeft hij gewonnen, de winnaar is nog niet bekend toch?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  maandag 21 juli 2008 @ 09:22:45 #4
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_60238894
quote:
Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne, maar Qube wilde het ook posten, het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"

I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_60238897
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heeft hij gewonnen, de winnaar is nog niet bekend toch?
Jawel. Juup (c) is moderator. Hij heeft een blauw kleurtje gewonnen.

Wel erbij blijven he Sanders !
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 09:23:42 #6
150152 Queen_Bee
pi_60238904
Omfg
I'm super sonic man
pi_60238914
Mag ik alsnog stemmen?
Ik stem NIET op de boswachter. Hij doet stom.
'En het is ook geen muggezifterij, het is muggeNzifterij.'
  maandag 21 juli 2008 @ 09:27:00 #8
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_60238954
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jawel. Juup (c) is moderator. Hij heeft een blauw kleurtje gewonnen.

Wel erbij blijven he Sanders !
* Kras.
pi_60238958
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Blijkbaar ben je zelf te stom om te begrijpen, dat er een verborgen 2de moderator verkiezing was binnen de crew en dat de normale verkiezing nog steeds doorloopt. dat daar de 'beste' maar van mag winnen. Alleen 1 persoon heeft van de toren lopen blazen en dat is niet Chriz2k.
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?
Je doet namelijk alsof je alles weet
pi_60238962
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:22 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Wil je daar antwoord op ?

Volgens mij heb ik niemand aangezet om op me te stemmen hoor En dan komen er toevallig een paar stemmen voor mij niet uit KLB en dan is het ineens vreemd. Volgens mij heeft Juup (c) zo 27 stemmen vergaard hoor.

En ik had het liefst gehad dat de KLB users het beslist hadden tussen mij en Chris ja. Want nu is er gestemd geworden door mensen die hier nooit komen. Ik ga toch ook niet op scholieren.com een account openen om daar de MOD van SEX te kiezen om er vervolgens nooit meer te komen ( ). scholieren.com

Dus. Tevreden ? Of komt er nu weer ineens zo'n superslimme opmerking overheen
U MAD?
pi_60238965
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Inderdaad Juup heeft de verkiezing niet gewonnen. Juup werd troosteloos 3e.

Maar goed. Het is makkelijk om alles om te draaien. Er zitten hier nl. op FOK! van die halve zolen die elke quote en post opslaan en bewaren om het vervolgens ergens neer te zetten met een heel andere redenatie erachter. Normaal gesproken mag je op KLB geen topic openen over een persoon/mod of i.d. Maar nu doet Yvonne het en blijft het topic gewoon open Niet dat het mij interesseert, vind het wel leuk die mensen die zich druk maken over een iemand op het internet en die denken dat ze gruwelijk goed zijn in discussieren terwijl het enige wat ze doen is: Ik hoor je lekker niet lalalala-gedrag is

Ben eens benieuwd
Je eerste slotje
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_60239020
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?
Ze snappen nl. nog niet dat het mij niet boeit wanneer Chris mod zou worden. Ik heb nl. zelf op Chris gestemd. Ze moeten zich eens leren lezen.

Vind het wel mooi om te zien hoe iedereen reageert dat ik nog een theoretische kans maak om MOD te worden, want boehoehoe wat zou ik alles gaan verpesten en waar hun zich zo hard voor ingelikt hebben kan een loser als de_boswachter ook bereiken. Vind het wel schattig
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 09:31:41 #13
104871 remlof
Europees federalist
pi_60239024
Juup heeft KLODOLS niet gewonnen, die hebben we gewoon mod gemaakt ter vervanging van tonks, omdat hij ons een goeie lijkt. De winnaar van de verkiezingen maken we later deze week bekend.
pi_60239032
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Je eerste slotje
U MAD?
pi_60239043
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:
Juup heeft KLODOLS niet gewonnen, die hebben we gewoon mod gemaakt ter vervanging van tonks, omdat hij ons een goeie lijkt. De winnaar van de verkiezingen maken we later deze week bekend.
Schiet op he. Ik ben Zondag op vakantie

Je mag me ook smsen trouwens indien het later zou worden
U MAD?
pi_60239047
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.
pi_60239085
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.
Boh ja. Dat was lachen.
Volgens mij had ik dat ook voorspelt. Quoten jullie dat ook even ? Staat in 1 van de KLODOLS verkiezingstopics.

Oh nee. Jullie quoten alleen dingen van me die jullie dusdanig kan verdraaien dat het leuk is. VMBO- achter elkaar aanloop gedrag.
U MAD?
  maandag 21 juli 2008 @ 09:38:23 #18
150152 Queen_Bee
pi_60239129
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Wil je daar antwoord op ?

Volgens mij heb ik niemand aangezet om op me te stemmen hoor En dan komen er toevallig een paar stemmen voor mij niet uit KLB en dan is het ineens vreemd. Volgens mij heeft Juup (c) zo 27 stemmen vergaard hoor.

En ik had het liefst gehad dat de KLB users het beslist hadden tussen mij en Chris ja. Want nu is er gestemd geworden door mensen die hier nooit komen. Ik ga toch ook niet op scholieren.com een account openen om daar de MOD van SEX te kiezen om er vervolgens nooit meer te komen ( ). scholieren.com

Dus. Tevreden ? Of komt er nu weer ineens zo'n superslimme opmerking overheen
Toevallig op het eind even een groepje waardoor je nog bovenaan zou komen Als dat bij een ander gebeurd was lag je weer te janken over voortrekken, oneerlijk, gemeen, boohoo. Maar nee, nu is het bij Juup wel oneerlijk maar bij jou niet. Je laat je wel een beetje kennen, hoor.

omowngwionionhdwquiohdnquibfnsncosia, de users stemmen toch ook tussen jullie Juup is niet met KLODOLS gekozen Jesus fucking Christ
I'm super sonic man
pi_60239159
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Het komt blijkbaar niet in je op dat er mensen zijn die Yvonne niet belangrijk genoeg vinden om zo'n grondige analyse van te maken.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:46:31 #20
150152 Queen_Bee
pi_60239256
Ik heb honger
I'm super sonic man
pi_60239258
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:38 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Toevallig op het eind even een groepje waardoor je nog bovenaan zou komen Als dat bij een ander gebeurd was lag je weer te janken over voortrekken, oneerlijk, gemeen, boohoo. Maar nee, nu is het bij Juup wel oneerlijk maar bij jou niet. Je laat je wel een beetje kennen, hoor.

omowngwionionhdwquiohdnquibfnsncosia, de users stemmen toch ook tussen jullie Juup is niet met KLODOLS gekozen Jesus fucking Christ
Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.

Maar je vind telkens wel weer wat nieuws he Wat ga je nu weer zeggen **

** wacht rustig af
U MAD?
pi_60239268
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb honger
Ik zou het niet doen als ik jou was
U MAD?
pi_60239293
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.

Maar je vind telkens wel weer wat nieuws he Wat ga je nu weer zeggen **

** wacht rustig af
Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_60239312
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:

[..]

Het komt blijkbaar niet in je op dat er mensen zijn die Yvonne niet belangrijk genoeg vinden om zo'n grondige analyse van te maken.
Heeft niets met belangrijk te maken, heeft met selectief lezen te maken.
pi_60239348
quote:
Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.
Door bijvoorbeeld 1 dag de tijd om te stemmen (24 uur). Dan haal je zo de mensen eruit die hier vaak komen en niet de eendagsvliegen. 1 week was gewoon veel te lang. Dat spreekt zich rond en dan krijg je van die bullshitredenaties bij een stem, puur omdat mensen op je stemmen omdat ze iets gehoord hebben (ja ook bij mij).

Maar goed. Die discussie kunnen we wel opnieuw voeren, volgens mij is deze nu irrelevant.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')