Daar heb je wel gelijk in jaquote:Op maandag 21 juli 2008 09:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar alsnog is het lullig dat ie ons niet gewoon met rust laat.
Je vader grapje...quote:Op maandag 21 juli 2008 10:55 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Je moet ergens ervaring mee op doen ? Jij ging op je 14 naar een 50 jarige prostituee ofzo ?
Wacht jij op bossen?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik me toenjust naar aanleiding van het feit dat Juup (c) moderator is geworden in KLB een klein profieltje openen op scholieren.com, ik denk: Woh gek. Eindelijk chicks die makkelijk om te lullen zijn. Yvonne is veel te lastig om eens een F1 hotelletje mee te pakken.
Dus ik zo enes vrouwke op SEX aanspreken PM't ze me terug: Ga weg viezerik !
m.a.w. Ze accepteren me niet zoals ik ben op scholieren.com![]()
Studenten
Scholieren.com![]()
Dat betekend dat ik weer terug ben op FOK: DANK JULLIE
Ik schijn één voorvader uit 17-nogwat te hebben die uit Duitsland kwam.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Ben jij trouwens een echte mof ? En dan bedoel ik niet zoen ding wat je op een pvc buis kan vastzetten.
Oh. Mijn opa is omgekomen tijdens de 2e wereldoorlog.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:28 schreef Mof het volgende:
[..]
Ik schijn één voorvader uit 17-nogwat te hebben die uit Duitsland kwam.
Mochten ze ons weer eens binnenvallen: ja, dan ben ik een echte mof.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat is een pseudoniem.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:36 schreef Mof het volgende:
Die van mij in een kamp.GVD. Dat grapje wou ik al makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij zo vroeg van: Hoe dat dan ?
En ik zo: van de wachttoren gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het ff opnieuw ja aubU MAD?
Sorry....quote:Op maandag 21 juli 2008 11:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
GVD. Dat grapje wou ik al maken
Dat jij zo vroeg van: Hoe dat dan ?
En ik zo: van de wachttoren gevallen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe het ff opnieuw ja aub
van de wachttoren gevallen !quote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef Devlinsect het volgende:
Boswachter, wel kut van je dat je opa is omgekomen. Hoezo dat dan?
Ja hij verzette zich tegen de geallierden. Toen is hij van een wachttoren gevallen !!!!--_!11_quote:Op maandag 21 juli 2008 11:53 schreef Mof het volgende:
Maar inderdaad, hoe zit het dan met jou opa? Zat hij in het verzet?
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
boswachter kan wel mod worden van MUZ
Kanker is gemaakt van DNA jaquote:
Ik ben overal voor in.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
boswachter kan wel mod worden van MUZ
Vetlapperij --> frituurquote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben overal voor in.
Behalve gays en dat soort vetlapperij !
quote:
Pauper, snel je eens naar de supermarkt!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daar ben ik dan wel weer voor in. Nu zelfs eigenlijk. Maar mijn frituursel is op en ik zit nog in de pyjama.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |