Oh, ik ben vooral van het vrolijk glimmen als een Stepford Wife als ik mijn lief een cocktail mix of zijn schoenen poets. Behalve als ik de badkamer moet schrobben, want daar heb ik écht een hekel aan, maar dat los ik op door een oude schort voor te doen, de soundtrack van Annie aan te zwengelen en dramatisch mee te zingen met weeskindertjes.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:25 schreef SHE het volgende:
Overigens ben ik net zo dienstbaar naar mijn lief toe; het enige cruciale verschil tussen mij en Lot echter is dat ik dat altijd onder luid geklaag ben. Ik zucht, ik steun, ik mopper, pluk zijn kleren van de grond en ruim ze op waarbij ik hem terloops nog de look of death toewerp. Ik strijk, ik boen, ik was, ik poets en hij hoeft nog geen vinger op te tillen, maar ik sta dan wel op zijn surinaams met mijn handen in mijn zij in de keuken hem naar de hel en terug te wensen.
Hij verzucht ook weleens : 'Soms wil ik gewoon dat jij een vieze Sjors bent. Gewoon viezig, maar dan zonder geklaag'
Nou, dat is heel simpel: hij vertikt het gewoon.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef conleche het volgende:
Das al iets menselijker!! Maar nog steeds ongelofelijk. waarom hoeven jullie mannen niks te doen??
In Belgie heb ik Lief. mijn lieve werkster die eens per week komt en alles doet. In Amsterdam zou ik het in theorie zelf moeten doen, maar in de praktijk gebeurt er niet zoveel. Ik ben niet zo georganiseerd. Ik begin soms vol goede moed en dan heb ik aan het eind van de dag een afzuigkap die je tegemoet glimt, maar als ik me dan omdraai is de rest een takkezooi.
Elke dag???? Waar haal je de energie vandaan?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
Ik wil dat er elke dag gestofzuigd, gedweild en gesopt wordt.
Het is meer een keuze. Ik ben dol op katten, maar vreselijk allergisch.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Elke dag???? Waar haal je de energie vandaan?
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:50 schreef SHE het volgende:
Ze hebben hier ook een gigantische kloostertuin om in te klojo-en.
Maar die twee zijn ALTIJD binnen als wij thuis zijn. Plakkerds
En ze mogen overal komen ( ook in de slaapkamer ) dus voor ik ga slapen moet ik altijd ff uitkloppen en afstomen, want anders piep ik de hele nacht.
Best masochistisch nu ik het zo teruglees.
Volgende keer, bij een avondsnack met kaas, de pecan noten achterwege laten. Anders krijg je ongemerkt toch heel wat vetten binnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:51 schreef Isegrim het volgende:
Ik doe ook alles thuis. Omdat hij het toch nooit goed genoeg kan doen.
Vandaag:
O: schaaltje yoghurt met goji-muesli en een el zoetstof
T: VitaLinea
L: mijn goddelijke, eigengemaakte kippensoep
T: VitaLinea (had geen fruit)
T: pecans
D: paprika's en kastanjechampignons uit de oven en Turkse-stijl gehaktballetjes met zelfgemaakte knoflook-bieslooksaus
S: stukje kaas
Wat voor poezels heb jij?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:55 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha die van mij komen idd alleen in de woonkamer, dus dat maakt ook wel een aardig verschil
quote:Op maandag 21 juli 2008 18:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, dat is heel simpel: hij vertikt het gewoon.
Ik ga hem niet pogen te veranderen; want hij is nog eigenzinniger dan ik.
Ik wil dat er elke dag gestofzuigd, gedweild en gesopt wordt. Hij wil dat hooguit eens per half jaar.
Er zit een discrepantie in onze verwachtingen.
We hebben dit opgelost. Ik doe alles, maar ik scheld hem wel verrot.
gewone huis-tuin-keuken-kattenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
[..]
Wat voor poezels heb jij?
ps; leuk 3. Ik smeek al maanden om een derde, maar dan krijg ik de look of death in return
Die ken ik dan weer niet; is dat met reepjes enzo?? Hoe lang ga je het doen?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:25 schreef Vivi het volgende:
Zo. Ik ben terug, ik heb de laatste broodjes halfom verorberd en mijn eigengemaakte groentensoep. Nu staat de Weight Care (ja, want dat is het geworden) Intensive Kuur me dreigend aan te kijken.
Ik ga maar op de bank zitten wachten tot het morgen is..
Dan neem ik vanavond geen kaas maar yoghurt (0,1% vet van de Lidl).quote:Op maandag 21 juli 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgende keer, bij een avondsnack met kaas, de pecan noten achterwege laten. Anders krijg je ongemerkt toch heel wat vetten binnen.
Dus als je noten hebt gehad ( en zeker vette ) ; s'avonds beter een schaaltje yoghurt of wat gerookte kip.
Verder is ie weer squeeky clean
Met reepjes idd, en met muesli, shakes en warme maaltijden (vrnml. soep).quote:Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet; is dat met reepjes enzo?? Hoe lang ga je het doen?
Juist vleeskoeien staan meestal in de wei. Dat en ze mogen hun kalveren veel langer bij zich houden.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:54 schreef conleche het volgende:
Ik kom dus eigenlijk alleen maar bij de AH en bij gewone buurtwinkels. Nu wil ik van de week ook eens naar de Lidl. (ben ik nog nooit geweest). Wie, als regelmatige Lidl ganger, kan mij zeggen wat ik daar moet nemen ipv bij de Appie? Ik koop eigenlijk alleen maar biologisch vlees, dus dat valt dan waarschijnlijk af? Hoewel ik voor rundvlees wel eens een uitzondering maak omdat ik mezelf wijsmaak dat alle koeien in de wei lopen, ook de vleeskoeien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |