SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
Zou niet goed zijn als dat niet zo was hequote:Op maandag 21 juli 2008 21:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Oeh, de 2e zat nog dicht bij de 1e ook! Ach, sorry Isa, maar ik vind die van Brent toch mooierder
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:21 schreef Webkim het volgende:
Over de uitslag wordt niet gecorrespndeerd.Al was het alleen maar omdat
mijn turflijst vanmorgen tot oud papier gedegradeerd bleek te hebben.
Jammer dat je niet reageert op mijn PM, waarin ik je de hele telling stuurde. Nu beweer ik niet dat álles klopt, maar wel dat het kaartje van Fons én Lena beiden 29 punten hadden. Beetje flauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:54 schreef Koosje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet reageert op mijn PM, waarin ik je de hele telling stuurde. Nu beweer ik niet dat álles klopt, maar wel dat het kaartje van Fons én Lena beiden 29 punten hadden. Beetje flauw.
Ik was voornemens zelf ook nog eens na te tellen. Is d'r (nog) niet van gekomen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:54 schreef Koosje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet reageert op mijn PM, waarin ik je de hele telling stuurde. Nu beweer ik niet dat álles klopt, maar wel dat het kaartje van Fons én Lena beiden 29 punten hadden. Beetje flauw.
Is een poll volgende keer dan geen beter idee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:44 schreef Webkim het volgende:
[..]
(justincase). En ik pleit voor electronisch stemmen volgende keer.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |