Ik ben de hele dag al aan het koken.quote:
In dit geval is het appel, chocolade en daar een soort kruimeldeeg overheen.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:49 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
crumble is dat een kruimeltaart?
Niet trouwens, Kohl zit ook in die kopgroep. Wel tof!quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In dit geval is het appel, chocolade en daar een soort kruimeldeeg overheen.
Wellicht Mentsjov wel in het geel straks!
nee Kohl zal de trui aantrekken.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:50 schreef AKnynke het volgende:
[..]
In dit geval is het appel, chocolade en daar een soort kruimeldeeg overheen.
Wellicht Mentsjov wel in het geel straks!
Ja, zo sneu! Ach, ik gun het Schleck wel, t lijkt me een sympathieke vent.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
dat was mooiMentchov viel trouwens, wat zonde was dat zeg.
meestal netjes daarnaquote:Op zondag 20 juli 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook nog niet koken btw want ik moet eerst een afwasje doen, en daar heb ik nog geen zin in
![]()
Doen jullie de afwas vóór of netjes na het eten?
ik was altijd af tijdens het koken. En daarna, heb een hekel aan afwas die staat te wachten...quote:Op zondag 20 juli 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ga ook nog niet koken btw want ik moet eerst een afwasje doen, en daar heb ik nog geen zin in
![]()
Sinds ik een vaatwasser heb netjes na het eten. Daarvoor deden wij de afwas als ik echt niet meer kon koken omdat ik niks in de kast had.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:03 schreef kaasplankje het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |