Aha, jij bent een infojunkie en mod. Vertel.quote:
Ssst, ff veranderd!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, jij bent een infojunkie en admin. Vertel.
Doe eens gek zegt ie danquote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel man! Doe es gek en niet zo volwassen voor je leeftijd![]()
Je kan ut![]()
![]()
Oh jee, wat een degradatie voor Remlof. Thanx Ka.quote:
Niks speciaals hoor, er was een stilte die ik van DGK users niet verwachttequote:Op zondag 20 juli 2008 22:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, ik moest plassen, zeg het eens, waar moet ik op reageren?![]()
@Remlof, ik heb enkel een samenvatting gemaakt, don't blame me....![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, wat een degradatie voor Remlof.
Ik heb gezien wat het is, en voor zover ik weet is het niet op vakantie.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, jij bent een infojunkie en mod. Vertel.
kan gebeuren, komt vaker voor maar duurt nooit lang!quote:Op zondag 20 juli 2008 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niks speciaals hoor, er was een stilte die ik van DGK users niet verwachtte
Eind van peuk die eraf valt ! De weg van vloer naar tafel/ asbak overbrug ik meestal wel. Dit keer nietquote:
Was al geconstateerd, verbeterd en zulks, je leest wel een beetje selectief of niet?quote:
oops, zwaartekracht is een bitch.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Eind van peuk die eraf valt ! De weg van vloer naar tafel/ asbak overbrug ik meestal wel. Dit keer nietAUW
Uiteraard.quote:
Ik pak het gewoon op !!! Hoezo zwaartekrachtquote:
Huh?quote:
Maar het viel toch? Dat is wel zwaartekracht.......quote:Op zondag 20 juli 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pak het gewoon op !!! Hoezo zwaartekracht
Ja het viel iidquote:Op zondag 20 juli 2008 22:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar het viel toch? Dat is wel zwaartekracht.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |