ik wil graag kubus & bang bang aan de klacht bijvoegenquote:Op maandag 21 juli 2008 03:17 schreef JanusAnus het volgende:
Ja echt he! Iedereen vindt die gasten van opgezwolle ook geweldig, terwijl ze lelijke beats gebruiken en echt een onuitstaanbaar accent hebben.
Dat is echt van die muziek waarvan je, als je het de eerste keer hoort, denkt dat het een grap is.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:18 schreef fyah het volgende:
[..]
ik wil graag kubus & bang bang aan de klacht bijvoegenkk playerhater
Ik heb het niet eens over hun muziek. Gewoon hoe Bang Bang zich uitlaat over vanalles en nog wat wat volgens hem moet veranderenquote:Op maandag 21 juli 2008 03:22 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat is echt van die muziek waarvan je, als je het de eerste keer hoort, denkt dat het een grap is.
Jay-zquote:Op maandag 21 juli 2008 03:25 schreef JDeStoereNeger het volgende:
sticks en delic zijn keihard,
en ik ben het wel eens met dat zij soms lelijke beats gebruiken, maar dat is niet altijd het geval,
Spaanse vlieg is bijvoorbeeld een keiharde,
kubus en bangbang vind ik ook vreemd, maar ik vind hun ook nog wat hebben
wie is volgens jou dan wel geweldig?
Ach ja, dat is gewoon een mongool, maar dat zijn wel meer artiesten, dan lees je toch geen interviews van hem.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over hun muziek. Gewoon hoe Bang Bang zich uitlaat over vanalles en nog wat wat volgens hem moet veranderen
gezien onze vrienden sticks en die andere faffie hun weg op lichtsnelheid naar de niet-recyclebin hebben gevonden vraag ik me af wie er dan met radio's kwam?quote:
Tja, ze stonden een tijdje prominent gefeatured op state en de topnotch site (nog steeds trouwens) dus je kwam er begin dit jaar niet echt omheen hequote:Op maandag 21 juli 2008 03:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ach ja, dat is gewoon een mongool, maar dat zijn wel meer artiesten, dan lees je toch geen interviews van hem.
Ik moest meteen aan Kempi denkenquote:Op maandag 21 juli 2008 03:27 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ach ja, dat is gewoon een mongool, maar dat zijn wel meer artiesten, dan lees je toch geen interviews van hem.
Jay-zquote:Op maandag 21 juli 2008 03:26 schreef fyah het volgende:
[..]
Jay-z
Oh Nederlands?Ik ben zwaar gecharmeerd door hoe de Jeugd komt en ook Dio gaat hard komen deze zomer. Extince blijft natuurlijk de prins
repperdeklepquote:Op maandag 21 juli 2008 03:37 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
Jay-z![]()
![]()
![]()
Extince(Gatverdamme!)![]()
![]()
met zn repperdeklep
Jeugd![]()
![]()
![]()
![]()
Dio![]()
![]()
oooh die gozer van Stuk?
![]()
nee bedankt,
kubus heeft fatsoenlijke beats. bang bang heeft een grote bek.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:41 schreef DaFan het volgende:
Kubus & BangBang hebben tenminste fatsoenlijke beats.
Heb Sticks & Delic niet gehoord trouwens.
als je alleen repperdeklep noemt moet je ook zn geniale nummers noemenquote:Op maandag 21 juli 2008 03:37 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
Jay-z![]()
![]()
![]()
Extince(Gatverdamme!)![]()
![]()
met zn repperdeklep
Jeugd![]()
![]()
![]()
![]()
Dio![]()
![]()
oooh die gozer van Stuk?
![]()
nee bedankt,
rap ansichquote:
dio deed me trouwens erg denken aan lupe fiasco in dom lomp en famousquote:Op maandag 21 juli 2008 04:01 schreef fyah het volgende:
[..]
repperdeklepdaar mag je m niet op baseren
dio is inderdaad die gast van stuk en dom lomp famous, maar ik. nou.
quote:Op maandag 21 juli 2008 06:01 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
dio deed me trouwens erg denken aan lupe fiasco in dom lomp en famous
hij gaat wel, maarjah, verder dan dat niet, hij was tenminste nog een beetje normaal bezig in die song: Stuk, die ene gast, en die marokkaan kloppen gewoon niet, en partysquad whahaha laat staan mijn mening over die 2 pauperts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |