Ik had gewoon de binnenkant gehouden. Had je in ieder geval niet de deur zo wagenwijd opengezet.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mja, die McLaren valt gewoon niet te stoppen. Ik vond het knap dat ie het nog probeerde.
Eensch!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:27 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie actie van Hamilton, blijft jammer dat hij voor McLaren rijdt
De spaans/portugese translator staat bijquote:Op zondag 20 juli 2008 15:23 schreef NoizEkick het volgende:
Ik verheug me nu al op dat zure gezicht van Massa.
Ik denk dat hij had gehoopt dat Hamilton een beetje door zou schieten, waarna Massa weer via de binnenkant terug kon pakken. Zo had ik het gedaan in ieder geval. En ach, die inhaalactie was triviaal, Hamilton is afschuwelijk snel. Ik weet niet wat ze bij McLaren gedaan hebben, maar het werkt welquote:Op zondag 20 juli 2008 15:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik had gewoon de binnenkant gehouden. Had je in ieder geval niet de deur zo wagenwijd opengezet.
Precies!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:27 schreef Bruce117 het volgende:
Mooie actie van Hamilton, blijft jammer dat hij voor McLaren rijdt
Doping, want dat is de trendquote:Op zondag 20 juli 2008 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat hij had gehoopt dat Hamilton een beetje door zou schieten, waarna Massa weer via de binnenkant terug kon pakken. Zo had ik het gedaan in ieder geval. En ach, die inhaalactie was triviaal, Hamilton is afschuwelijk snel. Ik weet niet wat ze bij McLaren gedaan hebben, maar het werkt wel.
geen tijd voor, moet een modje maar doenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:28 schreef Atreidez het volgende:
[F1] in topictitel is altijd wel handig voor herkenbaarheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |