Zoals ik al eerder zei is dit uit z'n verband getrokken. Dat boswachter dit zei was naar aanleiding van de KLODOLS verkiezingen. Dat er achter de schermen bepaald is dat Juup alsnog mod zou worden is wat anders en maakt zijn uitspraak dan dus ook niet geldig in dit geval.quote:Op maandag 21 juli 2008 22:12 schreef koemleit het volgende:
wel zwak om het eerst te roepen en dan niet waar te maken.
Roep het dan niet.
Nee, die kut smurfen hebben alle boskabouters het bos uit gejaagd dus die spaar ik uit principe niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef TheYoung1 het volgende:
Bobbytbje heeft een zwak voor de boskabouter?
Verzamel je ook smurfen?
Ik heet Davidquote:Op maandag 21 juli 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die kut smurfen hebben alle boskabouters het bos uit gejaagd dus die spaar ik uit principe niet.![]()
RIP David![]()
[ afbeelding ]
Euh... er was maar 1 smurf(in) met een kut... Niet alle smurfen over 1 kam scheren hè!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, die kut smurfen hebben alle boskabouters het bos uit gejaagd dus die spaar ik uit principe niet.![]()
RIP David![]()
[ afbeelding ]
Hehehe eens kijken wat jij doet als die smurfin ineens een helm uit 1914 opheeft en je acherna zit met een mosterdgasgranaat...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:22 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Euh... er was maar 1 smurf(in) met een kut... Niet alle smurfen over 1 kam scheren hè!
Takkewijven ook altijd...![]()
De boskabouter is bang voor smurfin, laat zich door zo'n blondje het bos uit jagen![]()
![]()
Het watje
je heete toch le0?quote:
Dan zou ik mn gasmasker opzetten en die kleine een rotschop verkopen voor ze bij me is!!quote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef Ledikant56 het volgende:
[..]
Hehehe eens kijken wat jij doet als die smurfin ineens een helm uit 1914 opheeft en je acherna zit met een mosterdgasgranaat...
Lijkt me toch verdomd moeilijk in 1914...quote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef Ledikant56 het volgende:
[..]
Hehehe eens kijken wat jij doet als die smurfin ineens een helm uit 1914 opheeft en je acherna zit met een mosterdgasgranaat...
Dan is het dus De Rockwachter!! MWaaahahahaaaa dijekletserquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is ie al weg?
Jammer, De _Boswachter rockt!
Wat een humor man!~~!#@#@EINZWEIDREIquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:48 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Dan is het dus De Rockwachter!! MWaaahahahaaaa dijekletser![]()
zucht, ja ik ben me zwaar aant vervelen..
Ja echt hè, serieus!! Ik vraag mezelf ook wel eens af zo 'hoe kom ik erop?'.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een humor man!~~!#@#@EINZWEIDREI![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!#@!
Nah, dit is nog kutter. Dit is bagger uit een vrouw van 300 kilo die 26 kinderen heeft gehad.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:00 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ja echt hè, serieus!! Ik vraag mezelf ook wel eens af zo 'hoe kom ik erop?'.
En je bent roflloller 111111111 vergeten!!![]()
is dit nou baggeren?
ssssssttttt laat ze nou bang worden...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me toch verdomd moeilijk in 1914...
De moeder van de boskabouter?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:31 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nah, dit is nog kutter. Dit is bagger uit een vrouw van 300 kilo die 26 kinderen heeft gehad.
Sinds 21:30 vanavond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
de_boswachter
sinds wanneer is het blauw?![]()
Ik moet hier echt meer tijd voor vrij maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |