De meeste mensen krijgen wel wat langere benenquote:Op maandag 21 juli 2008 02:47 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Niet iedereen komt 10 kilo aan nadat ze van het middelbaar afzijn
quote:Op maandag 21 juli 2008 02:36 schreef Anniie het volgende:
Maar over het algemeen leveren ze lekkere kwaliteit!
Moet je maar niet de broek van Tommy jatten.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:19 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Uhm, vervelend idd. Dit had ik met de broeken van Tommy.
Jatten zelfs.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Moet je maar niet de broek van Tommy jatten.
Weinig broeken voor die prijs gezien die ook enigzins fatsoenlijk model hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:40 schreef Han_som_reiste het volgende:
Voor de prijs van zo'n broek kan ik er 5 kopen (als je ¤100 zou rekenen?)
het maakt geen ruk uit welk merk je koopt of aanprijst.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ralph Lauren jeans, zitten nog steeds even goed en niks valer geworden.
Ik heb 2 Diesel broeken, de één heetf last gekregen van het hoogwater-effect, en de ander lijkt wel twee maten gegroeid. Twee keer 150 euro, erg zonde dus!quote:Op maandag 21 juli 2008 02:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Koop Diesel of Levi's broeken, daar heb ik veel duurzamere ervaringen mee dan met G-star broeken.
Ik zou ook een klacht indienenquote:Op maandag 21 juli 2008 02:21 schreef fraubitch het volgende:
Ik zoeen dure Gstar broek kopen..![]()
![]()
Heb ik heb voor de 5e keer aan ofzo scheurt de knie kapot..?![]()
![]()
![]()
is ie na een paar keer dragen zo goed als versleten.. Krijgt echt overal slijtplekken![]()
wtf? Zit er garantie op ofzo?![]()
![]()
Ik verwacht toch wel iets meer kwaliteit voor zo'n dure broek..![]()
keer of 3 Diesel's gekocht, alledrie de keren broek binnen een jaar naar de klote.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:49 schreef Logitik het volgende:
[..]
Ik heb 2 Diesel broeken, de één heetf last gekregen van het hoogwater-effect, en de ander lijkt wel twee maten gegroeid. Twee keer 150 euro, erg zonde dus!
Er zijn ook nog mooie g-starbroeken zonder logo dat over je hele bovenbeen verspreid zit, met alleen een label.quote:Op maandag 21 juli 2008 03:33 schreef fyah het volgende:
Fraugroetjes aan macbook
tevens is gstar kut geworden de laatste jaren. Vroeger hadden ze echt goede jeans zonder dat prominente kutlogo erop maar nu ben je dus je zuurverdiende flappen kwijt voor een theedoek jeans met 20x20cm logo's op
en jij draagt?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ered het volgende:
Al die mensen hier met hun G-Star kleren
Jullie hebben zeker ook Björn Borg onderbroeken?
Nee, mijn ondergoed hoef ik niet jaren te dragen dus mag ook van mindere kwaliteit zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef Ered het volgende:
Al die mensen hier met hun G-Star kleren
Jullie hebben zeker ook Björn Borg onderbroeken?
380 dollar is dan ook omgerekend ongeveer 3 euro.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef dagdag het volgende:
mij verhaal is dat ik een dolce gabbana broek kocht van 380 dollar en dat er een gat isn zat na een week
G-Star? Duur? Kwaliteit?quote:Op maandag 21 juli 2008 02:21 schreef fraubitch het volgende:
Ik zoeen dure Gstar broek kopen..![]()
![]()
[..]
Ik verwacht toch wel iets meer kwaliteit voor zo'n dure broek..![]()
Daarom juist: Bjorn Borg boxershorts zijn van inferieure kwaliteitquote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef Anniie het volgende:
[..]
Nee, mijn ondergoed hoef ik niet jaren te dragen dus mag ook van mindere kwaliteit zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |