abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 september 2008 @ 16:44:14 #101
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61378685
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die EURHotspots? Vroeger las ik eens iets van dat je je macadres moest laten reggen, maar dat hoeft zo te zien niet meer? Gisteren kon ik ook direct connecten met het "guest" netwerk.
[KNE]-Mod
pi_61379329
quote:
Op donderdag 4 september 2008 12:43 schreef Vincenski het volgende:

[..]

Hey niks tegen Bouwer he, das mn held

Edit: Zit je btw in practicum 16 van accounting dat dat verplaatst is naar maandag 15.00?
Ja jij ook al?
pi_61379362
quote:
Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef ThE_ED het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die EURHotspots? Vroeger las ik eens iets van dat je je macadres moest laten reggen, maar dat hoeft zo te zien niet meer? Gisteren kon ik ook direct connecten met het "guest" netwerk.
Klopt. Ik gebruik altijd het Eduroam guest netwerk. Je kan je ook laten reggen, dan kan je de normale Eduroam gebruiken, dan hoef je volgens mij niet te autenticeren dmv je ERNA-account maar kan je gelijk internetten. Je kan dan ook op speciale delen van de site van de UB komen geloof ik, want zonder reggen niet kan
  donderdag 4 september 2008 @ 17:29:53 #104
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_61379819
Ah, ok, ik vroeg zo iemand die bij de computerzalen van T4-95 zit en die wist het niet
[KNE]-Mod
  donderdag 4 september 2008 @ 18:40:59 #105
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_61381389
quote:
Op donderdag 4 september 2008 17:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja jij ook al?
Nope ik geef practicum, maar niet 16
pi_61381559
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:40 schreef Vincenski het volgende:

[..]

Nope ik geef practicum, maar niet 16
Welk vak? Weet ik wie ik kan PM'en als ik vragen heb
  donderdag 4 september 2008 @ 18:55:13 #107
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_61381765
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Welk vak? Weet ik wie ik kan PM'en als ik vragen heb
Over welk vak hebben we het nou hele tijd Geef inleiding accounting
pi_61381825
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:55 schreef Vincenski het volgende:

[..]

Over welk vak hebben we het nou hele tijd Geef inleiding accounting
Ok, dat is nog niet zo moeilijk tot nu toe
Wiskunde ook niet trouwens, alleen nog wat regels van de middelbare school herhaald, was vanmorgen dan ook al om 10.00 klaar met het practicum
Hoe wist je trouwens zeker dat ik 16 was??????

Ik krijg trouwens misschien alsnog vrijstelling voor mentorraat. Had niks terug gehoord van de examencommissie, maar vandaag was de eerste mentorbijeenkomst en die mentor vertelde dat iedereen die al eens iets vergelijkbaars had gehad waarschijnlijk vrijstelling zou krijgen. Oftewel, bijna mijn eerste 4 puntjes binnen
  donderdag 4 september 2008 @ 19:16:02 #109
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_61382254
quote:
Op donderdag 4 september 2008 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ok, dat is nog niet zo moeilijk tot nu toe
Wiskunde ook niet trouwens, alleen nog wat regels van de middelbare school herhaald, was vanmorgen dan ook al om 10.00 klaar met het practicum
Hoe wist je trouwens zeker dat ik 16 was??????

Ik krijg trouwens misschien alsnog vrijstelling voor mentorraat. Had niks terug gehoord van de examencommissie, maar vandaag was de eerste mentorbijeenkomst en die mentor vertelde dat iedereen die al eens iets vergelijkbaars had gehad waarschijnlijk vrijstelling zou krijgen. Oftewel, bijna mijn eerste 4 puntjes binnen
Was een gok, omdat je groep opeens verplaatst was en ik van maar 1 verplaatsing weet Maar het is idd nog te doen het vak, is wel erg als je het nu al niet meer snap
pi_61382336
quote:
Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Vincenski het volgende:

[..]

Was een gok, omdat je groep opeens verplaatst was en ik van maar 1 verplaatsing weet Maar het is idd nog te doen het vak, is wel erg als je het nu al niet meer snap
Ja, die Bouwer zei ook al dat het in principe best goed te doen is. En ik heb vorig jaar bij Bedrijfskunde Financiele Processen gehad, wat hier best op lijkt.
  donderdag 4 september 2008 @ 21:31:28 #111
213248 BellieB
Vers is tijdloos
pi_61385957
Die Bouwer is een van de meest markante figuren die ik ooit gezien heb
pi_61389882
quote:
Op donderdag 4 september 2008 21:31 schreef BellieB het volgende:
Die Bouwer is een van de meest markante figuren die ik ooit gezien heb
Vandaag had ie Wim, op de gok, te mooi.
Geen referral hier.
pi_61394509
quote:
Op donderdag 4 september 2008 23:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Vandaag had ie Wim, op de gok, te mooi.
Wim's vriendengroep is nu wel kleiner, op advies van Bouwer
pi_61398602
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 09:53 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Wim's vriendengroep is nu wel kleiner, op advies van Bouwer
Ghehe.
Geen referral hier.
pi_61403968
Krijg net een mailtje van mijn mentor:
quote:
Ik heb een reactie van de studiedecaan ontvangen. Alleen mensen met een voldoende voor bedrijfskundige vaardigheden zijnzeker van een vrijstelling, maar moeten het wel aanvragen. De rest maghet natuurlijk altijd aanvragen.
En laat ik nou vorig jaar een 6.5 voor bedrijfskundige vaardigheden behaald hebben
pi_61404057
[strebermodus] Dat kan dus dit jaar hoger [/strebermodus]

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_61404143
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef Lennox het volgende:
[strebermodus] Dat kan dus dit jaar hoger [/strebermodus]

Alles kan.

Maar ik heb weinig zin in een paar lesjes over VWO-->WO, de campus Woudestein en een paar presentaties als ik dat vorig jaar ook allemaal gedaan heb.

Vraagje trouwens: op blackboard ben ik alleen enrolled in de vakken van bedrijfseconomie, maar op de myeur hoofdpagina krijg ik bij het kopje blackboard alleen de berichten van de bedrijfskunde vakken die ik vorig jaar had binnen. Hoe krijg ik dit weg?
pi_61404224
Daarnaast staat een "S". Daar op drukken en dan unsubscribe. Aanmelden gaat via kopje "subscripe" staat ook in die Sin ONline balk.

Snap trouwens dat je dat niet over doet hoor . Heb me zelf ook via alle mogelijkheden vrijstellingen proberen te bezorgen, maar daar trapten ze niet in.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_61404532
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef Lennox het volgende:
Daarnaast staat een "S". Daar op drukken en dan unsubscribe. Aanmelden gaat via kopje "subscripe" staat ook in die Sin ONline balk.

Snap trouwens dat je dat niet over doet hoor . Heb me zelf ook via alle mogelijkheden vrijstellingen proberen te bezorgen, maar daar trapten ze niet in.
Hmm, ik heb juist alle vakken van bedrijfskunde uitgeschakeld via SIN-online (daar krijg ik ze dan ook niet meer) en op blackboard kan ik alleen de blackboards van bedrijfseconomie bekijken. Alleen in die myeur hoofdpagina krijg ik die kopjes van bedrijfskunde. Maar ik zal eens kijken

Wel leuk trouwens, er zaten meerdere mensen in die mentorgroep die andere studies hadden gedaan met mentorraat. Die rekenden ook al helemaal op vrijstelling voor het vak na die mededeling van de mentor, maar ik ben de enige die het ook daadwerkelijk krijgt
pi_61424942
International Bachelor Communication and Media vanaf sept. 2009 in Rotterdam een nieuwe studie ik wil graag wat meer hierover weten. Weten hier mensen al meer over deze studie?
  zaterdag 6 september 2008 @ 14:55:22 #121
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_61426789
Nog nooit van gehoord
pi_61431988
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 13:09 schreef Mestras het volgende:
International Bachelor Communication and Media vanaf sept. 2009 in Rotterdam een nieuwe studie ik wil graag wat meer hierover weten. Weten hier mensen al meer over deze studie?
Studie binnen de FHK, waar ik zelf ook zit. Binnen Geschiedenis was in eerste instantie het Themagebied "Media". Dat heb ik gekozen, maar nu wordt het min of meer vervangen door deze nieuwe studie. Eerste vakken van de Bachelor worden nu al onderwezen.
  zaterdag 6 september 2008 @ 19:57:51 #123
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_61433461
Weet iemand nog een leuke kroeg om een afstudeerfeestje te houden? (locus liever niet iig)
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_61438082
Zo eindelijk klaar met ontgroening van RSC. Viel alleen maar in slaap tijdens de eerste colleges. Nu alleen nog hospiteren voor een kamer. Enthousiaste vent trouwens van fiscale economie moet alleen wel weer ff wennen aan dat recht.
pi_61438448
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 18:59 schreef Lennox het volgende:

[..]

Studie binnen de FHK, waar ik zelf ook zit. Binnen Geschiedenis was in eerste instantie het Themagebied "Media". Dat heb ik gekozen, maar nu wordt het min of meer vervangen door deze nieuwe studie. Eerste vakken van de Bachelor worden nu al onderwezen.
Inderdaad. Voor mij geldt hetzelde, maar dan bij ACW. Ik heb even naar het vakkenoverzicht gekeken, maar zo gek veel herken ik er ook niet van (tenzij ze weer een hoop vaknamen veranderd hebben).

Media Processes and Influences heb ik in het tweede jaar wel gehad, dat was wel een leuk vak (over de werking van en de invloeden van/op media).
Momenteel doe ik een minor die bestaat uit Cultural Influences on Communication en Organizational Communication. CIoC is daarvan ook erg interessant (over culturele verschillen). OC is qua stof ook wel te doen, maar ik hoop dat ze daar volgend jaar dan wel iemand anders voor aanstellen, want voor nu hebben ze iemand weten te vinden die absoluut niet kan lesgeven en de communicatieve vaardigheden heeft van een zak patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')