-dieet roosvicee met water of alle andere suikervrije siropen met waterquote:Op maandag 21 juli 2008 08:39 schreef Merel het volgende:
Ik had zo netjes bedacht dat ik beleg zou meenemen naar m'n werk, maar nu ligt het nog thuis in de koelkastIk lunch altijd met belegde cracottes, iets anders krijg ik niet weg. Ik hou niet van brood bij de lunch
Wat drinken jullie trouwens overdag? Ik hou ook al niet van water en theeZijn er dan nog gezonde alternatieven over?
Ideequote:Op maandag 21 juli 2008 10:05 schreef SHE het volgende:
- chocomelk van pure cacaopoeder en zoetstof
Koolzuur bijvoorbeeld.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:39 schreef k_i_m het volgende:
Wat is eigenlijk het bezwaar tegen Cola Light, behalve dat je er "honger van zou kunnen krijgen"?
Volgende vraag: wat is daar dan erg aan?quote:
Het klinkt misschien een beetje flauw, maar als je anders gaat eten en drinken verandert je smaakbeleving. Neem niet voor lief dat je 'gewoon geen thee lust', maar blijf jezelf op de proef stellen. Er zullen altijd dingen zijn die je vies blijft vinden - misschien is warm water er wel een van - maar er zal zeker het een en ander veranderen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:02 schreef Merel het volgende:
Ik hou ook niet van warm water, maakt niet uit wat voor smaakje![]()
Nouja, op zich lust ik 's ochtends best een kop thee, maar gewoon niet de hele dag lang.
Het is stom hoor, en als ik niks beters kan bedenken stap ik (tegen heug en meug) wel over op water en thee, maar ik hoop op de gouden tip
En als je een maag van schokbeton hebt en koolzuur geen reactie geeft?quote:
Gewoon kapot zuipen.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:19 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En als je een maag van schokbeton hebt en koolzuur geen reactie geeft?
Ik heb 10 verschillende soorten thee in mijn bureaulaquote:Op maandag 21 juli 2008 12:35 schreef -marz- het volgende:
Op mn werk zit ik alleen maar de hele dag groene thee te lurken. Meestal zo'n 1,5 liter. En het verveelt nooit
Yay! Dat is goed nieuws, aangezien ik er normaal makkelijk een fles van wegzuip op een dagquote:
Ah, spannend! Ik ben heel benieuwd of je daarmee ook geen honger hebt, net zoals CB.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:48 schreef Vivi het volgende:
omdat ik morgen begin met Modifast.
Ik ga er alleen maar van boerenquote:Op maandag 21 juli 2008 12:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Daar krijg je een bolle buik van
Ik ookquote:Op maandag 21 juli 2008 12:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ah, spannend! Ik ben heel benieuwd of je daarmee ook geen honger hebt, net zoals CB.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |