Dat jij überhaupt nog mod wil worden.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook als ik MOD ben zal ik geen topic meer of minder openen als normaal hoor.
Ben maar niet bang dat je mijn verhalen moet gaan missen
ten eerste "dan normaal"quote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook als ik MOD ben zal ik geen topic meer of minder openen als normaal hoor.
Ben maar niet bang dat je mijn verhalen moet gaan missen
Jeetje dat zal het zijn!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij ziet FOK! als je echte leven volgens mij he
Over een week zit ik op Gran Canaria.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als jij aidstopics in KLB blijft openen als je MOD bent ben je over een week geen mod meer
Beloftes zijn er blijkbaar om verbroken te wordenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ten eerste "dan normaal"
ten tweede, de afspraak die jij negeert is de afspraak dat je zou vertrekken als Juup modje zou worden. iedereen houdt zich aan de afspraak, alleen jij hebt last van oogkleppen.
Wat is dat nou weer voor een zelfopgelegde incrowd kutkliek regel?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de regel is dat je de OP niet gaat quoten dus tyf een eind op kut noob
Het is logisch, op wie is zijn post op #2 anders gericht? Zeker als de OP niet kort is, is het fucking irritantquote:Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een zelfopgelegde incrowd kutkliek regel?
Jij bent ook irritant.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het is logisch, op wie is zijn post op #2 anders gericht? Zeker als de OP niet kort is, is het fucking irritant
Als het aan mij ligt welquote:Op zondag 20 juli 2008 21:59 schreef RickoKun het volgende:
MAG IK MOD WORDEN???!?!!?
Rot toch een eind op, als je me irritant vind dan lees je m'n posts niet (niet dat dat er veel zijn tegenwoordigquote:Op zondag 20 juli 2008 21:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij bent ook irritant.
Ga jij nu ook niet meer reageren?
Dat dusquote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Hou je aan je afspraken laffe zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |