Lekker goedkoop tochquote:Op zondag 20 juli 2008 16:02 schreef sc00p het volgende:
Wat een el-cheapo troep daar, als je daar 5 sec binnen was had je al genoeg nicotine binnen en écht geen trek meer in een sigaret..![]()
Alle mensen die niet roken??quote:Op zondag 20 juli 2008 16:07 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Snap je nu dan ook wat mensen hebben die niet roken ?
steek dan een peuk gewoon in de zaal opquote:
Ja, omdat je anders meteen het hele café achter je aan hebt zodra je je bek open trekt. Jullie hebben ervoor gekozen om te gaan roken, wij niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Alle mensen die niet roken??
Er zijn er altijd maar een paar die daarover klagen hoor.
...maar wel lekker!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:06 schreef Molluck het volgende:
-knip- een concertzaal zonder rook is toch wel een beetje vreemd...
Doe jij dat wel dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef gers het volgende:
[..]
steek dan een peuk gewoon in de zaal op![]()
owja rookverbod![]()
anti-rooknazi's
Eerst mocht ik jou nog wel, maar na ditquote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, omdat je anders meteen het hele café achter je aan hebt zodra je je bek open trekt. Jullie hebben ervoor gekozen om te gaan roken, wij niet.
En dan moeten wij ons aanpassen ? Ben blij dat die regel er is en hoop dat het snel wordt doorgevoerd dat je niet eens meer op straat mag roken.
Goede zaak.
nee ik rook nietquote:
Alleen omdat ik het vervelend vindt dat mensen om mij heen een sigaret roken? En dat ik het gewoon niet bepaald smakelijk vindt als ik het ruik ?quote:Op zondag 20 juli 2008 16:11 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Eerst mocht ik jou nog wel, maar na dit
Aansteller, mensen die mij kennen zullen heus wel klagen over het feit of ze benauwd worden van mijn rook. Het zijn/waren er alleen niet zoveel.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, omdat je anders meteen het hele café achter je aan hebt zodra je je bek open trekt. Jullie hebben ervoor gekozen om te gaan roken, wij niet.
En dan moeten wij ons aanpassen ? Ben blij dat die regel er is en hoop dat het snel wordt doorgevoerd dat je niet eens meer op straat mag roken.
Goede zaak.
Maar om nu meteen te zeggen dat je er benauwd van wordt. Sorry, beetje overdreven!quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alleen omdat ik het vervelend vindt dat mensen om mij heen een sigaret roken? En dat ik het gewoon niet bepaald smakelijk vindt als ik het ruik ?
Ben geen aansteller. Het is gewoon nasy.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Anniie het volgende:
[..]
Aansteller, mensen die mij kennen zullen heus wel klagen over het feit of ze benauwd worden van mijn rook. Het zijn/waren er alleen niet zoveel.
Nee, meer dat van roken op straat verbieden.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Alleen omdat ik het vervelend vindt dat mensen om mij heen een sigaret roken? En dat ik het gewoon niet bepaald smakelijk vindt als ik het ruik ?
Klopt, dat is overdreven. Maar je snapt het punt denk ik wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 16:15 schreef Anniie het volgende:
[..]
Maar om nu meteen te zeggen dat je er benauwd van wordt. Sorry, beetje overdreven!
ja maar je kiest er zelf voor om er tussen te staanquote:Op zondag 20 juli 2008 16:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben geen aansteller. Het is gewoon nasy.
Gaat ook wel een keer gebeuren, let maar opquote:Op zondag 20 juli 2008 16:17 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Nee, meer dat van roken op straat verbieden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |