abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2008 @ 18:25:54 #151
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60249349
Overigens ben ik net zo dienstbaar naar mijn lief toe; het enige cruciale verschil tussen mij en Lot echter is dat ik dat altijd onder luid geklaag ben. Ik zucht, ik steun, ik mopper, pluk zijn kleren van de grond en ruim ze op waarbij ik hem terloops nog de look of death toewerp. Ik strijk, ik boen, ik was, ik poets en hij hoeft nog geen vinger op te tillen, maar ik sta dan wel op zijn surinaams met mijn handen in mijn zij in de keuken hem naar de hel en terug te wensen.

Hij verzucht ook weleens : 'Soms wil ik gewoon dat jij een vieze Sjors bent. Gewoon viezig, maar dan zonder geklaag'
pi_60249426
Das al iets menselijker!! Maar nog steeds ongelofelijk. waarom hoeven jullie mannen niks te doen??

In Belgie heb ik Lief. mijn lieve werkster die eens per week komt en alles doet. In Amsterdam zou ik het in theorie zelf moeten doen, maar in de praktijk gebeurt er niet zoveel. Ik ben niet zo georganiseerd. Ik begin soms vol goede moed en dan heb ik aan het eind van de dag een afzuigkap die je tegemoet glimt, maar als ik me dan omdraai is de rest een takkezooi.
  maandag 21 juli 2008 @ 18:32:05 #153
221912 minilot
Nancy boy
pi_60249454
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef SHE het volgende:
Overigens ben ik net zo dienstbaar naar mijn lief toe; het enige cruciale verschil tussen mij en Lot echter is dat ik dat altijd onder luid geklaag ben. Ik zucht, ik steun, ik mopper, pluk zijn kleren van de grond en ruim ze op waarbij ik hem terloops nog de look of death toewerp. Ik strijk, ik boen, ik was, ik poets en hij hoeft nog geen vinger op te tillen, maar ik sta dan wel op zijn surinaams met mijn handen in mijn zij in de keuken hem naar de hel en terug te wensen.

Hij verzucht ook weleens : 'Soms wil ik gewoon dat jij een vieze Sjors bent. Gewoon viezig, maar dan zonder geklaag'
Oh, ik ben vooral van het vrolijk glimmen als een Stepford Wife als ik mijn lief een cocktail mix of zijn schoenen poets. Behalve als ik de badkamer moet schrobben, want daar heb ik écht een hekel aan, maar dat los ik op door een oude schort voor te doen, de soundtrack van Annie aan te zwengelen en dramatisch mee te zingen met weeskindertjes.
't Scheelt wel dat het huishouden in ons piepkleine huisje ook niet echt veel werk is, en dat we allebei heel relaxed slordig zijn. Mijn huis moet wel schoon, maar het mag wel een enorm zooitje zijn.

En Conleche, ik heb meer tijd dan hij en ik vind het leuk om een boel voor 'm te doen. Als ik er geen zin in had mocht -ie het allemaal gewoon zelf opknappen hoor.

Enfin, tijd voor boodschappen! Hongerrr!
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 21 juli 2008 @ 18:39:22 #154
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60249552
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Das al iets menselijker!! Maar nog steeds ongelofelijk. waarom hoeven jullie mannen niks te doen??

In Belgie heb ik Lief. mijn lieve werkster die eens per week komt en alles doet. In Amsterdam zou ik het in theorie zelf moeten doen, maar in de praktijk gebeurt er niet zoveel. Ik ben niet zo georganiseerd. Ik begin soms vol goede moed en dan heb ik aan het eind van de dag een afzuigkap die je tegemoet glimt, maar als ik me dan omdraai is de rest een takkezooi.
Nou, dat is heel simpel: hij vertikt het gewoon.
Ik ga hem niet pogen te veranderen; want hij is nog eigenzinniger dan ik.
Ik wil dat er elke dag gestofzuigd, gedweild en gesopt wordt. Hij wil dat hooguit eens per half jaar.
Er zit een discrepantie in onze verwachtingen.

We hebben dit opgelost. Ik doe alles, maar ik scheld hem wel verrot.
  Vis een optie? maandag 21 juli 2008 @ 18:40:46 #155
70532 loveli
N
pi_60249568
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Ik wil dat er elke dag gestofzuigd, gedweild en gesopt wordt.
Elke dag???? Waar haal je de energie vandaan?
crap in = crap out
  maandag 21 juli 2008 @ 18:43:15 #156
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60249616
idd elke dag????

(ik ook niet..... en vind het ook niet nodig eerlijk gezegd)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 21 juli 2008 @ 18:45:13 #157
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60249646
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke dag???? Waar haal je de energie vandaan?
Het is meer een keuze. Ik ben dol op katten, maar vreselijk allergisch.
Wel katten = elke dag schoonmaken. Sterker nog, ik moet zelfs elke dag de vloeren dweilen met de stoommachine. ( Gaat wel snel hoor )
We hebben 2 monstertjes, waarvan allebei een mix met rode huiskat & ragdoll...plenty haar dus.
De energie haal ik uit mijn voeding; en het feit dat ik dus zo nu en dan sta te brullen
  maandag 21 juli 2008 @ 18:48:17 #158
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60249689
ik heb dr 3 en ben ook allergisch... groot voordeel is dat die van mij het heeeeerlijk vinden om buiten te spelen en dus het grootste gedeelte van de dag buiten rondrennen (en als ze binnen zijn voornamelijk slapen)...
maar ik maak dus niet elke dag schoon...
  maandag 21 juli 2008 @ 18:50:22 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60249734
Ze hebben hier ook een gigantische kloostertuin om in te klojo-en.
Maar die twee zijn ALTIJD binnen als wij thuis zijn. Plakkerds

En ze mogen overal komen ( ook in de slaapkamer ) dus voor ik ga slapen moet ik altijd ff uitkloppen en afstomen, want anders piep ik de hele nacht.
Best masochistisch nu ik het zo teruglees.
pi_60249765
Ik doe ook alles thuis. Omdat hij het toch nooit goed genoeg kan doen.

Vandaag:

O: schaaltje yoghurt met goji-muesli en een el zoetstof
T: VitaLinea
L: mijn goddelijke, eigengemaakte kippensoep
T: VitaLinea (had geen fruit)
T: pecans
D: paprika's en kastanjechampignons uit de oven en Turkse-stijl gehaktballetjes met zelfgemaakte knoflook-bieslooksaus
S: stukje kaas
  maandag 21 juli 2008 @ 18:55:29 #161
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60249843
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:50 schreef SHE het volgende:
Ze hebben hier ook een gigantische kloostertuin om in te klojo-en.
Maar die twee zijn ALTIJD binnen als wij thuis zijn. Plakkerds

En ze mogen overal komen ( ook in de slaapkamer ) dus voor ik ga slapen moet ik altijd ff uitkloppen en afstomen, want anders piep ik de hele nacht.
Best masochistisch nu ik het zo teruglees.

haha die van mij komen idd alleen in de woonkamer, dus dat maakt ook wel een aardig verschil
  maandag 21 juli 2008 @ 19:05:49 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60250054
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook alles thuis. Omdat hij het toch nooit goed genoeg kan doen.

Vandaag:

O: schaaltje yoghurt met goji-muesli en een el zoetstof
T: VitaLinea
L: mijn goddelijke, eigengemaakte kippensoep
T: VitaLinea (had geen fruit)
T: pecans
D: paprika's en kastanjechampignons uit de oven en Turkse-stijl gehaktballetjes met zelfgemaakte knoflook-bieslooksaus
S: stukje kaas
Volgende keer, bij een avondsnack met kaas, de pecan noten achterwege laten. Anders krijg je ongemerkt toch heel wat vetten binnen.
Dus als je noten hebt gehad ( en zeker vette ) ; s'avonds beter een schaaltje yoghurt of wat gerookte kip.
Verder is ie weer squeeky clean
  maandag 21 juli 2008 @ 19:07:05 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60250078
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

haha die van mij komen idd alleen in de woonkamer, dus dat maakt ook wel een aardig verschil
Wat voor poezels heb jij?

ps; leuk 3. Ik smeek al maanden om een derde, maar dan krijg ik de look of death in return
  maandag 21 juli 2008 @ 19:15:42 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60250288
quote:
Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou, dat is heel simpel: hij vertikt het gewoon.
Ik ga hem niet pogen te veranderen; want hij is nog eigenzinniger dan ik.
Ik wil dat er elke dag gestofzuigd, gedweild en gesopt wordt. Hij wil dat hooguit eens per half jaar.
Er zit een discrepantie in onze verwachtingen.

We hebben dit opgelost. Ik doe alles, maar ik scheld hem wel verrot.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:18:28 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_60250362
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:07 schreef SHE het volgende:

[..]

Wat voor poezels heb jij?

ps; leuk 3. Ik smeek al maanden om een derde, maar dan krijg ik de look of death in return
gewone huis-tuin-keuken-katten
heb dr twee (een rode en een lapje) , ongeveer 5 jaar geleden uit het asiel gehaald.... beide ws mishandeld enzo...
en de ander (zwart-wit) hebben we vorig jaar zomer als kitten gekregen en die is zoooo lief

en ik heb ook ff moeten zeuren om die 3e te krijgen hoor

(dus dr is nog hoop )
  Vis een optie? maandag 21 juli 2008 @ 19:22:57 #166
70532 loveli
N
pi_60250479
Kitten meenemen en in de ogen van lief laten kijken? Wedden dat de "look of death" binnen no time verandert in een vertederde blik?
crap in = crap out
pi_60250499
Ik ben vaak allergisch voor katten, maar voor de onze niet! En we hebben er 4. Ze mogen van meneer C. niet meer in de slaapkamer want op den duur kon hij er zelf niet meer bij als hij naar bed ging. Ik lag dan prinsheerlijk te snurken met de hond in m'n armen en alle poezels eromheen gedrapeerd!

Mijn meneer is door de bank genomen heel zachtaardig, maar dit werd hem te gortig. Ik had de keus: of hij naar het logeerbed of de katten eruit. Toen heb ik toch maar eieren voor mijn geld gekozen.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:25:35 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60250549
Zo. Ik ben terug, ik heb de laatste broodjes halfom verorberd en mijn eigengemaakte groentensoep. Nu staat de Weight Care (ja, want dat is het geworden) Intensive Kuur me dreigend aan te kijken.

Ik ga maar op de bank zitten wachten tot het morgen is..
pi_60250689
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:25 schreef Vivi het volgende:
Zo. Ik ben terug, ik heb de laatste broodjes halfom verorberd en mijn eigengemaakte groentensoep. Nu staat de Weight Care (ja, want dat is het geworden) Intensive Kuur me dreigend aan te kijken.

Ik ga maar op de bank zitten wachten tot het morgen is..
Die ken ik dan weer niet; is dat met reepjes enzo?? Hoe lang ga je het doen?
pi_60250977
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef SHE het volgende:

[..]

Volgende keer, bij een avondsnack met kaas, de pecan noten achterwege laten. Anders krijg je ongemerkt toch heel wat vetten binnen.
Dus als je noten hebt gehad ( en zeker vette ) ; s'avonds beter een schaaltje yoghurt of wat gerookte kip.
Verder is ie weer squeeky clean
Dan neem ik vanavond geen kaas maar yoghurt (0,1% vet van de Lidl).
pi_60251320
Ik kom dus eigenlijk alleen maar bij de AH en bij gewone buurtwinkels. Nu wil ik van de week ook eens naar de Lidl. (ben ik nog nooit geweest). Wie, als regelmatige Lidl ganger, kan mij zeggen wat ik daar moet nemen ipv bij de Appie? Ik koop eigenlijk alleen maar biologisch vlees, dus dat valt dan waarschijnlijk af? Hoewel ik voor rundvlees wel eens een uitzondering maak omdat ik mezelf wijsmaak dat alle koeien in de wei lopen, ook de vleeskoeien...

Ik eet vanavond gehaktbrood, dus dat ga ik nu maar eens maken....
pi_60251384
Tip voor als je zo min mogelijk olie wilt gebruiken om in te bakken: smeer je pan in met olie mbv een stukje keukenpapier.
  maandag 21 juli 2008 @ 19:57:22 #173
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60251404
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Die ken ik dan weer niet; is dat met reepjes enzo?? Hoe lang ga je het doen?
Met reepjes idd, en met muesli, shakes en warme maaltijden (vrnml. soep).

Het is ook 500 kcal per dag en deze kuur is voor 5 dagen, die je dan max 3 weken achter elkaar mag doen .

Ik probeer eerst deze wel ff voordat ik verdere uitspraken doe .
pi_60251439
quote:
Op maandag 21 juli 2008 19:54 schreef conleche het volgende:
Ik kom dus eigenlijk alleen maar bij de AH en bij gewone buurtwinkels. Nu wil ik van de week ook eens naar de Lidl. (ben ik nog nooit geweest). Wie, als regelmatige Lidl ganger, kan mij zeggen wat ik daar moet nemen ipv bij de Appie? Ik koop eigenlijk alleen maar biologisch vlees, dus dat valt dan waarschijnlijk af? Hoewel ik voor rundvlees wel eens een uitzondering maak omdat ik mezelf wijsmaak dat alle koeien in de wei lopen, ook de vleeskoeien...
Juist vleeskoeien staan meestal in de wei. Dat en ze mogen hun kalveren veel langer bij zich houden. Koeien hebben een goed leven in Nederland hoor. En het rundvlees dat vanuit Zuid-Amerika en Afrika komt, heeft helemaal een goed leven gehad.

Lidl heeft heel veel goeie producten. Wat zijn jouw gebruikelijke boodschappen?
  maandag 21 juli 2008 @ 19:59:21 #175
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_60251456
Onze katten kruipen gewoon 's avonds ons nest in . Ze zitten echt te wachten tot het lampje uitgaat. Twee seconden later hoor ik geknor naast mijn hoofd, en laat Jodokus zich vallen op mijn kussen. En erop te kwijlen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')