Dat stukje was uit het jaarboek en heb ík niet geschreven.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat je zegt. Jij staat redelijk normaal (wat is normaal?) op de foto. TS is zichzelf aan her verheerlijken. TS is daarom homo maar weet het nog niet.
Lelijke beatsquote:Op maandag 21 juli 2008 03:17 schreef JanusAnus het volgende:
Ja echt he! Iedereen vindt die gasten van opgezwolle ook geweldig, terwijl ze lelijke beats gebruiken en echt een onuitstaanbaar accent hebben.
Ach kom op man, ik zag ze een keer bij bevrijdingspop in Haarlem, en elke beat klonk hetzelfde. Bovendien heb ik het idee dat ze (vooral die blanke) expres proberen zo stoer mogelijk te praten, wat een heel onnozel effect geeft.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lelijke beatsga je waffel spoelen
Juist door de beats klinken Opgezwolle tracks gewoon heel fris, de enige beat die lelijk is, is die van Hamvraag
Hamvraag is een Kubus bietquote:Op maandag 21 juli 2008 15:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Lelijke beatsga je waffel spoelen
Juist door de beats klinken Opgezwolle tracks gewoon heel fris, de enige beat die lelijk is, is die van Hamvraag
Die clip is ook gruwelijkquote:Op maandag 21 juli 2008 08:58 schreef koningdavid het volgende:
Fakkelteit is gewoon een toffe cd, ik kan hem wel waarderen.
Sticks is niet de man van de woordspelingen, daarvoor moet je Jiggy Dje luisteren.
Misschien moet je beter luisteren. Qua teksten en qua beats. Of kun je ze stiekem niet verstaan omdat je brein te langzaam werkt om het te kunnen verwerken.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ach kom op man, ik zag ze een keer bij bevrijdingspop in Haarlem, en elke beat klonk hetzelfde. Bovendien heb ik het idee dat ze (vooral die blanke) expres proberen zo stoer mogelijk te praten, wat een heel onnozel effect geeft.
En ze zeiden dingen als "kindsoldaat is gekkenhuis"Dat is niet eens een zin, en dat riepen ze meerdere keren en het publiek moest ook nog meedoen.
Pete Phillyquote:Op maandag 21 juli 2008 14:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ohjawel. Pete Philey of hoe die gast mag heten vind ik ook goed
OMG JOUW AVATAR!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij is de beat van Spaanse Vlieg niet van Delic haha
Ja dat zal het zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand opgezwolle niet goed vindt. Dan snap je het gewoon niet he!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Misschien moet je beter luisteren. Qua teksten en qua beats. Of kun je ze stiekem niet verstaan omdat je brein te langzaam werkt om het te kunnen verwerken.
Jezusquote:Op maandag 21 juli 2008 21:30 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
OMG JOUW AVATAR!
is dat nou M.I.A dat kutwijf die baggermuziek maakt
en ik heb nooit gezegd dat die beat van delic is,
verder vind ik Presto zijn beats ook geweldig
en tomster: prachtige rhymes, jammer van z`n vreselijke flow,
Te laat, vanaf nu is het dit vind ik vet en dit vind ik leuk en een paar mensen die rap met een huilie ernaast posten waarna het topic vanzelf uitsterft.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:50 schreef El_Rolando het volgende:
tvp
Dat was het al vanaf het begin hoorquote:Op maandag 21 juli 2008 23:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Te laat, vanaf nu is het dit vind ik vet en dit vind ik leuk en een paar mensen die rap met een huilie ernaast posten waarna het topic vanzelf uitsterft.
Nee jij snapt het niet. Kwaliteit is wat anders als smaak. Als je goed naar de beats luistert die delic maakt hoor je gewoon het werk van een meester. Na 10 keer luisteren hoor nog steeds nieuwe dingen.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:22 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja dat zal het zijn. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat iemand opgezwolle niet goed vindt. Dan snap je het gewoon niet he!
Ok, ik geef toe dat mijn antwoord grofquote:Op maandag 21 juli 2008 23:49 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jezusop je teentjes getrapt ofzo, stoere neger, gelijk helemaal in de verdediging. Je zei het niet helemaal letterlijk, maar het lijkt er wel te staan ja. En ja, mijn avatar is van M.I.A.
Veel plezier met je homies, peace out he
Smaak bepaalt wat kwaliteit isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet. Kwaliteit is wat anders als smaak. Als je goed naar de beats luistert die delic maakt hoor je gewoon het werk van een meester.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |