Lekker goedkoop tochquote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef sc00p het volgende:
Wat een el-cheapo troep daar, als je daar 5 sec binnen was had je al genoeg nicotine binnen en écht geen trek meer in een sigaret..![]()
Alle mensen die niet roken??quote:Op zondag 20 juli 2008 16:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Snap je nu dan ook wat mensen hebben die niet roken ?
steek dan een peuk gewoon in de zaal opquote:
Ja, omdat je anders meteen het hele café achter je aan hebt zodra je je bek open trekt. Jullie hebben ervoor gekozen om te gaan roken, wij niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Alle mensen die niet roken??
Er zijn er altijd maar een paar die daarover klagen hoor.
...maar wel lekker!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:06 schreef Molluck het volgende:
-knip- een concertzaal zonder rook is toch wel een beetje vreemd...
Doe jij dat wel dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef gers het volgende:
[..]
steek dan een peuk gewoon in de zaal op![]()
owja rookverbod![]()
anti-rooknazi's
Eerst mocht ik jou nog wel, maar na ditquote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, omdat je anders meteen het hele café achter je aan hebt zodra je je bek open trekt. Jullie hebben ervoor gekozen om te gaan roken, wij niet.
En dan moeten wij ons aanpassen ? Ben blij dat die regel er is en hoop dat het snel wordt doorgevoerd dat je niet eens meer op straat mag roken.
Goede zaak.
nee ik rook nietquote:
Alleen omdat ik het vervelend vindt dat mensen om mij heen een sigaret roken? En dat ik het gewoon niet bepaald smakelijk vindt als ik het ruik ?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Eerst mocht ik jou nog wel, maar na dit
Aansteller, mensen die mij kennen zullen heus wel klagen over het feit of ze benauwd worden van mijn rook. Het zijn/waren er alleen niet zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, omdat je anders meteen het hele café achter je aan hebt zodra je je bek open trekt. Jullie hebben ervoor gekozen om te gaan roken, wij niet.
En dan moeten wij ons aanpassen ? Ben blij dat die regel er is en hoop dat het snel wordt doorgevoerd dat je niet eens meer op straat mag roken.
Goede zaak.
Maar om nu meteen te zeggen dat je er benauwd van wordt. Sorry, beetje overdreven!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alleen omdat ik het vervelend vindt dat mensen om mij heen een sigaret roken? En dat ik het gewoon niet bepaald smakelijk vindt als ik het ruik ?
Ben geen aansteller. Het is gewoon nasy.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
Aansteller, mensen die mij kennen zullen heus wel klagen over het feit of ze benauwd worden van mijn rook. Het zijn/waren er alleen niet zoveel.
Nee, meer dat van roken op straat verbieden.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alleen omdat ik het vervelend vindt dat mensen om mij heen een sigaret roken? En dat ik het gewoon niet bepaald smakelijk vindt als ik het ruik ?
Klopt, dat is overdreven. Maar je snapt het punt denk ik wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar om nu meteen te zeggen dat je er benauwd van wordt. Sorry, beetje overdreven!
ja maar je kiest er zelf voor om er tussen te staanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben geen aansteller. Het is gewoon nasy.
Gaat ook wel een keer gebeuren, let maar opquote:Op zondag 20 juli 2008 16:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee, meer dat van roken op straat verbieden.
en zweet en pisluchtquote:Op zondag 20 juli 2008 16:18 schreef sc00p het volgende:
De geur in de grote zaal was ook nasty hoor, zon geur van 1328321 soorten parfum/deo door elkaar..
Ik snap heus wel dat mensen het smerig vinden als er wordt gerookt en wat dat betreft heb ik ook niet zo'n probleem met het rookverbod maar jij beweert dat vóór het rookverbod iedere niet-roker het benauwd had in een kroeg/concertzaal, wat dus echt onzin is.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben geen aansteller. Het is gewoon nasy.
Waarom zou ik er voor kiezen om in een rokershok te gaan staanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:17 schreef gers het volgende:
[..]
ja maar je kiest er zelf voor om er tussen te staan
Precies, je kunt ineens de band zien. Dáar kom je toch niet voor!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:06 schreef Molluck het volgende:
maar een concertzaal zonder rook is toch wel een beetje vreemd...
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:19 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik snap heus wel dat mensen het smerig vinden als er wordt gerookt en wat dat betreft heb ik ook niet zo'n probleem met het rookverbod maar jij beweert dat vóór het rookverbod iedere niet-roker het benauwd had in een kroeg/concertzaal, wat dus echt onzin is.
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Klopt, dat is overdreven. Maar je snapt het punt denk ik wel.
je gaat zelf naar die kroeg/concert/etc en je weet dat er gerookt wordt.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom zou ik er voor kiezen om in een rokershok te gaan staan? Dus ik moet mij aanpassen omdat iedereen in dat Café ervoor heeft gekozen om te gaan roken ?
Ben blij dat het tot je door dringt.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:21 schreef gers het volgende:
[..]
Dus moet de hele tent zich aanpassen omdat een klein gedeelte vindt dat het smerig/ongezond zinnig is?
Van sigarettenrook krijgt niemand het benauwd.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Snap je nu dan ook wat mensen hebben die niet roken ?
Vanaf maandag? En dan denk je dat nu al voor eeuwig van die verslaving verlost bent?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:32 schreef linkeloutje het volgende:
Ben zelf vanaf maandag gestopt.Zonder hulpmiddelen etc..Gaat makkelijker dan ik dacht en altijd hoorde van andere.
misschien wel onzinnig maar als mensen dat toch graag willen laat ze toch.quote:
quote:
Nee dat denk ik niet,maar als je je eerste week goed doorstaat is het zonde als je na een week niet roken weer zou gaan beginnenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:35 schreef Anniie het volgende:
[..]
Vanaf maandag? En dan denk je dat nu al voor eeuwig van die verslaving verlost bent?
Ja, maar dan moet je niet zeggen dat het zo makkelijk gaat want het moeilijke gedeelte moet nog komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:38 schreef linkeloutje het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet,maar als je je eerste week goed doorstaat is het zonde als je na een week niet roken weer zou gaan beginnen
Lees het topic dan even. Het is een kleine verwijzing.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Van sigarettenrook krijgt niemand het benauwd.
Iets met ventilatie en zet anders een raampje open enzo.
Ik zeg niet dat het makkelijk gaatquote:Op zondag 20 juli 2008 16:41 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je niet zeggen dat het zo makkelijk gaat want het moeilijke gedeelte moet nog komen.
Kleine update voor je: Ik word er benauwd van en ik ben zeer zeker niet de enige. Rokers die te laat gestopt zijn hebben er bijvoorbeeld ook erg veel last van, net als mensen met allergische astma (mijn categorie). En een kroeg/disco is nou niet echt een plek waar je dmv een raampje of extra ventilatie (als je daar al aan kunt komenquote:Op zondag 20 juli 2008 16:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Van sigarettenrook krijgt niemand het benauwd.
Iets met ventilatie en zet anders een raampje open enzo.
Als we alleen nog maar zinnige dingen moeten doen kunnen we een hele hoop dingen gaan schrappen. Echt ernstig veel.quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben blij dat die regel er is en hoop dat het snel wordt doorgevoerd dat je niet eens meer op straat mag roken.
Goede zaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |