Of 1 persoon met heel veel vrienden.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
blablabla altijd weer is er 'iemand' die een vriendin heeft die bij de OK werkt. Dat heb ik al zo vaak gehoord, ik denk dat half nederland bij de OK werkt. bah
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:25 schreef TheFrankey het volgende:
blablabla altijd weer is er 'iemand' die een vriendin heeft die bij de OK werkt. Dat heb ik al zo vaak gehoord, ik denk dat half nederland bij de OK werkt. bah
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef beelz het volgende:
Tijdje terug nog een mobiele telefoon in mijn reet gedrukt. Werd pas lastig toen hij overging en door de trilfunctie mijn prostaat kietelde. Daar zit je dan in een vergadering, je telefoon gaat over met een toffe ringtone (Altar of Sacrifice van Slayer), je baas kijkt woest en jij krijgt je telefoon niet uit en tot overmaat van ramp kom je ook nog eens schreeuwend klaar over de vergadertafel.
Gelukkig is de batterij nu leeg.
Als het er toch ook in heeft kunnen gaan, moet het er via dezelfde weg ook weer uitkunnenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:27 schreef prinsrob het volgende:
Oh wat lijkt me dat kut, heb je in een geil moment een biljartbal (?!?!?!? past dat?!) in je kont geduwd, kom je erachter dat ie er met geen mogelijkheid meer uit komt... na hoeveel tijd zul je het opgeven en toch maar vol schaamte naar het ziekenhuis gaan?:D:D
Gewoon eruit persen... je endeldarm is zo gemaakt om de inhoud naar buiten te persen, dus als het met stront kan dan kan het ook met een biljardbal. Wel oppassen voor de wc-pot dan.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:27 schreef prinsrob het volgende:
Oh wat lijkt me dat kut, heb je in een geil moment een biljartbal (?!?!?!? past dat?!) in je kont geduwd, kom je erachter dat ie er met geen mogelijkheid meer uit komt... na hoeveel tijd zul je het opgeven en toch maar vol schaamte naar het ziekenhuis gaan?:D:D
Ahh, vandaar ook de nickname!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
het multiversum, en toen ik hem er weer uit trok gleed het geheel als een hete ovenschaal uit m'n handen waarna het met een big bang op de grond terecht kwam en de stukken alle kanten op schoten.
aldus geschiedde de schepping van alles.
Nou, ik zat dus op het hoekkie van die pooltafel....quote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
Een biljartbal. Ja, leg dat maar eens uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |