Jaquote:Op donderdag 4 september 2008 12:43 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Hey niks tegen Bouwer he, das mn held
Edit: Zit je btw in practicum 16 van accounting dat dat verplaatst is naar maandag 15.00?
Klopt. Ik gebruik altijd het Eduroam guest netwerk. Je kan je ook laten reggen, dan kan je de normale Eduroam gebruiken, dan hoef je volgens mij niet te autenticeren dmv je ERNA-account maar kan je gelijk internetten. Je kan dan ook op speciale delen van de site van de UB komen geloof ik, want zonder reggen niet kanquote:Op donderdag 4 september 2008 16:44 schreef ThE_ED het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zit met die EURHotspots? Vroeger las ik eens iets van dat je je macadres moest laten reggen, maar dat hoeft zo te zien niet meer? Gisteren kon ik ook direct connecten met het "guest" netwerk.
Welk vak? Weet ik wie ik kan PM'en als ik vragen hebquote:Op donderdag 4 september 2008 18:40 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Nope ik geef practicum, maar niet 16
Over welk vak hebben we het nou hele tijdquote:Op donderdag 4 september 2008 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welk vak? Weet ik wie ik kan PM'en als ik vragen heb
Ok, dat is nog niet zo moeilijk tot nu toequote:Op donderdag 4 september 2008 18:55 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Over welk vak hebben we het nou hele tijdGeef inleiding accounting
Was een gok, omdat je groep opeens verplaatst was en ik van maar 1 verplaatsing weetquote:Op donderdag 4 september 2008 18:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ok, dat is nog niet zo moeilijk tot nu toe
Wiskunde ook niet trouwens, alleen nog wat regels van de middelbare school herhaald, was vanmorgen dan ook al om 10.00 klaar met het practicum
Hoe wist je trouwens zeker dat ik 16 was??????
Ik krijg trouwens misschien alsnog vrijstelling voor mentorraat. Had niks terug gehoord van de examencommissie, maar vandaag was de eerste mentorbijeenkomst en die mentor vertelde dat iedereen die al eens iets vergelijkbaars had gehad waarschijnlijk vrijstelling zou krijgen. Oftewel, bijna mijn eerste 4 puntjes binnen
Ja, die Bouwer zei ook al dat het in principe best goed te doen is. En ik heb vorig jaar bij Bedrijfskunde Financiele Processen gehad, wat hier best op lijkt.quote:Op donderdag 4 september 2008 19:16 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Was een gok, omdat je groep opeens verplaatst was en ik van maar 1 verplaatsing weetMaar het is idd nog te doen het vak, is wel erg als je het nu al niet meer snap
Vandaag had ie Wim, op de gok, te mooi.quote:Op donderdag 4 september 2008 21:31 schreef BellieB het volgende:
Die Bouwer is een van de meest markante figuren die ik ooit gezien heb![]()
Wim's vriendengroep is nu wel kleiner, op advies van Bouwerquote:Op donderdag 4 september 2008 23:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Vandaag had ie Wim, op de gok, te mooi.
Ghehe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 09:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wim's vriendengroep is nu wel kleiner, op advies van Bouwer
En laat ik nou vorig jaar een 6.5 voor bedrijfskundige vaardigheden behaald hebbenquote:Ik heb een reactie van de studiedecaan ontvangen. Alleen mensen met een voldoende voor bedrijfskundige vaardigheden zijnzeker van een vrijstelling, maar moeten het wel aanvragen. De rest maghet natuurlijk altijd aanvragen.
Alles kan.quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:34 schreef Lennox het volgende:
[strebermodus] Dat kan dus dit jaar hoger [/strebermodus]
Hmm, ik heb juist alle vakken van bedrijfskunde uitgeschakeld via SIN-online (daar krijg ik ze dan ook niet meer) en op blackboard kan ik alleen de blackboards van bedrijfseconomie bekijken. Alleen in die myeur hoofdpagina krijg ik die kopjes van bedrijfskunde. Maar ik zal eens kijkenquote:Op vrijdag 5 september 2008 15:41 schreef Lennox het volgende:
Daarnaast staat een "S". Daar op drukken en dan unsubscribe. Aanmelden gaat via kopje "subscripe" staat ook in die Sin ONline balk.
Snap trouwens dat je dat niet over doet hoor. Heb me zelf ook via alle mogelijkheden vrijstellingen proberen te bezorgen, maar daar trapten ze niet in.
Studie binnen de FHK, waar ik zelf ook zit. Binnen Geschiedenis was in eerste instantie het Themagebied "Media". Dat heb ik gekozen, maar nu wordt het min of meer vervangen door deze nieuwe studie. Eerste vakken van de Bachelor worden nu al onderwezen.quote:Op zaterdag 6 september 2008 13:09 schreef Mestras het volgende:
International Bachelor Communication and Media vanaf sept. 2009 in Rotterdam een nieuwe studie ik wil graag wat meer hierover weten. Weten hier mensen al meer over deze studie?
Inderdaad. Voor mij geldt hetzelde, maar dan bij ACW. Ik heb even naar het vakkenoverzicht gekeken, maar zo gek veel herken ik er ook niet van (tenzij ze weer een hoop vaknamen veranderd hebben).quote:Op zaterdag 6 september 2008 18:59 schreef Lennox het volgende:
[..]
Studie binnen de FHK, waar ik zelf ook zit. Binnen Geschiedenis was in eerste instantie het Themagebied "Media". Dat heb ik gekozen, maar nu wordt het min of meer vervangen door deze nieuwe studie. Eerste vakken van de Bachelor worden nu al onderwezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |