Dat hoort ook gewoon met super lekker weer te zijn, dat je tot diep in de nacht op het strand kan zitten in je korte broek.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben ook even langs het Ermerstrand gegaan, maar dat was echt dikke crap zeg.. Wat een verzameling gaar volk zeg.. Ben maar snel weg gegaan.
Drie jaar geleden was het tofst (met Jan Smit) Niet dat ik de muziek leuk vond, maar we waren met een grote groep en we hebben ons reuze vermaakt. Vond het nu echt tegenvallen.quote:Op zondag 10 augustus 2008 12:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat hoort ook gewoon met super lekker weer te zijn, dat je tot diep in de nacht op het strand kan zitten in je korte broek.
hey hey, ik was er ook evenquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:17 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben ook even langs het Ermerstrand gegaan, maar dat was echt dikke crap zeg.. Wat een verzameling gaar volk zeg.. Ben maar snel weg gegaan.
Jij bent ook gaar. Maar blijkbaar viel het overal tegen van de verschillende mensen die ik heb gesproken hahahquote:Op zondag 10 augustus 2008 12:55 schreef Stommie het volgende:
[..]
hey hey, ik was er ook even![]()
zijn daarna doorgereden naar zak, maar dat was ook geen groot succes
Dat is het. Als je een leuke groep hebt, dan gaat het vaak wel. Maar iedereen was ergens anders in mijn geval, dus was het drie keer niks. Nahjah volgend jaar misschien beter.quote:Op zondag 10 augustus 2008 13:25 schreef pekel het volgende:
Gelukkig heb ik het wel gezellig gehad met een aantal vrienden. Verder was het idd he-le-maal niksZat om 2 uur in de taxi.
Het zag er hetzelfde uit, maar je was een stuk jonger dus kon het wel bedoel je te zeggen?quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:00 schreef JDx het volgende:
Jah dat zwembad is echt verpauperd.
Was vroeger prachtig.
dat is idd een goed punt. De boel is nog exact hetzelfde als 10 jaar geleden, alleen is het buitenzwembad nu gewoon een blauwe bak met strond, zand en aardequote:Op zondag 10 augustus 2008 22:37 schreef JDx het volgende:
Nee gewoon, verouderd, een Golf3 zag er in 1992 ook prachtig uit.
Dat is het hem nou juist, het had gemoderniseerd moeten worden.
enig idee waar op de meerdijk?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:07 schreef Rekkie het volgende:
Het zal niet gemoderniseerd worden..... de plannen ligger er al om een nieuw zwembad te bouwen op de Meerdijk.
door alle sletjes in de leeftijdscategorie 14-17?quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:56 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, ermerstrand was wel goed te doen stiekem
Dat en gratis biertjes door 'n sneaky truukjequote:Op maandag 11 augustus 2008 12:18 schreef Stommie het volgende:
[..]
door alle sletjes in de leeftijdscategorie 14-17?
vertel je pwnzor truuk!!!!1!!!!!11!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat en gratis biertjes door 'n sneaky truukje
Ja neuhj, als iemand hem weet krijg ik straks nooit meer gratis bieriesquote:Op maandag 11 augustus 2008 15:26 schreef Stommie het volgende:
[..]
vertel je pwnzor truuk!!!!1!!!!!11!!
Ik word met de seconde banger dat ik dan nog steeds ziek benquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:54 schreef JDx het volgende:
Hahah, als iemand hem weet...
Morgen Gouden Pijlleee
hahahaha, in jou zin zat zeker 2x zeker!!!quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:31 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben er pas vanaf 19.00 maar ik ben er zeker bij, heb er zeker zin in.
Zekersquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef Stommie het volgende:
[..]
hahahaha, in jou zin zat zeker 2x zeker!!!
Boeie, t gaat toch regenenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 08:39 schreef VlaDje het volgende:
whoppa, vanavond gouden pijl en meneer ligt ziek op bed
haha jups, nu al thuis?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:47 schreef Rekkie het volgende:
Wat een teringkabaal!
Negatieveling!quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik ben nooit heen geweest...... niets voor mij
Wielrennen [ afbeelding ]
Bezopen massa [ afbeelding ]
Drukte [ afbeelding ]
Emmen [ afbeelding ]
Negatief?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Negatieveling!
Had best gewild, maar heb niet t gevoel dat ik iets mis vnaaf
Ik krijg bij jouw over het algemeen het idee dat je altijd negatief bent over feesten/uitgaan/lawaai e.d.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Negatief?
Ja over de Gouden Pijl wel ja, verder ben ik niet negatief hoor!
Ben er eerlijk gezegd ook niet erg gek op.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik krijg bij jouw over het algemeen het idee dat je altijd negatief bent over feesten/uitgaan/lawaai e.d.
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 01:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik krijg bij jouw over het algemeen het idee dat je altijd negatief bent over feesten/uitgaan/lawaai e.d.
Ja. Waarom?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 08:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]Dan zou het wel raar zijn dat ik afgelopen zaterdagnacht in Emmen rondzwierf hè.
Kroeg in kroeg uit?
Hoe was het?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 13:06 schreef JDx het volgende:
Ik ben wakkerrrrrr... donders, ik was echt wel moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |