De afspraak is dat je er zou blijven, niet terug zou komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dat betekend dat ik weer terug ben op FOK: DANK JULLIE
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De afspraak is dat je er zou blijven, niet terug zou komen.
En de regel is dat je de OP niet gaat quoten dus tyf een eind op kut noobquote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De afspraak is dat je er zou blijven, niet terug zou komen.
Geef eens een linkje naar het betreffende topic !quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Dus ik zo enes vrouwke op SEX aanspreken PM't ze me terug: Ga weg viezerik !
Hij staat als Sandstorm in het telefoonboekquote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
Ik stel voor dat we de FOK! knokploeg even een belletje geven om te vragen of ze langs meneer boswachter willen gaan!
Stemmen zijn nog niet geteld, dus de kans is nog aanwezig dat hij modder eter wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef jordeeeh het volgende:
En nu je geen mod bent geworden ga je zeker weer alleen maar kankertopics openen?
Jij ziet FOK! als je echte leven volgens mij hequote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef RacerDKB het volgende:
Ik stel voor dat we de FOK! knokploeg even een belletje geven om te vragen of ze langs meneer boswachter willen gaan!
omgquote:Op zondag 20 juli 2008 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Stemmen zijn nog niet geteld, dus de kans is nog aanwezig.
Tyf zelf een eind op banaan.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de regel is dat je de OP niet gaat quoten dus tyf een eind op kut noob
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef de_boswachter het volgende:
Ik me toenjust naar aanleiding van het feit dat Juup (c) moderator is geworden in KLB een klein profieltje openen op scholieren.com, ik denk: Woh gek. Eindelijk chicks die makkelijk om te lullen zijn. Yvonne is veel te lastig om eens een F1 hotelletje mee te pakken.
Dus ik zo enes vrouwke op SEX aanspreken PM't ze me terug: Ga weg viezerik !
m.a.w. Ze accepteren me niet zoals ik ben op scholieren.com![]()
Studenten
Scholieren.com![]()
Dat betekend dat ik weer terug ben op FOK: DANK JULLIE
Oh sorry, dat wist ik nietquote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de regel is dat je de OP niet gaat quoten dus tyf een eind op kut noob
Ook als ik MOD ben zal ik geen topic meer of minder openen als normaal hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:33 schreef jordeeeh het volgende:
En nu je geen mod bent geworden ga je zeker weer alleen maar kankertopics openen?
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Hou je aan je afspraken laffe zak.
Gast, voordat je kans had om mod te worden verkankerde je heel KLB.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook als ik MOD ben zal ik geen topic meer of minder openen als normaal hoor.
Ben maar niet bang dat je mijn verhalen moet gaan missen
Als jij aidstopics in KLB blijft openen als je MOD bent ben je over een week geen mod meerquote:Op zondag 20 juli 2008 21:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ook als ik MOD ben zal ik geen topic meer of minder openen als normaal hoor.
Ben maar niet bang dat je mijn verhalen moet gaan missen
Je kent de knokploeg niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij ziet FOK! als je echte leven volgens mij he
SAD. Je boos maken om iets op internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |