Haha was gezellig avondje hoor, maar verder niks bijzonders. Ben momenteel druk bezig met mn financiele zooi op orde te krijgen, gvd man, wat een kosten ineens, belasting, auto kapot, etc...quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:06 schreef VlaDje het volgende:
Hoest met je telefoon-mokkel afgelopen Jordi?
Jij ook al?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:12 schreef JDx het volgende:
[..]
Haha was gezellig avondje hoor, maar verder niks bijzonders. Ben momenteel druk bezig met mn financiele zooi op orde te krijgen, gvd man, wat een kosten ineens, belasting, auto kapot, etc...
Nou idd, dat soort gezeik heb ik momenteel ook last van, bloedtest gehad tijdje terug, ineens 45 euro van mn rekening, eigen risico ofzo, en maar elke maand 110 euro betalen aan zorgverzekering, en zo nog veel meer van die rare rekeningen die opeens verschijnen.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jij ook al?
Mijn PC vond het ook nodig ermee op te houden, dus spaarcenten weg.... Nu wil de zorgverzekering m'n eigen risico uitbetaald hebben enz. Nja, voor nood maar een tijdje kalm aan doenAl gaat dat vrij lastig worden met mijn levensstijl
Ik denk dat ook zij in het 9/11 complot zatenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:45 schreef Rekkie het volgende:
Zullen dezelfde idioten zijn geweest die eerder deze week een aardbeving veroorzaakten rond hetzelfde tijdstip..... josti's
ahahaha, jordi v/d meerquote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:02 schreef JDx het volgende:
Stommie... als in mr. Jonkman?
Ik ga denk ik niet naar dat beachgedoe, of het moet al heeeel mooi weer zijn
Gouden Pijl komt ook nog, pfff... haha... leuk
Nou zet zijn adres er neer en dan kan hij het zelf nog even aanvullen met zijn bankrekening en zijn pincodequote:Op donderdag 7 augustus 2008 10:23 schreef Stommie het volgende:
[..]
ahahaha, jordi v/d meer
gvd, wat ene kleine wereld ist ook![]()
alles goed?
Ik heb z'n mobiele nummer wel, moet die er ook bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou zet zijn adres er neer en dan kan hij het zelf nog even aanvullen met zijn bankrekening en zijn pincode![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik heb z'n mobiele nummer wel, moet die er ook bij?
Ikweets, en zeker als de beste man dronken is geweest, hij ligt dan wellicht in de deuropening of vergeet de deur op slot te doenquote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jeweetzzz..... thuis veel dure spullen staan en slechts gemiddeld beveiligd
quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ikweets, en zeker als de beste man dronken is geweest, hij ligt dan wellicht in de deuropening of vergeet de deur op slot te doen
Lagen er nog geen tanden bij?quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]Hij is nog steeds niet geslachtofferd door mijn over de weg gespannen draadje
Of ik had het mis en die peuken die ik heb opgeveegd waren toch tanden......quote:
Onze FC bedoel jequote:Op donderdag 7 augustus 2008 15:47 schreef Catch22- het volgende:
EN ALS JE UIT EMMEN KOMT, BEN JE VOOR FUCKING BVO EMMEN KANKAHLIJAH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |