Zwolle is gewoon hiphopcapital van Nederland geworden. Dat kunnen een heleboel mensen niet hebben. Jammer dan voor hun.quote:Op maandag 21 juli 2008 04:57 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Maar ja, Opgezwolle en al die matties zijn gewoon kut, ik weet niet wat het is daar in zwolle
Akkoord.quote:Op maandag 21 juli 2008 04:01 schreef fyah het volgende:
[..]
kubus heeft fatsoenlijke beats. bang bang heeft een grote bek.
quote:Op maandag 21 juli 2008 06:01 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
dio deed me trouwens erg denken aan lupe fiasco in dom lomp en famous
hij gaat wel, maarjah, verder dan dat niet, hij was tenminste nog een beetje normaal bezig in die song: Stuk, die ene gast, en die marokkaan kloppen gewoon niet, en partysquad, whahaha laat staan mijn mening over die 2 pauperts
Blijf up to date:quote:Op maandag 21 juli 2008 12:26 schreef RickoKun het volgende:
wtf loop je te haten, coño? Die lui zijn tog al uit elkaar?
Volgens mij is de beat van Spaanse Vlieg niet van Delic hahaquote:Op maandag 21 juli 2008 03:25 schreef JDeStoereNeger het volgende:
sticks en delic zijn keihard,
en ik ben het wel eens met dat zij soms lelijke beats gebruiken, maar dat is niet altijd het geval,
Spaanse vlieg is bijvoorbeeld een keiharde,
kubus en bangbang vind ik ook vreemd, maar ik vind hun ook nog wat hebben
wie is volgens jou dan wel geweldig?
De enige biet van A.R.T. op dat albumquote:Op maandag 21 juli 2008 13:35 schreef Maisnon het volgende:
Das een van de weinige (misschien de enige) van dat album die gemaakt is door A.R.T
Heb je je eigen hoofd wel eens gezien danquote:Op maandag 21 juli 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja TS
[ afbeelding ]
nee je bent veel stoerder
laten we zo zeggen dat ik zon stukje niet in mijn fobo zou zetten.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:20 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Heb je je eigen hoofd wel eens gezien dan
[ afbeelding ]
" Ach ach, ik ben het niet eens met TS dus zoek ik zijn hoofd op en zeik het af want dan wordt m'n mening nog meer kracht bijgezet"![]()
Wat je zegt. Jij staat redelijk normaal (wat is normaal?) op de foto. TS is zichzelf aan her verheerlijken. TS is daarom homo maar weet het nog niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
laten we zo zeggen dat ik zon stukje niet in mijn fobo zou zetten.
Maar misschien heb je gelijk.
sorry
OMFG. Dio gaat hard deze zomerquote:Op maandag 21 juli 2008 03:26 schreef fyah het volgende:
Oh Nederlands?Ik ben zwaar gecharmeerd door hoe de Jeugd komt en ook Dio gaat hard komen deze zomer. Extince blijft natuurlijk de prins
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat je zegt. Jij staat redelijk normaal (wat is normaal?) op de foto. TS is zichzelf aan her verheerlijken. TS is daarom homo maar weet het nog niet.
Kwiebus en PangPang?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voor de rest is er niet veel leuks te bespeuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |