Geen frisse adem hebben door neukenquote:Op zondag 20 juli 2008 13:28 schreef PusKut het volgende:
Neuken
Waarom is het zo lekker? Waarom stinkt je lul altijd nadat je een halve dag hebt lopen batsen?
Klacht : niet zo'n frisse lul door neuken?
Samenvattig : Lui varken lees gewoon de OP
lezen?quote:
Eerst door de kont of kut en daarna door de mond zoietsquote:Op zondag 20 juli 2008 13:35 schreef tenenkaas het volgende:
[..]
lezen?_!
Het staat er zelfs 2 keer in, goed zoeken!
![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eerst door de kont of kut en daarna door de mond zoiets
En je vraagt je nog serieus af waarom je steeds gebashd wordquote:Op zondag 20 juli 2008 13:36 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Eerst door de kont of kut en daarna door de mond zoiets
Topic titel + neukenquote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je vraagt je nog serieus af waarom je steeds gebasht word?
EPIC OUCH!quote:Op zondag 20 juli 2008 13:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je vraagt je nog serieus af waarom je steeds gebashd word?
Ik denk een mens.quote:Op zondag 20 juli 2008 14:08 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Wat ben jij dan om te beslissen dat dit topic op slot moet
Zegt ie alleen maar zodat jij meer gebashed kan wordenquote:
Aaaaaahjohquote:Op zondag 20 juli 2008 14:28 schreef Placenta het volgende:
[..]
Zegt ie alleen maar zodat jij meer gebashed kan worden
Dat lekkere blondjequote:Op zondag 20 juli 2008 14:35 schreef reetveter het volgende:
Teun welke welke is je spange tanga men ?
[ afbeelding ]
Is dat ook die chick waar je 6 dagen geleden een mail naar hebt gestuurd maar die nog niet heeft gereageerd??quote:
Bron ?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:40 schreef Anniie het volgende:
[..]
Is dat ook die chick waar je 6 dagen geleden een mail naar hebt gestuurd maar die nog niet heeft gereageerd??
socializen he en natuurlijk hyven. Maar er bestaat heul geen heike uit Roermond op hyvesquote:Op zondag 20 juli 2008 14:49 schreef Anniie het volgende:
[..]
Wat een slimme vraag! Ik ben namelijk ook wel benieuwd waar zij vandaan komt.
Ik had het ook al gezien.. Heeft ze misschien een bijnaam Teunke?quote:Op zondag 20 juli 2008 14:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
socializen he en natuurlijk hyven. Maar er bestaat heul geen heike uit Roermond op hyvesHoe kan dat toch iedereeeeeen heeft toch hyves
Neequote:Op zondag 20 juli 2008 15:01 schreef Anniie het volgende:
[..]
Ik had het ook al gezien.. Heeft ze misschien een bijnaam Teunke?
quote:Wat doe ik graag:
Zoals ik al zei:Ik klets graag Mijn hobby's zijn:
Computeren, Fitnessen, kruisboog schieten en FOKKEN Soms lees ik ook graag boeken. Ik vertel nog even over het Fitnessen en het geheim hoe ik steeds kampioen word. De kracht die ik krijg bij het fitnessen krijg, gebruik ik bij kruisboog schieten. Ik heb een heel zware boog daarbij heb je die kracht echt wel nodig.
Je bedoelt dat je haar anders had gekrabbeld?quote:Op zondag 20 juli 2008 15:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ze heeft geen hyves. Ik heb toch een mailtje gestuurd dat is toch duidelijk of niet ?
Nee, mail is privéquote:Op zondag 20 juli 2008 15:08 schreef Anniie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je haar anders had gekrabbeld?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:58 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Nee, die was ongeveer zo lang:
BLABALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAA
Anthony (Teunke)
Dit heb ik gedaan voor privacy redenenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:15 schreef reetveter het volgende:
En dan vind die het gek dat dat mens niks terugstuurd
Je liegtquote:Op zondag 20 juli 2008 15:16 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dit heb ik gedaan voor privacy redenen
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar WAAROM heb je dan een foto van haar in je FoBo
Poets gewoon je tong even. Daar komt die graflucht vandaanquote:Op zondag 20 juli 2008 15:22 schreef Surveillance-Bloemkool het volgende:
Ik spoel mn mond altijd met tandenpasta, quick n dirty oplossing tegen muilmeuren!
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 20 juli 2008 15:26 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Poets gewoon je tong even. Daar komt die graflucht vandaan![]()
Hoe vaak moet ik jou eeuwig gestelde vraag beantwoorden? Dat je die mail wilt lezenquote:Op zondag 20 juli 2008 15:29 schreef Anniie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij nog bevestigd krijgen dat TS een flapdrol is??
Ik heb die mail niet meer nodig om te weten dat je een flapdrol bent. Al genoeg andere bewijslast.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:31 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik jou eeuwig gestelde vraag beantwoorden? Dat je die mail wilt lezen
quote:Op zondag 20 juli 2008 15:29 schreef Anniie het volgende:
[..]
Hoe vaak moet jij nog bevestigd krijgen dat TS een flapdrol is??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |