jij blijft onze winnaar hoor onder de baggeraarsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hey jongens ik rij eens ff langs de McDonalds.
Ik lees het hier allemaal morgen wel
Schitterend wat mijn KLB-verkiezing teweeg heeft gebracht![]()
![]()
!1___1
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
!1___1
Je hebt door dat er nog steeds geteld wordt en dat er nog geen KLODOLS uitslag is gepost?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Toch krom dat een van de nummers 1 & 2 uiteindelijk geen mod zal worden terwijl de nummer 3 het wel wordt doordat er achteraf opeens een 'crewverkiezing' blijkt te zijn geweest.
Ook al? Jeuh wat een bezetting dan.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jij moet de stront eens uit je ogen halen, nummers 1 en 2 ( een van de twee) worden wel degelijk mod.
oooooooooooooooooooooohquote:
Je zal vast een aardige jongen zijn, maar door zulk soort posts wil ik je schoppenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
!1___1
en wanneer wordt die gepost?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt door dat er nog steeds geteld wordt en dat er nog geen KLODOLS uitslag is gepost?
Hij is het!!!! ( je topic)quote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zal vast een aardige jongen zijn, maar door zulk soort posts wil ik je schoppen
En nu ga ik echt naar bed
Juup gaat er druk met zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
jij blijft onze winnaar hoor onder de baggeraars![]()
Wat denk je van: "als we klaar zijn met tellen en de klonen eruit vissen"quote:
Ja wat nuquote:
Wehehhehequote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is het!!!! ( je topic)
Ga je nu al slapen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, moet ik je even knijpen? Ik zie tegenwoordig weinig van de nacht
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Ik heb mijn broertjes op mijn PC laten posten, tellen die nu niet mee?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk je van: "als we klaar zijn met tellen en de klonen eruit vissen"
McNuggets.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed: Nu ben ik me echt een paar McNuggets halen. Bis morgen![]()
Waarom edit je je eigen post?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
edit.
Oeh, dan ga je toch 10 punten omlaag, heej joh das balen, had je bijna gehaald.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
Boswachter: 38
Chriz2k: 38!
!
!
Maar dat is zonder klooncheck, dus dat zit wel goed.
En da's zonder de stemmen meegeteld van de crew.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
Boswachter: 38
Chriz2k: 38!
!
!
Maar dat is zonder klooncheck, dus dat zit wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |