abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60237464

Mejuffrouw Muis in het ziekenhuis (2008)

User rating: 8.2

--------------------------------------------------------------------------------

Overview
Director: Isabeau

Writers (WGA): Muck (screenplay) and
MissHobje (screenplay)
Release Date: 21 July 2008 (Netherlands)
Genre: Action | Crime | Drama | Mystery | Sex | Chaos | Tragedy | Secret Identity | Girl Power | Love | Food | Breasts
Tagline: Why So Serious?
Plot: Virtuele wereld waarin virtuele mensen van divers pluimage samen komt om de dag, hun seksleven en hun goede en slechte tijden te bespreken. Als deze mensen dan eindelijk in de werkelijkheid samen komen gaat er een nieuwe wereld vol spanning en drama voor ze open. Over vriendschappen en vijandschappen, liefde en haat, mcdonalds en de librije.
Awards: 2 wins (snelste slowchat | leukste mensen) & 2 nominations (vriendelijkste slowchat | meest seksgeöriënteerde slowchat)

User Comments: A masterpiece!

--------------------------------------------------------------------------------

Cast

Anthraxx als de succesvolle nerd verwikkeld tussen reallife en wowlife, komt dat goed?
beunkster als de intellectueel die pogingen onderneemt het niveau boven zichzelf uit te tillen
borisz als de man die een belangrijke ondersteunende rol heeft tov de chaotische groep
cul_non_kul als de lover van de vrolijk labiele MK
Den Haag als de stoere flirt die geheel onverwachts alleen komt te staan in verre landen
Euc_ als de leugenaar en charlatan, uit het script geschreven, maar komt hij terug?
Fleshwound als de nutteloze toevoeging die wraak neemt na telkens over het hoofd te worden gezien
golfer als de man die probeert elk gesprek richting zijn favoriete hobby te dirigeren, lukt het hem telkens weer?
kaasplankje als de onverwacht binnenvallende gast die blijft plakken, is hij concurrentie voor DH?
KrnKje die zich als man in een mannenwereld probeert te handhaven en daarbij de positie van Steer ondermijnt.
latislos in de rol van mysterieuze gast, weet hij meer van het opduiken van de pink panther op onverwachte plekken?
Litpho die niets meer om zijn figuur en uiterlijk geeft sinds de buit binnen is, is hij het voorland van elke man?
pepu in een figurantenrol met overtuigende braakscene
remlof tevens in figurantenrol, zonder braakscene
Stereotomy als de man waar elke vrouw mee wil kroelen, maar niemand weet wat Steer zelf wil...
Vork in de rol van genadeloze vegetariër wiens besmettelijke werking langzaam maar zeker verspreidt

Aknynke als de echte femme fatale, mooi en onschuldig, maar oh zo dodelijk.
Bluezz in de rol van zorgzame moeder om te doen herinneren aan wat echt belangrijk is in real life
Coldfeet de kookgodin die na een kort bericht spoorloos verdween...is zij waar de Pink Panther is?
Darkelf in de rol van perfecte vriendin, façade of werkelijkheid?
Isabeau in de rol van blauwhelm, maar interesseert het haar eigenlijk wel?
krakkemieke in de hoofdrol van haar leven, to be or not to be
Leintjeuh als de valse stoeipoes, mooi maar meedogenloos. Wie wordt het volgende slachtoffer?
Liejannuh als de keurige ambtenaar, maar diepe wateren herbergen vreemde wezens.
mascara-klodder als de bezorgde moeder die voortdurend alleen aan anderen denkt en zichzelf vergeet, selectieve Alzheimer?
Memento-Mori als de ikea-medewerkster op zoek naar een gezellig huisje, hoelang zal zij daar alleen wonen?
MinderMutsig als de kookprinses van de chat, maar wie schuilt er echt achter deze intrigerende dame.
MissHobje in de rol van nachtelijke blauwhelm, kan zij de slowchat bij elkaar houden of heeft ze een geheime agenda?
motorbloempje als de onruststookster met een knipoog; stoervrouwelijk op haar motor, teder voor haar man
octopussy in de rol van onzekere vrouw op de weg naar fame and fortune, zal alles goed gaan op de bruiloft?
Pandorah als de vrouw van orde en netheid met een chaotische inslag, nimmer werd zij betrapt op sekspraat, totdat..
Principessa.Farfallus de frèle feeërieke prinses die op tragische wijze in het ziekenhuis belandt na verstikking in een rijstkorrel poederkwast
SHE als de transseksueel die zich profileert als de femme fatale die zich nooit durft te vertonen
Troel als de onwelkome gast die zich stoicijns genoeg niets aantrekt van de venijnige blikken
YPPY als de lijm tussen de regulars, kan zij de vrede bewaren met foto's van haar oogappel?

Film Editing by: Karrel_Laaglawaai

"No animals were harmed during the making of this movie"
"The events depicted in this movie are fictitious. Any similarity to any person living or dead is merely coincidental."

[ Bericht 46% gewijzigd door Isabeau op 21-07-2008 12:57:34 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_60237479

en isa, jij en hobje hebben een reden om niet te slapen, ik niet
pi_60237487

Kijk hoe zoet Kiezen tussen 2 jongens
Verderop in het topic staan foto's van beide heren. We mogen stemmen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60237490
Ik ben vooral op zoek naar tips en recepten voor verse pasta aangezien ik mijn nieuwe pastamachine wil gaan proberen deze week. Mits ik de goede bloem kan vinden.
  maandag 21 juli 2008 @ 03:07:04 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60237504
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:59 schreef Memento-Mori het volgende:

en isa, jij en hobje hebben een reden om niet te slapen, ik niet
Moet je vandaag wat doen dan ???
Werken ook ??
dan is het wel ellendig.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60237520
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Werken ook ??
dan is het wel ellendig.
Dat hoop ik ook niet.

Ik heb vakantie dus ik mag een gat in de dag slapen.
pi_60237521
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:07 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Werken ook ??
dan is het wel ellendig.
om 12uur werken tot 21 en ach ik doe het zelf he
pi_60237532
Ik ga slapen. Trusten MeMo en werkze Isa en Hobbel.
  maandag 21 juli 2008 @ 03:17:53 #9
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60237534
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

om 12uur werken tot 21 en ach ik doe het zelf he
enne boekje lezen of iets ?
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60237540
toch nog 2 afleveringen gekeken van californication
en bedacht dat ik morgen niet ga werken + ontslag ga nemen
+ dat ik het nu wel jammer vind dat ik mr pf niet terug heb gebeld
  maandag 21 juli 2008 @ 03:21:03 #11
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60237543
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga slapen. Trusten MeMo en werkze Isa en Hobbel.
Thanks nene slaap lekker met mooie dromen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60237577
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:17 schreef MissHobje het volgende:

[..]

enne boekje lezen of iets ?
als ik in mn bed lig dan val ik ook wel in slaap heb alleen grote moeite met het naar bed gaan (ik snap mezelf ook niet ) maar ga nu toch echt mn bed in
pi_60237584
arm kind van dat topic
zou het echt zijn
  maandag 21 juli 2008 @ 03:53:14 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60237617
quote:
Op maandag 21 juli 2008 03:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

als ik in mn bed lig dan val ik ook wel in slaap heb alleen grote moeite met het naar bed gaan (ik snap mezelf ook niet ) maar ga nu toch echt mn bed in
Slaap lekker meis
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60237620
ik ben ook echt weg
pi_60237667
Sorry dat ik er even niet was, ik was een film aan het schrijven (zie openingspost...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 21 juli 2008 @ 04:29:48 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60237698
quote:
Op maandag 21 juli 2008 04:16 schreef Isabeau het volgende:
Sorry dat ik er even niet was, ik was een film aan het schrijven (zie openingspost...)
wat een geweldig script joh
Hoe kom je er weer zo bij !
heb me zitten vermaken bij het lezen net
Goeie filmrollen ook haha!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60237721
Ik verveel me even Als iemand een andere rol wil dan mag je dat doorgeven hoor
  maandag 21 juli 2008 @ 05:26:32 #19
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60237809
Sorry meis.. heb het nu weer druk, ga zo na werk ( rond half 7) nog even radio maken.. zit ik daar wel even nog online.. en dan slapen
Nu al zijn in slapen pfff.
Tot snel babbels weer
Truste alvast
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60237918
Hoi! Ik ga over een half uurtje naar huis en dan En dan krijg ik vanmiddag bezoek
En dat bezoek mag me gewoon wakker bellen wanneer ze wil
pi_60237921
  maandag 21 juli 2008 @ 07:15:22 #22
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_60238011
\ohhhhhhhhhhhh majmmie die taart
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_60238068
Isa, lol @ de OP
Je bent briljant.

En ik ben inmiddels al weer even aan het werk en daarna heb ik écht vakantie (lees: tijd om research te doen voor mijn paper).
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"
LinkedIn profiel
  maandag 21 juli 2008 @ 07:50:41 #24
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60238116
Die OP.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 02:55 schreef Isabeau het volgende:
n gezellig huisje, hoelang zal zij daar alleen wonen?
e op tragische wijze in het ziekenhuis belandt na verstikking in een rijstkorrel

YPPY als de lijm tussen de regulars, kan zij de vrede bewaren met foto's van haar oogappel?
Ja, het mag!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 21 juli 2008 @ 07:51:49 #25
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60238123
En, let op: het is ontopic, ze is aan het koken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')